Αξιολόγηση: Η ήττα της Νίκης πρέπει να ερμηνευτεί σωστά
Για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι

Γράφει ο Τάσος Σκάβδης

Η ήττα της Νίκης στην αξιολόγηση πρέπει να ερμηνευτεί, να αξιοποιηθεί και να επικοινωνηθεί σωστά

Η αποχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση - παρωδία, είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα απέναντι σε ένα αυταρχικό υπουργείο. Παρά τις διαφορετικές αιτίες αποχής,(άλλοι γιατί η λέξη αξιολόγηση τους φέρνει ...σπυράκια, άλλοι γιατί θεωρούν ότι αυτό δεν αποτελεί υγιή και επωφελή αξιολόγηση, ;άλλοι γιατί  οργίζονται με το θράσος της απαίτησης να γίνει σε μια χρονιά τραγική σαν τη φετινή κ.λ.π.), κοινός παρονομαστής είναι η αντίδραση - αντίσταση σε θρασύτατες απαιτήσεις από αυτούς που διέλυσαν τη Δημόσια Παιδεία και δήθεν ενδιαφέρονται για τη βελτίωση της. Η μονοδιάστατη ερμηνεία της αποχής είναι ασφαλώς κοντόφθαλμη, από όπου κι να προέρχεται.

Όμως για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι.

Εκπορεύεται  από μια κυβέρνηση που αυτή και οι όμοιες της, έχουν πολλάκις αποδείξει την αναλγησία τους απέναντι στη Δημόσια Παιδεία. Είναι δε απαράδεκτο η αξιολόγηση του Δημόσιου σχολείου να μην ξεκινήσει από την καταγραφή και διόρθωση κραυγαλέων στρεβλώσεων σε ύλες, προγράμματα σπουδών, αναθέσεις, αναντιστοιχία ύλης και ωρών διδασκαλίας, βιβλία για τα πανηγύρια κ.α., για τα οποία πρέπει το υπουργείο να αξιολογηθεί, να απολογηθεί και να διορθώσει!

Σε κάθε περίπτωση και παρά το ετερόκλητο των αντιστεκόμενων εκπαιδευτικών, είναι πολύ σημαντικό η αντίσταση αυτή να συνεχιστεί μπροστά στην επερχόμενη επίθεση.

Τάσος Σκάβδης

Φυσικος ΓΕΛ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Έκτακτο επίδομα έως 1.700 ευρώ σε εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 6/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καταστροφές από την κακοκαιρία Byron
Κακοκαιρία: Πληγήκατε από πλημμύρες; Έτσι θα διεκδικήσετε αποζημίωση
Αποζημίωση πλημμύρας: Ποιοι δικαιούνται χρήματα από το Δημόσιο για ζημιές σε σπίτι ή αυτοκίνητο – Βήμα βήμα η διαδικασία
Κακοκαιρία: Πληγήκατε από πλημμύρες; Έτσι θα διεκδικήσετε αποζημίωση
Το Αριστοτέλειο επεκτείνει το δίκτυο των ακαδημαϊκών συνεργασιών στη Λατινική Αμερική
ΑΠΘ: Το Αριστοτέλειο επεκτείνει το δίκτυο των ακαδημαϊκών συνεργασιών του στη Λατινική Αμερική
Νέα διεθνής γέφυρα συνεργασίας για το ΑΠΘ, με στοχευμένες ακαδημαϊκές ανταλλαγές, κοινά ερευνητικά προγράμματα και ενίσχυση της παρουσίας του στη...
ΑΠΘ: Το Αριστοτέλειο επεκτείνει το δίκτυο των ακαδημαϊκών συνεργασιών του στη Λατινική Αμερική
Καταφύγιο σκύλων στη Νίκαια καταστράφηκε από την κακοκαιρία Byron
Κακοκαιρία Byron: «Πνίγηκε» καταφύγιο αδέσποτων στη Νίκαια – Έκκληση για βοήθεια (vid)
Καταστράφηκαν υποδομές, τροφές και εξοπλισμός – Επείγουσα έκκληση για φιλοξενία 30 ζώων και εθελοντές
Κακοκαιρία Byron: «Πνίγηκε» καταφύγιο αδέσποτων στη Νίκαια – Έκκληση για βοήθεια (vid)