Αξιολόγηση: Η ήττα της Νίκης πρέπει να ερμηνευτεί σωστά
Για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι

Γράφει ο Τάσος Σκάβδης

Η ήττα της Νίκης στην αξιολόγηση πρέπει να ερμηνευτεί, να αξιοποιηθεί και να επικοινωνηθεί σωστά

Η αποχή της συντριπτικής πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών από την αξιολόγηση - παρωδία, είναι ένα ελπιδοφόρο μήνυμα απέναντι σε ένα αυταρχικό υπουργείο. Παρά τις διαφορετικές αιτίες αποχής,(άλλοι γιατί η λέξη αξιολόγηση τους φέρνει ...σπυράκια, άλλοι γιατί θεωρούν ότι αυτό δεν αποτελεί υγιή και επωφελή αξιολόγηση, ;άλλοι γιατί  οργίζονται με το θράσος της απαίτησης να γίνει σε μια χρονιά τραγική σαν τη φετινή κ.λ.π.), κοινός παρονομαστής είναι η αντίδραση - αντίσταση σε θρασύτατες απαιτήσεις από αυτούς που διέλυσαν τη Δημόσια Παιδεία και δήθεν ενδιαφέρονται για τη βελτίωση της. Η μονοδιάστατη ερμηνεία της αποχής είναι ασφαλώς κοντόφθαλμη, από όπου κι να προέρχεται.

Όμως για μια ακόμη φορά θα είναι δυστυχώς εύληπτη από την κοινωνία η κυβερνητική προπαγάνδα των τεμπέληδων εκπαιδευτικών, που δε θέλουν να αλλάξει τίποτα. Απέναντι σε αυτή την επικρατούσα σε μεγάλο μέρος της κοινωνίας άποψη, πρέπει κατά τη γνώμη μου να αντιτάξουμε ως εκπαιδευτικοί, ότι αρνούμαστε  διότι η προτεινόμενη διαδικασία, μόνο υγιής αξιολόγηση προς όφελος του σχολείου δεν είναι.

Εκπορεύεται  από μια κυβέρνηση που αυτή και οι όμοιες της, έχουν πολλάκις αποδείξει την αναλγησία τους απέναντι στη Δημόσια Παιδεία. Είναι δε απαράδεκτο η αξιολόγηση του Δημόσιου σχολείου να μην ξεκινήσει από την καταγραφή και διόρθωση κραυγαλέων στρεβλώσεων σε ύλες, προγράμματα σπουδών, αναθέσεις, αναντιστοιχία ύλης και ωρών διδασκαλίας, βιβλία για τα πανηγύρια κ.α., για τα οποία πρέπει το υπουργείο να αξιολογηθεί, να απολογηθεί και να διορθώσει!

Σε κάθε περίπτωση και παρά το ετερόκλητο των αντιστεκόμενων εκπαιδευτικών, είναι πολύ σημαντικό η αντίσταση αυτή να συνεχιστεί μπροστά στην επερχόμενη επίθεση.

Τάσος Σκάβδης

Φυσικος ΓΕΛ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kallitexnika_mathimata_art.jpg
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Καλλιτεχνικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Καλλιτεχνικά Σχολεία: Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών στην Α' Γυμνασίου - Αναλυτικές πληροφορίες
protypapeiramatika.jpg
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή δοκιμασίας (τεστ) δεξιοτήτων για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Πρότυπα Γυμνάσια και Λύκεια της...
Ορισμός Εξεταστικών Κέντρων για τη διεξαγωγή τεστ στα Πρότυπα Γυμνάσια-Λύκεια της Θεσσαλίας