ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας - Τι συζητήθηκε στις τελευταίες συνεδριάσεις
Ενημέρωση των αιρετών Νατάσας Δίπλα, Αρετής Διαμαντοπούλου - Τι αποφασίστηκε για αναγνώριση προϋπηρεσίας, λειτουργία παραρτημάτων νηπιαγωγείων και άλλα ζητήματα

Για τις αποφάσεις που ελήφθησαν στο πλαίσιο των τελευταίων συνεδριάσεων του ΠΥΣΠΕ Α΄Αθήνας ενημερώνουν οι αιρετοί εκπρόσωποι Νατάσ Δίπλα, Αρετή Διαμαντοπούλου.

Αναλυτικά οι αποφάσεις ανά ημέρα συνεδρίασης:

48η συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α΄ Αθήνας

(13/11/2020)

Πραγματοποιήθηκε η 48η συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 13-11-2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00, με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο: Λειτουργία παραρτημάτων Νηπιαγωγείων στον Δήμο Ζωγράφου.

 

Το συμβούλιο ενέκρινε τη λειτουργία δύο (2) παραρτημάτων Νηπιαγωγείων στα 2ο και 10ο Νηπιαγωγεία Ζωγράφου.

Από την πλευρά μας ως Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση στο ζήτημα της σύστασης και λειτουργίας των παραρτημάτων θέσαμε ως αναγκαία συνθήκη ή την ανέγερση νέων κατάλληλων προδιαγραφών νηπιαγωγείων ή την τοποθέτηση προκάτ βαρέος τύπου σε χώρους κατάλληλους και με την τήρηση όλων των απαραίτητων όρων και προϋποθέσεων που αφορούν στην καταλληλότητα και ασφάλεια των χώρων, ώστε να εξασφαλιστούν οι καλύτερες συνθήκες φοίτησης και εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού.

Θέμα 2ο: Χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Χορηγήθηκε μία (1) άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ08.

 

49η συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α΄ Αθήνας

(19/11/2020)

Πραγματοποιήθηκε η 49η συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 19-11-2020, ημέρα Πέμπτη και ώρα 10:00, με μοναδικό θέμα ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Επικυρώθηκε η μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας ογδόντα έξι (86) νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής του ΠΥΣΠΕ Α΄ Αθήνας (δες εδώ ανάρτηση στη διεύθυνση).

 

50η συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α΄ Αθήνας

(27/11/2020)

 

Πραγματοποιήθηκε η 50η συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 27-11-2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 10:00, με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Χορηγήθηκαν έξι (6) άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε τρεις (3) εκπαιδευτικούς ΠΕ11, σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ70ΕΑΕ, σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ70 και σε έναν (1) εκπαιδευτικό ΠΕ60.

Πέντε (5) αιτήσεις δεν ικανοποιήθηκαν και βρίσκονται σε εκκρεμότητα, λόγω ελλιπών δικαιολογητικών και θα ικανοποιηθούν μετά την προσκόμισή τους.

Θέμα 2ο: Αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικού.

Δεν ικανοποιήθηκε αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικού ΠΕ60 με οργανική θέση στο 1ο Νηπιαγωγείο Ν. Χαλκηδόνας λόγω μη ύπαρξης κενού στο Νηπιαγωγείο στο οποίο έχει αιτηθεί.

Θέμα 3ο: Ανάκληση ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικούς για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Ικανοποιήθηκαν δύο (2) αιτήσεις ανάκλησης ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης για κατ’ οίκον διδασκαλία σε μία εκπαιδευτικό ΠΕ70 και μία εκπαιδευτικό ΠΕ70.50 αντίστοιχα για τους λόγους που επικαλούνται.

Θέμα 4ο: Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικούς για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Ικανοποιήθηκαν (2) αιτήσεις ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης σε δύο (2) εκπαιδευτικούς ΠΕ70 για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Θέμα 5ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Το συμβούλιο επικύρωσε τη μισθολογική αναγνώριση της προϋπηρεσίας οχτώ (8) νεοδιόριστων εκπαιδευτικών της ειδικής αγωγής σύμφωνα με όσα ορίζονται στον Ν4354/2015 (δες εδώ ανάρτηση στη διεύθυνση).

Θέμα 6ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων σπουδών νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Το συμβούλιο αναγνώρισε τη συνάφεια των μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων σπουδών σε τριάντα ένα (31) νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής: δώδεκα (12) εκπαιδευτικούς ΠΕ71, έντεκα (11) εκπαιδευτικούς ΠΕ60.50, επτά (7) εκπαιδευτικούς ΠΕ70.50 και μίας (1) εκπαιδευτικού ΠΕ61.

 

51η συνεδρίαση του Π.Υ.Σ.Π.Ε. Α΄ Αθήνας

(04/12/2020)

 

Πραγματοποιήθηκε η 51η συνεδρίαση του Συμβουλίου στις 04-12-2020, ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:30, με τα παρακάτω θέματα ημερήσιας διάταξης:

Θέμα 1ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Χορηγήθηκαν τέσσερις (4) άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε δύο (2) εκπαιδευτικούς ΠΕ70ΕΑΕ, σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ06 και σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ79.01.

Θέμα 2ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών/διδακτορικών τίτλων σπουδών νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.

Αναγνωρίστηκε η συνάφεια των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών τριών (3) εκπαιδευτικών, δύο (2) ΠΕ70 στη «Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων» της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και στις «Σπουδές στην Ορθόδοξη Θεολογία» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και μίας (1) εκπαιδευτικού ΠΕ60 στην «Συγκριτική, Διαπολιτισμική και Δίγλωσση εκπαίδευση» του Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών της Αγωγής του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Θέμα 3ο: Διάθεση εκπαιδευτικών για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου.

Εγκρίθηκαν δύο (2) αιτήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ70 με θέσεις υπηρέτησης στα 46ο ΔΣ Αθηνών και 2ο ΔΣ Ηλιούπολης αντίστοιχα για συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σε διοικητικό έργο στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν.

Θέμα 4ο: Ανάθεση υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικό για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Ικανοποιήθηκε (1) αίτηση ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικό ΠΕ71 για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Θέμα 5ο (εκτάκτως εισηγμένο εκτός ΗΔ): Ανάκληση ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης σε εκπαιδευτικούς για κατ’ οίκον διδασκαλία.

Ικανοποιήθηκε μία (1) αίτηση ανάκλησης ανάθεσης υπερωριακής απασχόλησης για κατ’ οίκον διδασκαλία σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 για τους λόγους που επικαλείται.

 

Εκκρεμότητα της προηγούμενης (50ης) συνεδρίασης (27/11/2020)

 

Θέμα 1ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Χορηγήθηκαν δύο (2) επιπλέον άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή (που ήταν σε εκκρεμότητα λόγω ελλιπών δικαιολογητικών) σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ70 και σε μία (1) εκπαιδευτικό ΠΕ79.01 αντίστοιχα ύστερα από προσκόμιση των απαραίτητων δικαιολογητικών.

Αναλυτικά το ενημερωτικό σημείωμα:

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Η πολιτική της αναλγησίας του ΥΠΑΙΘ συνεχίζεται και προσαυξάνεται. Το ίδιο και το θράσος με το οποίο τα στελέχη του υπουργείου κάνουν δηλώσεις, που αναιρούν τις επόμενες πολιτικές μέτρων. «Το κλειστό σχολείο είναι φορέας ανισότητας» ανέφερε η υφυπουργός κα Ζαχαράκη σε συνέντευξη στις 5-10-2020, αλλά δε μας ενημέρωσε για τα προληπτικά μέτρα κατά του Covid-19 που έλαβε η κυβέρνηση για να λειτουργούν τα σχολεία με ασφάλεια. Επίσης, τα εντυπωσιακά «99% ποσοστά συμμετοχής στην τηλεκπαίδευση των σχολείων» πριν το lockdown, εμείς γιατί δεν τα διαπιστώσαμε στις τάξεις μας, στις οποίες το ποσοστό συμμετοχής μετά κόπων ανεβαίνει στο 25-30%; Και τέλος, απορούμε με τη λογική λειτουργίας των σχολείων με 25 μαθητές ανά τμήμα και με μέτρο πρόσληψης μία μάσκα, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη από την «υπεύθυνη» επιτροπή του υπουργείου που αποφάσισε το μέτρο, το ιικό φορτίο που διατυμπανίζουν οι ειδικοί και είναι αυξημένο υπερβολικά σε ανεπαρκώς αεριζόμενους χώρους όπως τα σχολεία, ενώ εκ των υστέρων μπορούν να κλείνουν τα σχολεία για λόγους πρόληψης, λόγω του συνωστισμού των γονέων στους χώρους έξω από το σχολείο!

Από την ανυπαρξία των μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων (γιατί μόνο έτσι μπορεί να υλοποιηθεί η πολύπλευρη αγωγή και εκπαίδευση και η ολιστική ανάπτυξη των παιδιών) και τη διαδικτυακή «διαστρεβλωμένη» τηλεκπαίδευση, για όσους δύνανται και μπορούν (γιατί αυτοί που δε δύνανται –που δεν έχουν τα μέσα, οι πιο ευάλωτοι, είναι ανύπαρκτοι - αθέατοι για την κυβέρνηση της ελίτ), ήρθε με την υπουργική απόφαση Φ36/168674/Δ1- ΦΕΚ5485/Β 11-12-2020 και η διαδικτυακή βαθμολόγηση α΄ τριμήνου στα δημοτικά για το έτος 2020-2021.

Τόσο καλά βαίνει η τηλεκπαίδευση! που δεν υπάρχει καμία συστολή από την κυβέρνηση να εφαρμόσει τη βαθμολόγηση των μαθητών, αγνοώντας όλους εκείνους που δεν έχουν δυνατότητα πρόσβασης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αποδομώντας ακόμα περισσότερο το δημόσιο σχολείο.

Με τη νέα εγκύκλιο δίνεται η εντολή στους εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν σε κανονική κατάθεση βαθμολογίας για το α' τρίμηνο, υποστηρίζοντας το αφήγημα ότι η ροή της εκπαιδευτικής διαδικασίας ήταν κανονική και ότι όλα εξελίχθηκαν ομαλά. Δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από μια στοχευμένη τακτική που θέλει να προβάλει στην κοινωνία την εικόνα της κανονικότητας στη λειτουργία των σχολείων αλλά και να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη λειτουργία της αξιολογικής – επιλεκτικής λειτουργίας κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Δήλωση της υπουργού Παιδείας αποκαλύπτει τη στοχοθεσία του υπουργείου: «Δόθηκε χρυσή ευκαιρία εξοικείωσης ώστε όταν ανοίξουν τα σχολεία να μπορεί να συμπληρώνει τη διδασκαλία».

Σε συνθήκες πανδημίας με τη χώρα να μπαίνει σε νέα μεγάλη ύφεση, με την ανεργία να διογκώνεται και τους γονείς των μαθητών μας να χάνουν τις δουλειές τους το ΥΠΑΙΘ αποδεικνύει ότι δεν έχει καμία επαφή με την εκπαίδευση. Σαν να μη συμβαίνει τίποτα κλείνει τα μάτια στις τρομερές ελλείψεις τεχνολογικού εξοπλισμού των σχολείων, οχυρώνεται στο ψεύδος ότι θα μοιράσει λάπτοπ σαν να μη γνωρίζει ότι τα σχολεία δε λειτουργούν και η καθημερινή διατήρηση της παιδαγωγικής σχέσης στηρίζεται στον τεράστιο κόπο και μόχθο των εκπαιδευτικών. Σε αυτές τις συνθήκες, δεν είναι δυνατόν η έκτακτη κατάσταση να μετατρέπεται σε νέα κανονικότητα και η πολιτική ηγεσία του υπουργείου να παριστάνει ότι η εκπαιδευτική διαδικασία προχωράει κανονικά απαιτώντας μάλιστα καταχώρηση απουσιών, προχώρημα της ύλης και κατοχύρωσή της ως διδαγμένης, βαθμολόγηση των μαθητών

Η βαθμολογία αποτελεί ούτως ή άλλως μια αμφιλεγόμενη παιδαγωγικά διαδικασία. Πολύ περισσότερο όταν απαιτείται να καταχωρηθεί με κλειστά σχολεία. Η χρήση της θα αποτελέσει μια ακόμη μορφή ταξικής επιλογής και απόρριψης των παιδιών των πιο ευάλωτων στρωμάτων της κοινωνίας.

Ας αναγνωρίσουμε τουλάχιστον ότι τα σχολεία μας βρίσκονται σε κατάσταση εξαίρεσης, ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν αντικαθιστά τη δια ζώσης διδασκαλία.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ

Υπερασπιζόμαστε το δημόσιο σχολείο

διεκδικώντας να υλοποιηθούν άμεσα όλοι οι υγειονομικοί όροι

και τα μέτρα για το ασφαλές άνοιγμά τους

 

  • Θα επιβραβεύσουμε τους μαθητές μας και θα ενισχύσουμε τη δημιουργικότητά τους στα ανοιχτά σχολεία με ζωντανή επικοινωνία χωρίς κατατάξεις και ιεραρχήσεις.

  • Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων να συνεδριάσουν και να διατυπώσουν τις ενστάσεις, τους προβληματισμούς και τις θέσεις τους, να συνεκτιμήσουν τις ιδιαιτερότητες της περιόδου και του καθεστώς αναστολής λειτουργίας των σχολείων και να απευθυνθούν στους γονείς και να τους ενημερώσουν σχετικά. Επίσης, σε καμία περίπτωση να μην καταχωρούν απουσίες μαθητών για το διάστημα αναστολής λειτουργίας των σχολείων.

  • Καλούμε τη ΔΟΕ να καταγγείλει την ανεύθυνη στάση της πολιτικής ηγεσίας και να ζητήσει την απόσυρση της σχετικής εγκυκλίου.

Τώρα το ΥΠΑΙΘ να αποσύρει άμεσα την εγκύκλιο για τη βαθμολογία του Α΄ τριμήνου.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
εξε
ΕΟΠΠΕΠ για εξετάσεις πιστοποίησης ΣΑΕΚ: Κατάλογος εξεταστικών κέντρων και ώρα προσέλευσης
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν για τις ακριβείς διευθύνσεις και τα στοιχεία επικοινωνίας των Εξεταστικών Κέντρων, τα οποία θα φιλοξενήσουν...
ΕΟΠΠΕΠ για εξετάσεις πιστοποίησης ΣΑΕΚ: Κατάλογος εξεταστικών κέντρων και ώρα προσέλευσης