Προσλήψεις: Επιστολή στον πρωθυπουργό για τους απορριφθέντες λόγω παραβόλου
Λύση στον αποκλεισμό 12.000 εκπαιδευτικών από τους διορισμούς και τις προσλήψεις λόγω του παραβόλου ζητά με επιστολή προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη η Eπιτροπή Απορριφθέντων Εκπαιδευτικών

Να βρεθεί λύση για το παράβολο των τριών ευρώ ζητά από τον Κυριάκο Μητσοτάκη η Eπιτροπή Απορριφθέντων Εκπαιδευτικών. Με επιστολή τους, οι εκπαιδευτικοί εξηγούν ότι πάνω από 12.000 εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στους πίνακες απορριφθέντων λόγω τεχνικών προβλημάτων, δυσλειτουργιών του συστήματος και ασαφειών, που προέκυψαν κατά τη διαδικασία έκδοσης και πληρωμής των ηλεκτρονικών παραβόλων αξίας 3 €, που έπρεπε να συνυποβληθούν με την αίτηση κάθε υποψηφίου. 

«Είναι κοινώς παραδεκτό, πως εκπαιδευτικοί με δεκαετή και πλέον προσφορά, ως συμβασιούχοι στο δημόσιο σχολείο, δεν θα θέταμε σε κίνδυνο το εργασιακό μας μέλλον για το ευτελές ποσό των 3 ευρώ» τονίζουν και ζητούν την παρέμβαση του πρωθυπουργού ώστε να μπορέσουν να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό και να μπορέσουν να εργαστούν άμεσα ως συμβασιούχοι αναπληρωτές.

Η επιστολή:

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Οι υπογράφοντες σε αυτή την επιστολή είμαστε μέλη της Επιτροπής Απορριφθέντων Εκπαιδευτικών λόγω παραβόλου, των προκηρύξεων 1ΓΕ/2019, 2ΓΕ/2019, 1ΕΑ/2019, 2ΕΑ/2019 3ΕΑ/2019, 1ΓΤ/2020 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή προς ενημέρωση σας για το πρόβλημα, το οποίο ανέκυψε κατά την επεξεργασία των αιτήσεων μας μέσω του Α.Σ.Ε.Π με αποτέλεσμα την μη συμπερίληψη μας στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες υποψηφίων και με κίνδυνο την οριστική απόρριψή μας.

Στο πλαίσιο της επεξεργασίας των αιτήσεων που υποβλήθηκαν, προέκυψε σημαντικός αριθμός υποψηφίων, οι οποίοι αποκλείστηκαν από τη διαδικασία. Πάνω από 12.000 εκπαιδευτικοί βρέθηκαν στους πίνακες απορριφθέντων λόγω τεχνικών προβλημάτων, δυσλειτουργιών του συστήματος και ασαφειών, που προέκυψαν κατά τη διαδικασία έκδοσης και πληρωμής των ηλεκτρονικών παραβόλων αξίας 3 €, που έπρεπε να συνυποβληθούν με την αίτηση κάθε υποψηφίου. Οι αιτήσεις υποβλήθηκαν επιτυχώς, σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, χωρίς καμία δικλείδα ασφαλείας και χωρίς να ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι ότι δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία πληρωμής του παράβολου. Διαπιστώνεται, λοιπόν, πως δεν αναφερόμαστε σ’ ένα γεγονός που εμπίπτει στα όρια του στατιστικού λάθους, αλλά αποκτά μεγαλύτερες διαστάσεις όπως αποδεικνύεται από τον τεράστιο αριθμό των απορριφθέντων εκπαιδευτικών στους εν λόγω εθνικούς διαγωνισμούς, οι οποίοι πραγματοποιούνται μετά από δεκαετή τουλάχιστον αναμονή.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε τον άδικο διετή αποκλεισμό μας από τους πίνακες διοριστέων και κατά συνέπεια και αναπληρωτών, όπως προβλέπει ο Ν.4589/2019, λόγω προβλημάτων-αστοχιών της πλατφόρμας του ΑΣΕΠ σχετικά με τη διαδικασία καταβολής του παραβόλου των 3 Ευρώ. Άλλωστε η εκ των υστέρων μεταβολή της πλατφόρμας, η οποία πλέον καθοδηγεί με ακρίβεια τον ενδιαφερόμενο στην πληρωμή του παραβόλου, υποδηλώνει την παραδοχή της εν λόγω αστοχίας εκ μέρους του δημοσίου.

Είναι κοινώς παραδεκτό, πως εκπαιδευτικοί με δεκαετή και πλέον προσφορά, ως συμβασιούχοι στο δημόσιο σχολείο, δεν θα θέταμε σε κίνδυνο το εργασιακό μας μέλλον για το ευτελές ποσό των 3 ευρώ.

Βουλευτές της συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης με επίκαιρες ερωτήσεις ή κατάθεση τροπολογιών έχουν θέσει το ζήτημα στη Βουλή για την άμεση επίλυση του. Επιπλέον κι εμείς ως Επιτροπή Αγώνα, έχουμε επιδιώξει συνάντηση με το Υπουργείο Παιδείας, το Υπουργείο Εσωτερικών και το ΑΣΕΠ και παρά το διάλογο που έχει ανοίξει δεν έχει υπάρξει κάποια εξέλιξη.

Σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο και εν μέσω πανδημίας έχουμε περιέλθει σε ανεργία χιλιάδες επιστήμονες, πολλοί από εμάς έπειτα από 15 ή 20 χρόνια προϋπηρεσίας. Το ζήτημα του παραβόλου παύει να είναι εκπαιδευτικό. Καθίσταται πλέον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ, καθώς πάνω από 12.000 πολίτες τιμωρούνται για 3 ευρώ. Πάνω από 12.000 πολίτες αποκλείονται από τη δυνατότητα εργασίας για 3 χρόνια, καθώς σύμφωνα με τον Ν.4589/2019 αποκλείονται και από τη θέση συμβασιούχου αναπληρωτή λόγω ενιαίου πίνακα. Πάνω από 12.000 άνεργοι εκπαιδευτικοί, με αναπηρίες, ζευγάρια απορριφθέντων, οικογένειες με παιδιά, με δάνεια και οικονομικές υποχρεώσεις αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ και ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ.

Καταλήγοντας, ελπίζουμε να επιληφθείτε του προβλήματός μας σχετικά με τη συμμετοχή μας στον διαγωνισμό, ώστε να μπορέσουμε να εργοδοτηθούμε άμεσα και ως συμβασιούχοι αναπληρωτές. Σε συμφωνία με τα αιτήματα του κλάδου μας, προτείνουμε και εμείς, το άνοιγμα των πινάκων, από το σχολικό έτος 2021-2022 και εφεξής, σε Α’/θμια και Β’/θμια εκπαίδευση ώστε, να μας δοθεί έτσι η δυνατότητα, μέσω ετήσιας πρόσκλησης, να υποβάλουμε, με όλους τους ενδιαφερόμενους, αίτηση υποψηφιότητας, για την πρόσληψή μας ως μονίμων ή αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ή μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.

Κύριε Πρωθυπουργέ, εν αναμονή της απάντησής σας, γνωρίζουμε πως θα δείτε το πρόβλημα μας με κοινωνική ευαισθησία και θα ανταποκριθείτε θετικά στα αιτήματά μας.

Με τιμή

Οι απορριφθέντες εκπαιδευτικοί

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

ΑΠΟΦΑΣΗ: Κόβουν Μισθούς Εκπαιδευτικών που δεν κάνουν τα Selft Tests - Πειθαρχικό για τους διευθυντές

Πανελλαδικές 2021 - Myshcool: Σήμερα οι κωδικοί υποψηφίων

Έως 11 Ιουνίου η παράταση σχολικού έτους χωρίς προαγωγικές εξετάσεις

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ ΕΩΣ C2 με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!) - ΓΙΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ, ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ 97% ΕΠΙΤΥΧΙΑ

σχετικά άρθρα

Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Τα πρόσωπα του Σωκράτη, του Επίκουρου, του Περικλή, του Δημοσθένη και άλλων μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» χάρη στη 3D τεχνολογία
Βίντεο: Τα πρόσωπα μεγάλων αρχαίων Ελλήνων «ζωντανεύουν» μέσω 3D
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Με ευρεία πλειοψηφία στη Βουλή, πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας τοποθετείται ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης
Ο καθηγητής Κ. Στεφανίδης πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Προσβασιμότητας
Ο ρόλος της γενιάς μας
Ο ρόλος της γενιάς μας
«Τον καιρό της πανδημίας δεν ζήτησε την εύκολη λύση της κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων, καθώς γνωρίζει ότι θα υπήρχε πρόβλημα. Καταθέτει...
Ο ρόλος της γενιάς μας