Καταγγελία: Μηδένισαν την προϋπηρεσία εκπαιδευτικού λόγω «αστοχίας»
Εκπαιδευτικός καταγγέλλει ότι στους προσωρινούς πίνακες της 2ΓΕ/2019 εμφανίζεται με μηδενική προϋπηρεσία, την ώρα που ως την προθεσμία της αίτησης στο ΑΣΕΠ διαθέτει σύνολο προϋπηρεσίας 48 μηνών

Κραυγαλέο λάθος του υπουργείου Παιδείας καταγγέλλει εκπαιδευτικός, ο οποίος αν και έχει σύνολο προϋπηρεσίας 48 μηνών, στους προσωρινούς πίνακες της 2ΓΕ/2019 εμφανίζεται με μηδενική προϋπηρεσία.

Όπως τονίζει ο ίδιος, σε ανοιχτή επιστολή του προς το alfavita.gr, αποτέλεσμα του λάθους αυτού είναι να έχει σειρά κατάταξης 1145, ενώ θα έπρεπε να βρίσκεται στη σειρά 319.

Ο εκπαιδευτικός τονίζει ότι το συγκεκριμένο λάθος δεν οφείλεται σε δική του υπαιτιότητα, καθώς το υπουργείο Παιδείας απαντώντας σε σχετικό ερώτημα επεσήμανε ότι σε σύνολο πέντε εκπαιδευτικών «δεν έγινε εγγραφή των μορίων προϋπηρεσίας, λόγω αστοχίας του μηχανισμού της βάσης δεδομένων. ….Και αποτέλεσμα της παραπάνω αστοχίας είναι να σταλεί στο ΑΣΕΠ κενή τιμή στη στήλη προϋπηρεσίας».

Ο εκπαιδευτικός θέτει το ερώτημα: «Είναι στους άμεσους σχεδιασμούς του υπουργείου να διορθώσει τη συγκεκριμένη “αστοχία” του και να αποκαταστήσει πλήρως τη ζημία που προκάλεσε;»

Αναλυτικά η ανοιχτή επιστολή του προς το alfavita.gr:

Ονομάζομαι Νικολάου Αθανάσιος, είμαι εκπαιδευτικός του κλάδου ΠΕ04.01-φυσικός και θα ήθελα να σας καταστήσω γνωστή τη συνέχεια της πρωτόγνωρης ιστορίας που βιώνω από τις αρχές Αυγούστου 2020. Παρόλο που εργάζομαι στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση από το σχολ. έτος 2007-2008 έως το 2019-2020, έχοντας ως την προθεσμία της αίτησης στο ΑΣΕΠ σύνολο προϋπηρεσίας 48 μηνών, με την ανάρτηση των προσωρινών πινάκων της 2ΓΕ/2019 διεξήχθη εις βάρος μου ένα κραυγαλέο λάθος, καθώς εμφανίζομαι εσφαλμένα στους συγκεκριμένους πίνακες με μηδενική προϋπηρεσία. Αποτέλεσμα του λάθους αυτού είναι να έχω στον πίνακα που αναρτήθηκε σειρά κατάταξης 1145, ενώ θα έπρεπε να είμαι στη σειρά 319.

Έτσι, αντί να έχω προσληφθεί και να εργάζομαι σε σχολεία από την πρώτη κιόλας φάση πρόσληψης αναπληρωτών που πραγματοποιήθηκε στις 25 Αυγούστου 2020, βρίσκομαι αντιμέτωπος με τον κίνδυνο να μην εργαστώ καθόλου τη φετινή χρονιά και να υποστώ ολέθριες συνέπειες σε οικονομικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο. Διότι, ακόμη και αν η εις βάρος μου αδικία αποκατασταθεί με την έκδοση των οριστικών πινάκων, θα έχει μεσολαβήσει ένα διάστημα (με ημερομηνία έναρξης την 1η Σεπτεμβρίου και ημερομηνία λήξης άγνωστη)  κατά  το οποίο δεν θα εργάζομαι και θα ζημιώνομαι σε επίπεδο μηνών-μορίων προϋπηρεσίας καθώς επίσης και σε μηνιαίες απολαβές, ίσως μάλιστα και σε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη!

Η σημαντικότερη παράμετρος όσων προανέφερα είναι ότι το συγκεκριμένο λάθος δεν οφείλεται σε καμία περίπτωση σε δική μου υπαιτιότητα, κάτι το οποίο γίνεται εύκολα κατανοητό και από την ανάγνωση του απαντητικού εγγράφου του ΥΠΑΙΘ με αριθμ. πρωτ.113005/01-09-2020, στο οποίο αναγνωρίζει εξ ολοκλήρου την υπαιτιότητά του. Πιο συγκεκριμένα στο εν λόγω κείμενο, μου γνωστοποιήθηκε ότι σε πέντε εκπαιδευτικούς μεταξύ των οποίων και εγώ, «δεν έγινε εγγραφή των μορίων προϋπηρεσίας, λόγω αστοχίας του μηχανισμού της βάσης δεδομένων. ….Και αποτέλεσμα της παραπάνω αστοχίας είναι να σταλεί στο ΑΣΕΠ κενή τιμή στη στήλη προϋπηρεσίας», δηλαδή με απλά λόγια αποδέχονται πλήρως την ευθύνη της λανθασμένης σειράς κατάταξης μου στους προσωρινούς πίνακες που εκδόθηκαν στις 6/8/2020.

Το ερώτημα μου είναι απλό, συγκεκριμένο και απευθύνεται στον φορέα που φέρει εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την απαράδεκτη αυτή κατάσταση που έχει δημιουργηθεί:  Είναι στους άμεσους σχεδιασμούς του υπουργείου να διορθώσει τη συγκεκριμένη “αστοχία” του και να  αποκαταστήσει πλήρως τη ζημία που προκάλεσε σε βάρος μου- χωρίς απολύτως καμία δική μου υπαιτιότητα- και αν ναι με ποιο τρόπο; Θέλω να πιστεύω ότι, από τη στιγμή που το υπουργείο επέλεξε να προβεί σε προσλήψεις  αναπληρωτών γενικής αγωγής από τους προσωρινούς πίνακες, έχει σκεφτεί και τη διαδικασία αποκατάστασης όλων των “αστοχιών” εις βάρος του συνόλου των εκπαιδευτικών που έχουν αδικηθεί και υποστεί οποιαδήποτε ζημία.

Καλό λοιπόν θα ήταν το Υ.ΠΑΙ.Θ, αναλογιζόμενο τις ευθύνες του να δώσει σύντομα μια απάντηση, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του, και σε καμία περίπτωση να μην μας εξωθήσει σε μία νέα ταλαιπωρία διεκδίκησης όλων αυτών που μας στερεί, μέσω της δικαστικής οδού.

Με εκτίμηση

Νικολάου Αθανάσιος

logo alfavita

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις έγκυρα και έγκαιρα από το alfavita.gr

Πριν τις γιορτές πιθανόν θα ανοίξουν τα σχολεία: Νέες δηλώσεις Κεραμεώς

Tο περιζήτητο σεμινάριο ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ του Παν.Αιγαίου για μόρια - Γιατί εκτοξεύτηκε η ζήτησή του

Μητσοτάκης: Πρώτα θα ανοίξουν τα δημοτικά

Αυτό είναι το κορυφαίο σεμινάριο για διορισμούς στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ και μοριοδότηση στον ΑΣΕΠ

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για τον ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

Πανελλήνιες 2021: Μόνο οι μαθητές υποβάλλουν το Νοέμβριο αίτηση συμμετοχής

 


 

σχετικά άρθρα

Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Οι περιοχές που ανησυχούν περισσότερο τις υγειονομικές αρχές, λόγω κορονοϊού - Ποιες βρίσκονται στο «κόκκινο» σύμφωνα με το Νίκο Χαρδαλιά
Κορονοϊός-Χαρδαλιάς: Οι 18 περιοχές με τα περισσότερα κρούσματα
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;
Άρχισε η συζήτηση για την ημερομηνία επαναλειτουργίας των σχολείων… Και αναρωτιόμαστε εύλογα. Άραγε με ποιον τρόπο;
Άνοιγμα σχολείων: 4+1 σχέδια για την αντιμετώπιση της πανδημίας στα σχολεία;