Για τα φροντιστήρια, η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι οι οδηγίες των ειδικών και η άποψή τους είναι ότι πρέπει να είναι σταθερές οι μαθητικές ομάδες οι οποίες κάνουν μάθημα.
«Στα φροντιστήρια δεν είναι σταθερές οι ομάδες, είναι από διαφορετικά λύκεια, από διαφορετικές ενδεχομένως περιοχές, άρα δημιουργείται μεγαλύτερος κίνδυνος μεταδοτικότητας της νόσου και οι οδηγίες αυτές έγιναν από το υπουργείο σεβαστές. Οφείλουμε να τους ακούμε τους ειδικούς, εμείς παίρνουμε την πολιτική απόφαση. Αλλά όταν οι επιδημιολόγοι ξέρουν τα πραγματικά δεδομένα, τη δυνατότητα μετάδοσης του ιού, συνιστούν να μη συγχρωτίζονται κάθε φορά διαφορετικές ομάδες μαθητών, εμείς παίρνουμε την ανάλογη απόφαση περιορίζοντας κατά το δυνατό το ρίσκο» υπογράμμισε.
«Και γνωρίζοντας ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι καλύτερη, αλλά μπορεί κάλλιστα να αντικατασταθεί με την τηλεκπαίδευση και προχωρούμε με προσοχή και σεβασμό στην υγεία και προσοχή και σεβασμό για τους μαθητές» πρόσθεσε.
Για τους μαθητές άνω των 16 ετών
«Η ζωή τους είναι παρόμοια με τη ζωή των ενηλίκων και γι' αυτό υπάρχει πρόβλεψη από το υπουργείο και εκείνοι εθελοντικά στην πλατφόρμα που έχουμε δημιουργήσει με τη συναίνεση έγγραφη ή την παρουσία γονέων και κηδεμόνων μπορούν να εμβολιαστούν» δήλωσε η Ζέττα Μακρή για τους μαθητές των 16 και άνω.
«Η εξέταση είναι εθελοντική, αυξήθηκαν κατά πολύ οι αιτήσεις για τους εκπαιδευτικούς και έχουν λάβει απάντηση το 90% των αιτήσεων» τόνισε.
«Η προσέλευση και η επιθυμία των εκπαιδευτικών είναι μεγάλη» επισήμανε.
Δεν λειτουργούν τα Γυμνάσια με Λυκειακές τάξεις
Για το άνοιγμα των γυμνασίων στις κόκκινες περιοχές είπε ότι «ακούμε ευλαβικά τις υποδείξεις των ειδικών και παίρνουμε εν συνεχεία την πολιτική απόφαση».
«Υπάρχουν Γυμνάσια με τις λυκειακές τάξεις, τα οποία επειδή υπάρχει ο ίδιος σύλλογος διδασκόντων, υπάρχουν θέματα αποτελεσματικής λειτουργίας, δεν θα λειτουργήσουν. Αυτά είναι 28-29 σε όλη την επικράτεια αν δεν κάνω λάθος. Και σε αυτά περιλαμβάνονται και τα μουσικά Γυμνάσια» συμπλήρωσε.
Για τα Λύκεια επισήμανε ότι για όλα βλέπουμε μετά τις εισηγήσεις των ειδικών. Όταν οι ειδικοί εξετάζουν, αποφασίζουν και εισηγούνται, παίρνουμε την πολιτική απόφαση.
Για τους μαθητές δύο ταχυτήτων ανέφερε πως «για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου, έχουμε μειώσει την ύλη κατά 30 % και έγκαιρα την έχουμε ανακοινώσει. Σε σχέση με την τηλεκπαίδευση, το υπουργείο διαρκώς ενημερώνεται και η τηλεκπαίδευση προχωρεί κανονικά. Διαβάστε το άρθρο ρου Εconomist και δείτε πόσο άλματα και θετικό παράδειγμα εκπαίδευσης είναι η Ελλάδα. Για εμάς δεν υπάρχουν μαθητές δύο διαφορετικών ταχυτήτων, υπάρχουν δύο διαφορετικές μορφές εκπαίδευσης οι οποίες αποδίδουν και σας βεβαιώνω ότι το υπουργείο το παρακολουθεί και το γνωρίζει».
Για τα Voucher
Για την καθυστέρηση της χορήγησης του Voucher των 200 ευρώ στους μαθητές, υποστήριξε ότι «είναι στην αρμοδιότητά μας, δεν είναι αποκλειστική αρμοδιότητα του υπουργείου, πιέζουμε και είμαστε βέβαιοι ότι τάχιστα θα υλοποιηθεί».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη