thrania
Όλα όσα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για τις μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022 - Αναλυτικά η εγκύκλιος

Εκδόθηκε εγκύκλιος για τις μεταβολές σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-2022.

Για τις μεταβολές των σχολικών μονάδων πρέπει να λαμβάνονται υπόψη:

Α) Ο αριθμός των μαθητών, η ορθή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, η χιλιομετρική απόσταση που διανύουν οι μεταφερόμενοι μαθητές και οι κτιριακές υποδομές με στόχο τη δημιουργία άρτιων, εξοπλισμένων και επαρκώς στελεχωμένων σχολικών μονάδων. Οι προτάσεις συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων πρέπει να γίνονται με βάση τα οριζόμενα κριτήρια της παρ. 1 του άρθρου 246 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5). Ιδιαίτερη προσοχή απαιτείται στις περιπτώσεις ιδρύσεων και συγχωνεύσεων, για τις οποίες πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια η ακριβής ονομασία και η έδρα λειτουργίας του νέου σχολείου. Επιπλέον, για τις περιπτώσεις ιδρύσεων, προαγωγών και συγχωνεύσεων απαιτείται η εξασφάλιση κατάλληλης στέγασης.

Β) τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 6 και την παρ.2 του άρθρου 7 του Π. . 79/2017 (Α΄ 109)  όπως τροποποιήθηκε από την παρ. 1 και την παρ. 8 του άρθρου 74 του ν. 4589/2019 και στις με αρ. πρωτ. Φ.3/897/97652/Γ1/25-9-2006, Φ.3/898/97657/Γ1/25-9-2006 (Β΄ 1507) ΚΥΑ για την Π/θμια Εκπ/ση, στη με αρ. πρωτ. 129818/Γ2/16-09-2013 (Β΄ 2451) ΚΥΑ και στο άρθρο 116 του ν. 4610/2019 (Α΄ 70) για τη Δ/θμια Εκπ/ση, στη με αρ. πρωτ. 42712/Γ2/20-03-2014 (Β΄

833)  ΚΥΑ, στο άρθρο 116 του ν. 4610/2019 (Α΄ 70) και στη με αρ. πρωτ. Φ12/134644/Δ4/08-08-2017 (Β΄ 2891) ΥΑ για την Επαγγελματική Εκπ/ση και στα οριζόμενα στο άρθρο 48 του ν. 4415/2016 (Α΄ 159), στο Π. . 603/1982 (Α΄ 117) όπως ισχύει, στις με αρ. πρωτ. 68755/Δ3/26-04-2017 Υ.Α. (Β΄ 1606), 100575/Δ3/15-06-2017 Υ.Α. (Β΄ 2103) και 100371/Δ3/15-06-2017 Υ.Α. (Β΄ 2103) για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.

Ι) Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

1) Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης παρακαλούνται να καταχωρίσουν τις προτάσεις τους μέχρι 30-10-2020 για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων

– κατ’ εφαρμογή του άρθρου 246 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5) – και μέχρι 05-11-2020 για τις υπόλοιπες μεταβολές των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους, συμπληρώνοντας και υποβάλλοντας τις σχετικές c

2)  Οι Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 15 του άρθρου 59 του ν. 3966/2011 (Α΄ 118), πρέπει εγγράφως να αποστείλουν προς τους Δήμους τις προτάσεις που θα καταχωρίσουν στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool για κάθε είδους σχολική μεταβολή (ίδρυση, προαγωγή, συγχώνευση, υποβιβασμό, κατάργηση, μετατροπή, προσθήκες/καταργήσεις τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ. και τα Ενιαία Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια-Λύκεια) για το σχολικό έτος 2021-2022 και να ζητήσουν τη γνωμοδότηση των Δημοτικών Συμβουλίων επί αυτών, στην οποία ρητά θα προσδιορίζεται το ζήτημα της στέγασης. Σημειώνεται ότι το σχετικό έγγραφο πρέπει να κοινοποιηθεί στην Υπηρεσία μας.

Οι προτάσεις που αφορούν σε μεταβολές ΣΜΕΑΕ της παρούσας, υποβάλλονται αφού έχουν συμπεριλάβει στο σκεπτικό τους την εισήγηση του οικείου Κ.Ε.Σ.Υ..

Επισημαίνεται ότι οι Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης πρέπει να αποστείλουν προς τους Δήμους έγγραφο με κοινοποίηση στην Υπηρεσία μας, ακόμα και στην περίπτωση που δεν προτείνουν κάποια σχολική μεταβολή.

Στις σχολικές μεταβολές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. συμπεριλαμβάνονται και αιτήματα μεταφοράς έδρας, όπως προβλέπεται με την περ. ζ της παρ. 7 του άρθρου 34 του ν. 3699/2008 (Α΄199), όπως προστέθηκε με την παρ. 7 του άρθρου 11 του ν. 4452/2017 (Α΄ 17)

3)   Oι Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, αφού συγκεντρώσουν τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων θα τις διαβιβάσουν μέχρι 20-11-2020 στο Υ.ΠAI.Θ. και στις οικείες Περιφερειακές Διευθύνσεις.

Μαζί με τις γνωμοδοτήσεις των Δημοτικών Συμβουλίων θα αποστείλουν:

α) Για όλες τις προτεινόμενες ιδρύσεις, προαγωγές και προσθήκες τομέων/ειδικοτήτων:

i)    Βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης λειτουργικών εξόδων που θα εκδώσουν οι οικείες Σχολικές Επιτροπές Π/θμιας ή Δ/θμιας Εκπ/σης (παρ. 4 του άρθρου 243 του ν. 3463/2006 - Α΄ 114).

ii)   Βεβαιώσεις δέσμευσης οικονομικών πιστώσεων που θα εκδώσουν οι οικονομικές υπηρεσίες των οικείων Δήμων σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4270/2014 (Α΄ 143) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει και του άρθρου 2 του Π. . 80/2016 (Α΄ 145)

iii) Βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για το κόστος μεταφοράς των μαθητών που θα εκδώσουν οι οικονομικές υπηρεσίες των οικείων Περιφερειών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 80/2016 (Α΄ 145) και την με αρ. 50025/2018 Κ.Υ.Α. «Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες» (Β΄ 4217) – μόνο για ιδρύσεις Μουσικών και Καλλιτεχνικών Γυμνασίων και για ιδρύσεις Λυκειακών Τάξεων σε Μουσικά και Καλλιτεχνικά Γυμνάσια.

β) Για τα προτεινόμενα προς συγχώνευση και κατάργηση σχολεία:

Βεβαιώσεις ανάληψης δαπάνης για το κόστος μεταφοράς των μαθητών που θα εκδώσουν οι οικονομικές υπηρεσίες των οικείων Περιφερειών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ΠΔ 80/2016 (Α΄ 145) και την με αρ. 50025/2018 Κ.Υ.Α. «Μεταφορά μαθητών δημόσιων σχολείων από τις Περιφέρειες» (Β΄ 4217). (Επισυνάπτονται υποδείγματα βεβαιώσεων)

γ) Για όλες τις προτεινόμενες σχολικές μεταβολές των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. επιπλέον των ανωτέρω (έγγραφα των περιπτώσεων α και β) απαιτείται και εισήγηση Κ.Ε.Σ.Υ., η οποία αποστέλλεται από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης στην αρμόδια Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Εκπρόθεσμες ή συμπληρωματικές εισηγήσεις των Κ.Ε.Σ.Υ., πέραν των οριζόμενων προθεσμιών της παρούσας εγκυκλίου, δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

ΠΡΟΣΟΧΗ! Οι αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων θα αποσταλούν στις αρμόδιες Διευθύνσεις του Υ.ΠΑΙ.Θ., σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή, ως εξής:

Ø  στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Π/θμιας Εκπ/σης, όταν αφορούν σε σχολικές μονάδες Π/θμιας Εκπ/σης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά)

Ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Ø  στη Διεύθυνση Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ/θμιας Εκπ/σης, όταν αφορούν σε σχολικές μονάδες Δ/θμιας Εκπ/σης (Γυμνάσια και Γενικά Λύκεια)

Ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Ø  στη Διεύθυνση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, όταν αφορούν σε σχολικές μονάδες Επαγγελματικής Εκπ/σης (Επαγγελματικά Λύκεια)

Ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Ø  στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, όταν αφορούν σε σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης

Ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected]

Σε περίπτωση που οι αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων αφορούν σε σχολικές μονάδες αρμοδιότητας διαφορετικών Διευθύνσεων του Υ.ΠΑΙ.Θ., θα πρέπει να αποσταλούν αντίτυπα των αποφάσεων ξεχωριστά σε κάθε αρμόδια Διεύθυνση, σύμφωνα με τα ανωτέρω.

ΙΙ) Περιφερειακοί Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης πρέπει μέχρι 27-11-2020 για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων– κατ’ εφαρμογή του άρθρου 246 του ν. 4512/2018 (Α΄ 5)

– και μέχρι 04-12-2020 για τις υπόλοιπες σχολικές μεταβολές, να υποβάλουν την εισήγησή τους στις αντίστοιχες ειδικές φόρμες εισηγήσεων του Myschool, αφού μελετήσουν και επεξεργαστούν τις προτάσεις των Διευθύνσεων περιοχής ευθύνης τους.

Διευκρινίζεται ότι οι προτάσεις στο Myschool υποβάλλονται από τον Διευθυντή Π/θμιας ή Δ/θμιας Εκπαίδευσης. Στη συνέχεια ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης εισηγείται θετικά ή αρνητικά επ’ αυτών.

Εάν ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης επιθυμεί να εισηγηθεί μεταβολή, η οποία δεν έχει προταθεί από τον Διευθυντή Π/θμιας ή Δ/θμιας Εκπαίδευσης, αυτή πρέπει να υποβληθεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας και ως εξής:

Ø  να ζητήσει από τον Διευθυντή Π/θμιας ή Δ/θμιας Εκπαίδευσης να υποβάλει τη σχετική πρόταση και να σημειώσει στο αντίστοιχο πεδίο την εισήγησή του (θετική ή αρνητική).

Ø  Στη συνέχεια ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης μπορεί να προχωρήσει στην ηλεκτρονική καταχώριση της εισήγησής του.

Ø  Σε ό,τι αφορά σε προτάσεις Περιφερειακών Διευθυντών για μεταβολή σε ΣΜΕΑΕ, πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από εισήγηση του οικείου ΚΕΣΥ (ΘΕΤΙΚΗ Ή ΑΡΝΗΤΙΚΗ) η οποία ρητά θα αναφέρεται στο σκεπτικό της αιτιολόγησης τους και στη συνέχεια να ζητηθεί η υποβολή της πρότασης από το Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Όλες οι προτάσεις πρέπει να είναι αναλυτικές, συγκεκριμένες και πλήρως αιτιολογημένες στα αντίστοιχα πεδία υποβολής των προτάσεων στο Πληροφοριακό Σύστημα στο Myschool.

Κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για τη διατύπωση της καλύτερης δυνατής πρότασης προς όφελος των μαθητών και της εκπαίδευσης και την αποφυγή εκ των υστέρων διαμαρτυριών.

Παρακαλούμε για την απαρέγκλιτη τήρηση όλων των παραπάνω προθεσμιών προκειμένου να εκδοθούν οι σχετικές αποφάσεις για το σχολικό έτος 2021-2022.

Αναλυτικά η εγκύκλιος εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεξουαλική παρενόχληση
Οι καθηγητές φυγάδευσαν τον μαθητή του ΕΠΑΛ Λάρισας που παρενόχλησε 15χρονη
Tο περιστατικό σημειώθηκε στο 7ο ΕΠΑΛ της Λάρισας την Τετάρτη, όταν μαθητές επιτέθηκαν σε συμμαθητή τους, όταν διέρρευσε η πληροφορία ότι ο 17χρονος...
Οι καθηγητές φυγάδευσαν τον μαθητή του ΕΠΑΛ Λάρισας που παρενόχλησε 15χρονη
kalavryta_tassos.jpg
Καλάβρυτα: 13 Δεκεμβρίου 1943 οι Ναζί εκτελούν 1.100 Έλληνες - Μια ασύλληπτη ναζιστική θηριωδία
81 χρόνια από την σφαγή στα Καλάβρυτα - Ένα από μεγαλύτερα εγκλήματα της Ναζιστικής Γερμανίας κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Στις 13...
Καλάβρυτα: 13 Δεκεμβρίου 1943 οι Ναζί εκτελούν 1.100 Έλληνες - Μια ασύλληπτη ναζιστική θηριωδία