Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
Το αφήγημα του υπουργείου Παιδείας ότι η «τηλεκπαίδευση είναι αναγκαία λύση» αποδομεί ο ΣΕΠΕ Π.Ε. Ν. Πιερίας τονίζοντας ότι η τηλεκπαίδευση συνιστά πρόκληση για το μέλλον του δημόσιου σχολείου

Το αφήγημα του υπουργείου Παιδείας ότι η «τηλεκπαίδευση είναι αναγκαία λύση» αποδομεί ο Σύλλογος Εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Πιερίας τονίζοντας ότι η τηλεκπαίδευση συνιστά πρόκληση για το μέλλον του δημόσιου σχολείου.

Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση

Ο τρόπος διαχείρισης της υγειονομικής κρίσης από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας είχε ως αποτέλεσμα τα σχολεία να παραμείνουν δύο μήνες κλειστά σε καθεστώς «τηλεκπαίδευσης», για να επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2021 και να ξανακλείσουν τη Δευτέρα 15 Μαρτίου… Όλο αυτό το διάστημα, καθώς το  άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβρη δεν συνοδεύτηκε από κανένα απολύτως ουσιαστικό μέτρο για την ασφαλή λειτουργία τους, το Υπουργείο Παιδείας, σε μία προσπάθεια να πείσει  γονείς,  μαθητές και εκπαιδευτικούς πως όλες οι αποφάσεις της στηρίχθηκαν στα υγειονομικά και παιδαγωγικά δεδομένα, προβάλλει την τηλεκπαίδευση ως αναγκαία λύση στην "απώλεια" του διδακτικού χρόνου.

Όμως το Υπουργείο φαίνεται να αγνοεί ότι η εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης απαιτεί και άλλες σημαντικές προϋποθέσεις εκτός από επικοινωνιακού χαρακτήρα εξαγγελίες. Απαιτεί ότι όλα τα σχολεία θα διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την παροχή της εξ αποστάσεως και ότι όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες θα διαθέτουν στα σπίτια τους τον απαραίτητο εξοπλισμό και πρόσβαση στο διαδίκτυο για να παρακολουθήσουν οποιαδήποτε μορφή τηλεκπαίδευσης. Αλήθεια τι έκανε για όλα αυτά το Υπουργείο Παιδείας ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας;

Το Υπουργείο Παιδείας όλο αυτό το διάστημα, αντί να αναλάβει τις ευθύνες του και να εξασφαλίσει  ανοικτά σχολεία με όλα τα απαραίτητα μέτρα για την υγεία και την ασφάλεια εκπαιδευτικών και μαθητών, ανακοινώνει για άλλη μια φορά το κλείσιμο των σχολείων κι ένα πρόγραμμα καθολικής τάχα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, όταν ήδη γνωρίζει πως ένα μεγάλο μέρος των παιδιών αδυνατεί να την παρακολουθήσει λόγω ανέχειας και οι περισσότερες σχολικές μονάδες δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Χωρίς, λοιπόν, να έχει διασφαλίσει τα αυτονόητα, καθώς δεν έχει χορηγήσει υπολογιστές στα σχολεία, στους μαθητές και εκπαιδευτικούς, δεν έχει αναβαθμίσει, όπως όφειλε, το σχολικό δίκτυο, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα της επικοινωνίας μαθητών και εκπαιδευτικών εντός του σχολικού ωραρίου, ομολογώντας  έτσι την τεχνική ακαταλληλότητα του σχολικού δικτύου, μεταθέτει και πάλι την εφαρμογή της στις πλάτες των γονιών και των εκπαιδευτικών, επιτάσσει τον όποιο προσωπικό ηλεκτρονικό εξοπλισμό υπάρχει, αλλά και τον ιδιωτικό χώρο των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους, τινάζει στον αέρα τον οικογενειακό προγραμματισμό εκπαιδευτικών και μαθητών με μεσημβρινά και απογευματινά μαθήματα.

Όλα τα παραπάνω, ένα χρόνο μετά την έναρξη της πανδημίας, απέδειξαν περίτρανα  ότι η τηλεκπαίδευση, που εφαρμόστηκε με αυτούς τους όρους, οδήγησε σε μια άνευ προηγουμένου άνιση μεταχείριση των μαθητών, με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο μάλιστα μέσω νομοθετημάτων και στο όνομα των «έκτακτων συνθηκών» προσπαθεί να ανοίξει τον δρόμο για την αυθαίρετη γενίκευση της τηλεκπαίδευσης!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η τηλεκπαίδευση συνιστά τη νέα πρόκληση για το μέλλον του δημόσιου σχολείου, τα εργασιακά μας δικαιώματα και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση και δεν μπορεί  σε καμία περίπτωση να αντικαταστήσει  τη δια ζώσης διδασκαλία. Είναι ένα βοηθητικό, υποστηρικτικό εργαλείο στη δια ζώσης εκπαίδευση και  τίποτε άλλο. 

Διεκδικούμε ανοιχτά και ασφαλή σχολεία με 15 μαθητές ανά τμήμα, άμεση εύρεση αιθουσών, αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών, μείωση της διδακτέας ύλης για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ανάλογα με τον χαμένο διδακτικό χρόνο,  διαρκή δωρεάν τεστ για μαθητές/εκπαιδευτικούς, κατάργηση εδώ και τώρα της απαράδεκτης υπουργικής απόφασης που γενικεύει την τηλεκπαίδευση και εκτός πανδημίας.

Καλούμε τους συναδέλφους μας, για όσο διάστημα βρισκόμαστε σε αναστολή λειτουργίας, εφόσον δεν έχουν λόγους υγείας ή άλλες οικογενειακές δυσκολίες, να βρίσκονται κατά το δυνατόν  με φυσική παρουσία στο χώρο δουλειάς τους, στα δημοτικά σχολεία και νηπιαγωγεία τους, να χρησιμοποιούν τα μέσα και τις δυνατότητες που τους παρέχει η σχολική τους μονάδα, ώστε να αναδείξουν το ανεφάρμοστο του προγράμματος σύγχρονης εκπαίδευσης που ανακοινώνει το Υπουργείο, τόσο σε επίπεδο σχολικής μονάδας όσο και εκπαιδευτικών και μαθητών, αξιοποιώντας την εμπειρία τους από την πραγματικότητα σε κάθε σχολική τάξη. 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέες Προκηρύξεις ΑΣΕΠ για Χιλιάδες Διορισμούς και προσλήψεις στο δημόσιο - Βγαίνουν καθημερινά εδώ

Σχετικά με την "άψε σβήσε" απόλυση του καθηγητή που χειροδίκησε σε μαθήτρια

Τι ισχύει από τη Δευτέρα 5/12 σε σχολεία και σε πάσης φύσεως εκπαιδευτικές δομές

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

epal ksilodarmos
Ξυλοδαρμός μαθήτριας από καθηγητή ΕΠΑΛ: Μου έδωσε τέσσερα χαστούκια και μου τράβηξε τα μαλλιά
«Μου ήρθε ένα χαστούκι από το πουθενά, συνέχισε με τρία χαστούκια και στην συνέχεια με έπιασε από το μαλλί, με έριξε κάτω και άρχισε να με κλωτσάει»,...
Ξυλοδαρμός μαθήτριας από καθηγητή ΕΠΑΛ: Μου έδωσε τέσσερα χαστούκια και μου τράβηξε τα μαλλιά
Σεξουαλική κακοποίηση: Εκπαιδευτικός ζητούσε ως αντάλλαγμα φιλιά για να της δώσει καραμέλες σε 11χρονη
Ποινική δίωξη κατά καθηγητή διευθυντή φροντιστηρίου για ασέλγεια σε 11χρονη μαθήτρια
Σεξουαλική κακοποίηση: Εκπαιδευτικός ζητούσε ως αντάλλαγμα φιλιά για να της δώσει καραμέλες σε 11χρονη
Πανελλήνιες: Θέματα τελευταίων ετών στην Νεοελληνική Γλώσσα
Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: Αιτιολόγηση για την καθυστέρηση διδασκαλίας ζητά το υπουργείο Παιδείας
Να δηλώνονται οι λόγοι των καθυστερήσεων στη διδασκαλία των πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ζητά το υπουργείο Παιδείας - Εγκύκλιοι για ΓΕΛ και...
Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα: Αιτιολόγηση για την καθυστέρηση διδασκαλίας ζητά το υπουργείο Παιδείας