Πιστοποίηση Αγγλικών LTE GOLEARN - ΑΣΕΠ
«Παρακολουθούμε στενά την εξέλιξη κάλυψης της ύλης, πριν από το τέλος της χρονιάς θα έχουμε συνολική εικόνα και με βάση αυτή επιλέγονται τα θέματα»

Του Νίκου Μάστορα

Ενδεχόμενο να μπουν ευκολότερα θέματα στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις αν δεν καλυφθεί τελικά όλη η (ήδη μειωμένη) ύλη, υπαινίχθηκε χθες το βράδυ η υπουργός Παιδείας κ.Νίκη Κεραμέως. 

Η υπουργός Παιδείας, μιλώντας χθες το βράδυ στο δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ1, ρωτήθηκε αν θα υπάρξει πρόβλεψη στις Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που ζουν στις κόκκινες περιοχές και συνεχίζουν την τηλεκπαίδευση.

Δύο κατηγορίες υποψηφίων

Αυτό καθώς σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr (το οποίο ανέδειξε άμεσα την ανισότητα που δημιουργείται με υποψηφίους δύο κατηγοριών εξαιτίας της τηλεκπαίδευσης σε ορισμένα Λύκεια και της δια ζώσης σε άλλα) πολλοί γονείς το τελευταίο διάστημα προσφεύγουν σε δικηγορικά γραφεία ζητώντας να γίνουν προσφυγές στο ΣτΕ για άνιση μεταχείριση των παιδιών τους, ενόψει των πανελληνίων.

Οι γονείς αυτοί υποστηρίζουν ότι η διάκριση σε τηλεκπαίδευση και δια ζώσης ειδικά στη Γ' Λυκείου είναι αντισυνταγματική επειδή δημιουργεί υποψηφίους δύο κατηγοριών: αυτούς που συνεχίζουν με τηλεμαθήματα κι εκείνους που επέστρεψαν στη δια ζώσης διδασκαλία, οι οποίοι όμως στο τέλος θα εξεταστούν στα ίδια θέματα.

Αν συνυπολογιστεί ότι επίσης στη Γ' Λυκείου έχουμε κι άλλες δύο υποκατηγορίες, αυτούς που είχαν τα μέσα να κάνουν τηλεμαθήματα κι όσους δεν τα είχαν, αλλά και ότι συνεχίζεται και η παμπάλαια κατηγοριοποίηση όσων έχουν χρήματα για φροντιστήρια κι όσων δεν έχουν, αντιλαμβάνεται κανείς ότι οι εφετινές πανελλήνιες δεν θα είναι ακριβώς αυτό που ονομάζουμε δίκαιες για όλους. Επιπλέον, οι εφετινοί υποψήφιοι θα κληθούν να περάσουν μια βάση εισαγωγής. Αν το καταφέρουν, μπράβο τους. Αν όχι, όσοι έχουν τον τρόπο θα πάνε σε κολέγια, που δεν ζητάνε κάποια βάση και θα πάρουν ένα πτυχίο επαγγελματικά ισότιμο με των άλλων που πέρασαν τη βάση. Άλλη εναλλακτική είναι η κατάρτιση των ΙΕΚ

Η ύλη προχωρά κανονικά...

Η κα. Κεραμέως απέφυγε να απαντήσει ευθέως στην ερώτηση αυτή, αλλά προτίμησε να δηλώσει ότι "η ύλη προχωρά κανονικά στα παιδιά που κάνουν μαθήματα μέσω τηλεκπαίδευσης".

«Παρακολουθούμε κάθε εβδομάδα πού βρίσκεται η ύλη και σας διαβεβαιώ προτού κλείσει η χρονιά έχουμε μία πλήρη εικόνα του ποια ύλη ακριβώς έχει καλύψει κάθε σχολείο της χώρας» ανέφερε η υπουργός Παιδείας. Πρόκειται για μια διαδικασία, είπε, που γίνεται και ανεξαρτήτως πανδημίας.

«Ο στόχος μας είναι τα σχολεία να είναι ανοιχτά, προφανώς προστατεύοντας τη δημόσια και την ατομική υγεία» σημείωσε η Κεραμέως και συνέχισε λέγοντας:

«Παρακολουθούμε πολύ στενά την εξέλιξη της κάλυψης της ύλης και σε κάθε περίπτωση, πριν από το τέλος της χρονιάς έχουμε συνολική εικόνα και με βάση αυτή τη συνολική εικόνα επιλέγονται (σ.σ.από την επιτροπή εξετάσεων) και τα θέματα» για τις Πανελλαδικές.

Το "αίνιγμα" των Πανελλαδικών 2021

Η τελευταία αυτή φράση, όπως είναι ευνόητο, αφήνει σαφή υπαινιγμό ότι η κεντρική επιτροπή εξετάσεων θα επιλέξει εφέτος τα θέματα των πανελληνίων ανάλογα με με την εξέλιξη κάλυψης της ύλης. Τι θα γίνει όμως στην περίπτωση που η ύλη προχωρήσει με διαφορετικούς ρυθμούς στα Λύκεια που κάνουν δια ζώσης διδασκλία και με πιο αργούς στα Λύκεια που κάνουν τηλεκπαίδευση; Θα αποδειχθεί αυτός ο υπαινιγμός για ευκολότερα θέματα αρκετός για να αποτρέψει προσφυγές στη δικαιοσύνη, οι οποίες είναι ενδεχόμενο να τινάξουν στον αέρα τις πανελλήνιες και τον προγραμματισμό της κ.Κεραμέως και όσων είχαν την φαεινή ιδέα να δημιουργήσουν Γ Λυκείου δύο κατηγοριών;

Και πως θα λειτουργήσει αυτή η ανισότητα τη χρονιά που πρόκειται να εφαρμοστεί ξανά και η βάση εισαγωγής;

Αυτό είναι το μεγάλο "αίνιγμα" των εφετινών πανελλαδικών.

Διαμαρτύρονται και στα Γυμνάσια με Λυκειακές Τάξεις

Να σημειωθεί τέλος, ότι το πρόβλημα των μαθητών δύο κατηγοριών λαμβάνει διαστάσεις όχι μόνο στα Λύκεια αλλά και στα Γυμνάσια με Λυκειακές τάξεις, τα οποία στις κόκκινες περιοχές συμπαρασύρονται από τα Λύκεια και δε λειτουργούν, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα Γυμνάσια. Ενδεικτικά, το alfavita.gr έχει λάβει επιστολή γονέα που αναφέρει ότι κατέθεσε αίτηση  (με αριθμό πρωτ 11576,   01/02/202)  στο Υπουργείο Παιδείας με το οποίο ζητάει διευκρινίσεις για το γιατί έγινε η εν λόγω διάκριση καθώς επίσης και το να λάβει το υπουργείο όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε και τα γυμνάσια με λυκειακές τάξεις να ξεκινήσουν άμεσα τα δια ζώσης μαθήματά τους, όπως όλα τα παιδιά γυμνασίων στην επικράτεια. Το υπουργείο διατείνεται ότι άνοιξε τα σχολεία γιατί τα παιδιά δεν αντέχουν άλλο τηλεκπαίδευση για ψυχολογικούς λόγους και λόγους κοινωνικοποίησης μετά από 3 μήνες εγλεισμού. Από όλα τα παιδιά της Ελλάδος, οι μαθητές των γυμνασίων με λυκειακές τάξεις στις "κόκκινες περιοχές" παραμένουν κλεισμένοι στο σπίτι τους επ' αόριστον.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΟΠΕΚΑ - ΟΑΕΔ - ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ: Πότε πληρώνουν 1.000.000 πολίτες

ΑΣΕΠ - ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ: Οι Προκηρύξεις για 4.416 νέες προσλήψεις - Που κάνετε αίτηση

Πανελλήνιες 2022: Αυτός είναι ο νέος τρόπος εξέτασης

ΜΟΝΟ 111 ΕΥΡΩ το Online εύκολο μοριοδιωτούμενο Lower - Proficiency που παίρνεις σε 2 ημέρες! - ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ μόνο σε Reading - Listening

Αυτά είναι τα 9μηνα σεμινάρια που Μοριοδοτούν Εκπαιδευτικούς και ξεκινούν το ΝΟΕΜΒΡΙΟ με μόνο 25 ευρώ τον μήνα

ECDL | Πιστοποίηση Υπολογιστών ΜΟΝΟ 95 ΕΥΡΩ για  ΑΣΕΠ , ΔΙΩΡΙΣΜΟΥΣ, ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και επιμορφωτικές δράσεις (Εγκύκλιος)
Τα ΚΕΠΕΑ, στο πλαίσιο της δραστηριότητάς τους, πέρα από την εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία, την παροχή σχετικών...
Εκπαιδευτικές επισκέψεις και επιμορφωτικές δράσεις (Εγκύκλιος)
Κορονοϊός - Μητροπολίτης Κοσμάς: Στον «Ευαγγελισμό» διασωληνωμένος μετά από επιδείνωση της υγείας του
Οι γιατροί έκριναν ότι είναι απαραίτητη η επείγουσα μεταφορά του μητροπολίτη σε εξειδικευμένη μονάδα
Κορονοϊός - Μητροπολίτης Κοσμάς: Στον «Ευαγγελισμό» διασωληνωμένος μετά από επιδείνωση της υγείας του
Σαν παραμύθι (επειδή όλα λέγονται με παραμύθια αλλά όλα τα παραμύθια δεν έχουν ωραίο τέλος)
«Κι εκεί που ξεφωνίζαν και διαφωνούσανε τα ζώα- μα τι πείσμα, συλλογιόταν το λιοντάρι- τα μπροστινά, αυτά που βάζαν τα φυτίλια κι όμορφα όλα τα...
Σαν παραμύθι (επειδή όλα λέγονται με παραμύθια αλλά όλα τα παραμύθια δεν έχουν ωραίο τέλος)