Νίκη Κεραμέως
Μόνον κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού ενεργοποιείται το υπουργείο παιδείας για την υλικοτεχνική υποστήριξη της εκπαιδευτικής κοινότητας για την επιτυχή έκβασης της εξ αποστάσως εκπαίδευση!

Στις 12 Νοεμβρίου 2020 αναρτάται στην επίσημη ιστοσελίδα του υπουργείου παιδείας μία ανακοίνωση με τίτλο: 

«Συνεχίζεται από το ΥΠΑΙΘ η αποστολή τεχνολογικού εξοπλισμού στα σχολεία από ΕΣΠΑ και δωρεές. Συνολική ως σήμερα αξία 91.608 φορητών συσκευών: άνω των 24 εκ. ευρώ»

Μεταξύ άλλων αναφέρει η ανακοίνωση:

«…Και στην ίδια ανάρτηση αναφέρονται οι ηλεκτρονικές συσκευές που έχουν δρομολογηθεί να αποσταλούν στις σχολικές μονάδες….»

Προφανώς η διαδικασία αυτή είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και για να την υλοποιεί η υπουργός παραδέχεται διά των έργων της ότι τα σχολεία δεν έχουν την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή για να μπορέσουν να υποστηρίξουν το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης άσχετα από την αντίθετη άποψη που δημοσίως καταθέτουν οι κυρίες που αποτελούν την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας.

Το ότι είναι προς τη σωστή κατεύθυνση δε σημαίνει όμως ότι θα πρέπει να σιωπήσουμε και να μην αναδείξουμε τις καλύτερες λύσεις ή και τις  παραλείψεις στη διαχείριση μιας όντως δύσκολης και πρωτόγνωρης κατάστασης.

Την άνοιξη του 2020 ακούγαμε μονότονα και επαναλαμβανόμενα από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας ότι βιώνουμε μία έκτακτη κατάσταση και ότι το υπουργείο παιδείας προσπαθεί να ανταποκριθεί με τον καλύτερο κατά το δυνατόν τρόπο σε αυτή.

Και τότε μας ενημέρωσε το υπουργείο παιδείας ότι αποστέλλει ηλεκτρονικές συσκευές σαν και αυτές που διαφημίζονται και τώρα. Πόσες άραγε προμηθεύθηκε η κάθε σχολική μονάδα; Και ως γνωστόν υπάρχουν σχολικές μονάδες με τριακόσιους και πλέον μαθητές, μαθήτριες και έναν πολυπληθή σύλλογο διδασκόντων. Αυτές οι ηλεκτρονικές συσκευές ποιο πλήθος αναγκών κάλυψαν κάθε σχολικής μονάδας;

Την άνοιξη που πέρασε μόνιμη επωδός της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου παιδείας σε κάθε δημόσια εμφάνισή τους, και αυτή ήταν καθημερινή, ήταν ότι σκοπός μας είναι να διενεργηθούν οι Πανελλαδικές εξετάσεις.

Θεώρησε, και σωστά, η πολιτική ηγεσία ότι το διακύβευμα εκείνη τη χρονική στιγμή ήταν η διενέργεια των εξετάσεων αυτών.

Μετά την πάροδο επτά μηνών και αφού έχουν κλείσει κάποια σχολεία και όλα δείχνουν ότι οδηγούμαστε εκεί, ενώ η υπουργός νύχτα μέρα το διέψευδε ακούμε ξαφνικά με το κλείσιμο των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και σε αναμονή της ανακοίνωσης του κλεισίματος και των άλλων εκπαιδευτικών μονάδων ότι θα παρέχουμε και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές στα σχολεία.

Και γιατί, βρε κυρίες του υπουργείου, δεν το πράξατε όλο αυτό το διάστημα; Δηλαδή τι περιμένατε;

Η υποδομή των σχολικών μονάδων σε ηλεκτρονικές συσκευές συνδέεται μόνον με το κλείσιμο των σχολικών μονάδων; Αυτό είναι προγραμματισμός;

Και κάτι ακόμη για την κυρία υπουργό που μάλλον δεν έχει ενημερωθεί ότι σε κάποια από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα όπως Φυσική, Χημεία, Μαθηματικά απαιτείται συνεχής και διά ζώσης ανάπτυξη της μαθησιακής διδασκαλίας. Και πώς θεωρεί ότι υλοποιείται αυτό; Γνωρίζει; Προσωπικά θεωρώ όχι.

Ξέρετε θα υπάρξουν κάποιοι που θα αντιτείνουν και θα πούνε: Και γιατί πρέπει να γνωρίζει; Ο κάθε υπουργός άρα και αυτή πρέπει να λαμβάνει πολιτικές αποφάσεις και να τις υλοποιεί. Ναι, αλλά κάποιος από τους συμβούλους σας, κυρία Κεραμέως πρέπει να γνωρίζει, και το πιο ουσιαστικό θα πρέπει κυρία Κεραμέως, να αποδεχθείτε ότι δε γνωρίζετε τα πάντα. Θα πρέπει αυτό που συνεχώς και επαναλαμβανόμενα και σε όλους τους τόνους δημοσία αναφέρετε ότι ακούτε τους ειδικούς για την λειτουργία ή μη των σχολικών μονάδων να το κάνετε πράξη και να ακούτε τους μάχιμους εκπαιδευτικούς που είναι ειδικοί στη διδασκαλία και στον τρόπο διδασκαλίας και στα μέσα που απαιτούνται για τη διδασκαλία.

Μην μας πείτε ότι ακούτε τους ειδικούς του ΙΕΠ. Άλλο ΙΕΠ, άλλο σχολική αίθουσα, άλλο εκπαιδευτικός που καταθέτει ψυχή για την μαθησιακή διδασκαλία εντός της σχολικής μονάδας με συνθήκες τελείως μα τελείως διαφορετικές από εκείνες που ιδεατά θεωρεί το ΙΕΠ. Μην τα μπερδεύετε, μην σας αποπροσανατολίζουν.

Για το λόγο αυτό προτείνω τη νομικό να ακούσει τον μάχιμο εκπαιδευτικό του Δημοσίου ελληνικού σχολείου και να προβεί το υπουργείο παιδείας στην αγορά γραφίδων που θα τις διαθέσει αρχικά σε συναδέλφους που διδάσκουν Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα όπου απαιτείται η διά ζώσης ανάπτυξη των θεμάτων.

Μην μας θεωρείτε αντιπάλους, κυρία Κεραμέως. Αυτό πρέπει να το καταλάβετε. Και πρέπει να γίνει κατανοητό ότι αγωνιούμε και αγωνιζόμαστε με πενιχρά μέσα, με μοναδικές πατέντες, με διάθεση ιδίων οικονομικών πόρων για να μπορέσουμε να δώσουμε τα πάντα στους μαθητές μας.

Αφουγκραστείτε τους εκπαιδευτικούς, δεν μπορεί όλοι να θέλουν το κακό και μόνον εσείς με τον τρόπο σας να θέλετε να μας βάλετε στο δικό σας δρόμο.

Και κάτι ακόμη. Είναι δυνατόν με επιβουλή να προσπαθείτε να πετύχετε το σκοπό σας;

Ειλικρινά, το πιστεύετε αυτό;

Παπαχρήστου Δ. Βασίλειος

Αιρετός ΠΥΣΔΕ Σερρών

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

PARASTATIDIS
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»
Κριτική του Παραστατίδη στην κυβέρνηση για τις καθυστερήσεις στην Παιδεία και την ενίσχυση των ανισοτήτων
Παραστατίδης: «Παράταση στην παράταση και τα ξένα πανεπιστήμια δεν έρχονται στην Ελλάδα»