Νίκος Φασφαλής
Αναλυτικά στοιχεία για το πλήθος των αιτήσεων για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών ανά κλάδο

Αναλυτικά στοιχεία για το πλήθος των αιτήσεων για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών ανά κλάδο παρέχει ο Νίκος Φασφαλής.

Πιο αναλυτικά:

ΜΕΤΑΘΈΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ Π.Ε 2021 - ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Συναδέλφισσες & Συνάδελφοι,

Θέλω να σας ενημερώσω ότι:

Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για τις μεταθέσεις Γενικής Εκπαίδευσης από περιοχή σε περιοχή ανήλθαν στις 3507.

Το πλήθος των αιτήσεων που συμμετείχαν τελικά στην διαδικασία ανήλθαν σε 3276 εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 2118 (ποσοστό 64,65 %).

Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για τις μεταθέσεις Ειδικής Αγωγής ΣΜΚΔ001 (τύπου ΣΜΕΑΕ/ΕΕΕΕΚ/ΚΕΣΥ) ανήλθαν στις 177.

Το πλήθος των αιτήσεων που συμμετείχαν τελικά στην διαδικασία ανήλθαν σε 137 εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 82 (ποσοστό 59,85 %).

Οι αιτήσεις που υποβλήθηκαν για τις μεταθέσεις Ειδικής Αγωγής ΣΜΕΑ003 (τύπου ΚΩΦΩΝ-ΤΥΦΛΩΝ) ανήλθαν στις 11.

Το πλήθος των αιτήσεων που συμμετείχαν τελικά στην διαδικασία ανήλθαν σε 6 εκ των οποίων ικανοποιήθηκαν 0 (ποσοστό 0,0 %).

Πάντα κοντά σας,

Νίκος Φασφαλής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia