Θ. Παιδής: Συγχαρητήρια για τη διάκριση σχολείου σε διαγωνισμό Ρομποτικής
Συγχαρητήρια σε μαθητές και εκπαιδευτικούς του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελώνα έδωσε ο πρ. Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Πολιτισμού και Περιφερειακός Σύμβουλος Θεσσαλίας, Θανάσης Παιδής: «Μας κάνατε υπερήφανους»

Μία ακόμη διάκριση για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελώνα – γεγονός που πλέον τείνει να γίνει θεσμός για την συγκεκριμένη σχολική μονάδα – κατέκτησαν μαθητές του στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ρομποτικής της WRO HELLAS.

Θέμα της διαγωνιστικής διαδικασίας ήταν: «Από τον Αρχιμήδη στον Da Vinci» και η επιτυχία των μαθητών του 2ου Δημοτικού Αμπελώνα να λάβουν την τρίτη θέση σε ένα ιδιαιτέρως απαιτητικό περιβάλλον αποδεικνύει την εξαιρετική δουλειά που γίνεται στο πλαίσιο του σχολείου.

Πολλές ώρες προσπάθειας των μαθητών με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Πληροφορικής του σχολείου κας Ξανθής Κόκκινου και την αμέριστη συμπαράσταση των γονιών έφερε το εξαιρετικό αποτέλεσμα που απέσπασε την σημαντικότατη διάκριση σε πανελλαδικό επίπεδο.

Ο Θανάσης Παιδής παρακολουθεί στενά τα θέματα που έχουν να κάνουν με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελώνα, έχει επισκεφθεί τη σχολική μονάδα συζητώντας με τους εκπαιδευτικούς τα ζητήματα που τους απασχολούν, ενώ στηρίζει τις προσπάθειες που φέρνουν μεγάλες διακρίσεις.

Σε δήλωση του μετά την πλέον πρόσφατη κατάκτηση των μαθητών του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αμπελώνα ο Θανάσης Παιδής επισημαίνει τα εξής:

«Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια από καρδιάς οι μαθητές για τις προσπάθειές τους, οι εκπαιδευτικοί για την καθοδήγηση που δίνουν και οι γονείς για την πλήρη στήριξη που παρέχουν ώστε το αποτέλεσμα να δικαιώσει τους κόπους όλων.

Πλέον έχει επιτευχθεί μία ακόμη διάκριση για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αμπελώνα, η οποία μας γεμίζει με υπερηφάνεια, ενώ έρχεται να αποδείξει το υψηλό επίπεδο των σχολικών μονάδων στην Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας.

Η δουλειά που γίνεται από τους εκπαιδευτικούς είναι εξαιρετική, καθώς δίνουν στα παιδιά την ευκαιρία να αναπτύξουν μοναδικές δεξιότητες και κυρίως να οραματιστούν το μέλλον μέσα από δικές τους κατασκευές, οι οποίες μπορούν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο. 

Οφείλουμε να συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις ώστε να αναπτυχθεί η ρομποτική στα σχολεία, βοηθώντας τους εκπαιδευτικούς στο έργο τους και δίνοντας τις δυνατότητες στα παιδιά να εξελίξουν τις δεξιότητες και τα ταλέντα τους. 

Η επένδυση στην Παιδεία – ακόμα και στις δύσκολες εποχές που διανύουμε - αποτελεί την πλέον κρίσιμη παράμετρο ώστε να μπορούμενα ελπίζουμε σε ένα καλύτερο μέλλον. Εμείς από την πλευρά μας δηλώνουμε ότι θα είμαστε πάντα κοντά σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες και να βελτιώνονται οι συνθήκες εκπαίδευσης σε όλες τις σχολικές μονάδες» τόνισε, κλείνοντας, ο Θανάσης Παιδής.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΠΘ
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
Η Διεθνής Έκθεση ανοίγει τις πύλες της σήμερα (25/04) στους χώρους της ΔΕΘ μέχρι και το Σάββατο (27/04) 
ΑΠΘ: Συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση ψηφιακού μετασχηματισμού, τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024
paidiki_pornografia.jpg
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»
«Σε ένα σχολείο της δυτικής Θεσσαλονίκης, ένας ανήλικος βιντεοσκόπησε δύο παιδιά να ερωτοτροπούν και το έστειλε σε φίλους του, χωρίς να καταλαβαίνει...
Ημερίδα για την παραβατικότητα ανηλίκων: Οι έφηβοι «ίσως δεν συνειδητοποιούν πως ό,τι ανεβαίνει, δεν διαγράφεται»