Κενά στα σχολεία: Εδώ ο καθηγητής, εκεί ο καθηγητής, πού είναι ο καθηγητής;
Σχολεία στην περιφέρεια, «σχολεία ενός κατώτερου θεού»; Χωρίς καθηγητή Χημείας οι μαθητές που θα εξεταστούν πανελλαδικά από το Βαλλιάνειο Γενικό Λύκειο που βρίσκεται στις Κεραμειές της Κεφαλονιάς

Σχεδόν δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, χιλιάδες παραμένουν τα κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία. Ένα από αυτά είναι το Βαλλιανείο Γενικό Λυκείο Κεραμειών. Οι μαθητές της Α' Λυκείου, πάρα το γεγονός ότι θα εξεταστούν με την Τράπεζα Θεμάτων, δεν διδάσκονται το μάθημα, ενώ οι μαθητές της Γ' Λυκείου «βρίσκονται σε αναμμένα κάρβουνα» μιας και θα εξεταστούν στο συγκεκριμένο μάθημα πανελλαδικά

«Διαμαρτυρόμαστε, γιατί παρά τον ικανό αριθμό προσλήψεων που έγιναν στο νησί, και παρόλο που από την αρχή της χρονιάς υπήρχαν συνάδελφοι διαθέσιμοι να διδάξουν στο σχολείο μας, τελικώς βρισκόμαστε στο σημείο επί δίμηνο τα παιδιά να μην έχουν καθηγητή Χημείας» καταγγέλλει ο Σύλλογος Διδασκόντων Βαλλιανείου Γενικού Λυκείου, απευθύνοντας έκκληση στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Παιδείας να βρουν άμεσα λύση. 

Εδώ ο καθηγητής, εκεί ο καθηγητής, πού είναι ο καθηγητής;

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, προέκυψε ζήτημα με την πλήρωση θέσης καθηγητή Χημείας από την αρχή της σχολικής χρονιάς:

«Με τις πρώτες τοποθετήσεις στις αρχές του Σεπτεμβρίου, τοποθετήθηκε στο σχολείο μας για δέκα ώρες αναπληρώτρια καθηγήτρια Χημικός. Προ της έναρξης των μαθημάτων μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο, από το οποίο και έλαβε (ως δικαιούται) ειδική άδεια απουσίας επειδή ανήκει στις ευπαθείς ομάδες covid-19. Το κενό στο σχολείο μας παρέμεινε, και δηλώθηκε ξανά. Ωστόσο, για άγνωστους σε μας λόγους η καθηγήτρια, ήδη ευρισκόμενη σε ειδική άδεια, επανατοποθετήθηκε στο σχολείο μας! Παρά τις εκκλήσεις μας να τοποθετηθεί καθηγητής, και παρόλο που υπήρχε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, καθηγητής Χημείας σε Λύκειο του Αργοστολίου ο οποίος αιτήθηκε να διατεθεί για να διδάξει Χημεία,  αυτό δεν κατέστη εφικτό» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Σύλλογος Διδασκόντων και προσθέτει πως έπειτα τους γνωστοποιήθηκε ότι η αντικατάσταση της χημικού σύμφωνα με το νόμο θα πρέπει να γίνει από αναπληρωτή καθηγητή με τρίμηνη σύμβαση (λόγω της ειδικής άδειας covid).

Ωστόσο, όπως ενημερώθηκαν, η αναπληρώτρια τρίμηνης θητείας που τοποθετήθηκε στην Κεφαλονία δεν θα υπηρετήσει τελικά στο σχολείο τους. 

«Το σχολείο μας σε όλες τις διαδικασίες τοποθέτησης δηλώνει νομότυπα τα πραγματικά κενά και δημιουργεί τα τμήματά του εμπρόθεσμα, σύμφωνα με τον νόμο» υπογραμμίζουν, καλώντας τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. να τοποθετήσουν «κατεπειγόντως εκπαιδευτικό στο σχολείο μας για δέκα ώρες για να διδάξει το μάθημα της Χημείας στην Γ΄ και στην Α΄ Λυκείου, κατά προτεραιότητα, ως οφείλουν εκ του νόμου».

Αναλυτικά η καταγγελία του Συλλόγου Διδασκόντων:

Με την παρούσα ανακοίνωση o Σύλλογος Διδασκόντων Βαλλιανείου Γενικού Λυκείου Κεραμειών επιθυμεί να εκφράσει την απόγνωση και τη διαμαρτυρία τους για το γεγονός ότι, μέχρι σήμερα, 21 Οκτωβρίου 2020, και άγνωστο για πόσο καιρό ακόμη, παραμένουν χωρίς καθηγητή στο μάθημα της Χημείας:

(α) οι μαθητές της θετικής κατεύθυνσης και της κατεύθυνσης επιστημών υγείας της Γ΄ τάξης του Βαλλιανείου Γενικού Λυκείου Κεραμειών, μάθημα που θα εξεταστεί πανελλαδικά

(β) οι μαθητές της Α΄ τάξης του Λυκείου μας, οι οποίοι καλούνται από φέτος να εξεταστούν σε συγκεκριμένη (και εκτεταμένη) ύλη με τράπεζα θεμάτων, και που πέραν αυτού είναι προαπαιτούμενη για την κατανόηση της ύλης και των επόμενων τάξεων

Οι δύο καθηγητές του κλάδου Φυσικών Επιστημών (Φυσικός, Βιολόγος) του Σχολείου μας δεν επαρκούν για την κάλυψη των ωρών αυτών (συμπληρώνουν το ωράριό τους και αυτοί σε μαθήματα κατεύθυνσης) και ήδη από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, όπως και κάθε χρόνο, το Σχολείο μας ζητά καθηγητή Χημείας για δέκα ώρες (6 ώρες στη Γ΄ και 4 ώρες στην Α΄).

Φέτος, με τις πρώτες τοποθετήσεις στις αρχές του Σεπτεμβρίου, τοποθετήθηκε στο σχολείο μας για δέκα ώρες αναπληρώτρια καθηγήτρια Χημικός. Προ της έναρξης των μαθημάτων μετακινήθηκε σε άλλο σχολείο, από το οποίο και έλαβε (ως δικαιούται) ειδική άδεια απουσίας επειδή ανήκει στις ευπαθείς ομάδες covid-19.

Το κενό στο σχολείο μας παρέμεινε, και δηλώθηκε ξανά. Ωστόσο, για άγνωστους σε μας λόγους η καθηγήτρια, ήδη ευρισκόμενη σε ειδική άδεια, επανατοποθετήθηκε στο σχολείο μας!!! Παρά τις εκκλήσεις μας να τοποθετηθεί καθηγητής, και παρόλο που υπήρχε, σύμφωνα με πληροφορίες μας, καθηγητής Χημείας σε Λύκειο του Αργοστολίου ο οποίος αιτήθηκε να διατεθεί για να διδάξει Χημεία,  αυτό δεν κατέστη εφικτό. Είναι άραγε σημαντικότερο να διδάσκει κανείς μαθήματα δεύτερης ανάθεσης  του κλάδου του σε μικρότερες τάξεις απ’ ό,τι μάθημα της ειδικότητάς του στην Γ Λυκείου;

Μας γνωστοποιήθηκε, παράλληλα, ότι η αντικατάσταση της χημικού σύμφωνα με το νόμο θα πρέπει να γίνει από αναπληρωτή καθηγητή με τρίμηνη σύμβαση (λόγω της ειδικής άδειας covid).

Προ ολίγων ημερών τοποθετήθηκε αναπληρώτρια τρίμηνης θητείας στην Κεφαλονιά, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες μας, δεν θα υπηρετήσει τελικά στο σχολείο μας, καθώς θα κάνει και εκείνη χρήση νόμιμου δικαιώματος άδειας.

Το σχολείο μας σε όλες τις διαδικασίες τοποθέτησης δηλώνει νομότυπα τα πραγματικά κενά και δημιουργεί τα τμήματά του εμπρόθεσμα,  σύμφωνα με τον νόμο.  Δεν δημιουργήσαμε κανένα νέο τμήμα, ούτε κάποιος εκπαιδευτικός του σχολείου μας απουσίασε εκτάκτως. Το κενό είναι δηλωμένο και γνωστό στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στο ΠΥΣΔΕ από την αρχή, δεν προέκυψε τον Σεπτέμβριο. Μάλιστα, και πέρυσι που είχαμε το ίδιο κενό, εγκαίρως τοποθετήθηκε καθηγητής Χημείας για τη Γ΄ Λυκείου. Φέτος, τί άλλαξε;

Δεν στρεφόμαστε εναντίον της Υπηρεσίας ή των συναδέλφων. Απλώς διαμαρτυρόμαστε, γιατί παρά τον ικανό αριθμό προσλήψεων που έγιναν στο νησί, και παρόλο που από την αρχή της χρονιάς υπήρχαν συνάδελφοι διαθέσιμοι να διδάξουν στο σχολείο μας, τελικώς βρισκόμαστε στο σημείο επί δίμηνο τα παιδιά να μην έχουν καθηγητή Χημείας. Κι όλα αυτά επειδή δηλώνουμε εγκαίρως, νομότυπα και με ακρίβεια όλα μας τα κενά, τα οποία θα πρέπει να καλύπτονται κατά προτεραιότητα σε σχέση με τμήματα που δημιουργούνται κατά παρέκκλιση τον Σεπτέμβριο.

Καλούμε τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. να τοποθετήσουν,  κατεπειγόντως εκπαιδευτικό στο σχολείο μας για δέκα ώρες για να διδάξει το μάθημα της Χημείας στην Γ΄ και στην Α΄ Λυκείου, κατά προτεραιότητα, ως οφείλουν εκ του νόμου.

ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΒΑΛΛΙΑΝΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΕΡΑΜΕΙΩΝ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

απα
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Οι απατεώνες ισχυρίζονται ότι οι διευθυντές ή εκπαιδευτικοί έχουν κερδίσει κάποια αναδρομική διεκδίκηση ή τους προσφέρουν δωροεπιταγές
Απατεώνες προσποιούνται τις δωρεές σε δημοτικά σχολεία ζητώντας τραπεζικούς λογαριασμούς
Κίμπερλι Γκιλφόιλ
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»
 Είχε αποκαλέσει τους Έλληνες «τεμπέληδες» που εξαρτώνται υπερβολικά από την κυβέρνηση τους, προσθέτοντας ότι «συνταξιοδοτούνται πολύ νωρίς» και ότι...
Κίμπερλι Γκιλφόιλ: «Οι Έλληνες είναι τζαμπατζήδες, τεμπέληδες και… ανεκπαίδευτοι σκύλοι»