δάσκαλος, διευθυντής σχολείου
Όχι στις αδιαφανείς διαδικασίες, τις παραβιάσεις των εργασιακών δικαιωμάτων και τις εξυπηρετήσεις στις τοποθετήσεις από τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης !

Ανακοίνωση από τις Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Συνεργαζόμενοι Θεσσαλονίκης

Τα σχολεία ανοίγουν αύριο Τρίτη με τους εκπαιδευτικούς να αγωνιούν καθώς καλούνται να διαχειριστούν την έλλειψη ασφαλούς μέτρων λειτουργίας των σχολείων μπροστά στο νέο κύμα του κορονοϊού. Να προβληματίζονται για το βαρύ τοπίο που τους επιφυλάσσει η εφαρμογή μιας σειράς αντιεκπαιδευτικών μέτρων από το υπουργείο παιδείας και την κυβέρνηση που στα βήματα των προκατόχων τους συνεχίζουν να αποδομούν το δημόσιο σχολείο και ό,τι απέμεινε από τα εργασιακά και εκπαιδευτικά δικαιώματα.

Τη δραματική αυτή κατάσταση επιδεινώνουν με τη στάση τους η Διοίκηση Β/θμιας Εκπ/σης και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. Ούτε ίχνος κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας δεν τήρησαν στις τοποθετήσεις (νεοδιόριστων, αποσπασμένων, αναπληρωτών, Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ). Αναιτιολόγητα απέρριψαν όλες τις προτάσεις που κατέθεσαν οι ΕΛΜΕ και οι αιρετοί, τακτικό και αναπληρωματικό μέλος του ΠΥΣΔΕ εκλεγμένοι με το ψηφοδέλτιο των Παρεμβάσεων, λέγοντας ότι το επόμενο διάστημα όλα θα γίνουν με αιτήσεις, λες και θα μπορούσαν και αυτό ακόμη να μην το εφαρμόσουν, αν και από μόνο του ούτε αυτό αρκεί για να υπάρχει δικαιοκρισία στις τοποθετήσεις.

Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ ανοιχτά πλέον, χωρίς να κρατούν τα προσχήματα, μετά μανίας παραβιάζουν τη μία μετά την άλλη τις κατακτήσεις των ΕΛΜΕ στις διαδικασίες των τοποθετήσεων. Έρχονται να επιβεβαιώσουν ότι καμία σχέση δεν έχουν με τις δημοκρατικές κατακτήσεις του κλάδου και συμπεριφέρονται σαν κοινοπραξία συγκάλυψης των ευθυνών του πολιτικού τους φορέα για την απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώνεται με τα εκατοντάδες κενά στη Δυτική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης. Αυτό είναι το αποτέλεσμα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής την κυβέρνησης της Ν.Δ. που άφησε ακάλυπτα 7.000 περίπου κενά πανελλαδικά με τις μισές προσλήψεις αναπληρωτών που έκανε σε σύγκριση με πέρσι. Άξιοι εντολοδόχοι αυτών που τους διόρισαν στο ΠΥΣΔΕ δεν αισθάνονται την ανάγκη να απολογηθούν στον κλάδο, αλλά μόνο προς την πολιτική ηγεσία της Ν.Δ. Συμπορεύονται  με τον αιρετό της ΔΑΚΕ ο οποίος με μεγαλύτερη ευκολία με τη νέα σύνθεση του ΠΥΣΔΕ συνεχίζει να μεθοδεύει εξυπηρετήσεις, πρακτική που ακολούθησε όλα τα προηγούμενα χρόνια για όφελος της παράταξης της ΔΑΚΕ, όπως επανειλημμένα έχουμε καταγγείλει.

Καταγγέλλουμε τις μεθοδεύσεις και τις εξυπηρετήσεις

Για τις εξυπηρετήσεις της Διοίκησης και της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ αποκαλυπτικές δεν είναι μόνο οι ψηφοφορίες στο ΠΥΣΔΕ που για όλα τα κρίσιμα θέματα είναι 4-1, αλλά και τα ίδια τα στοιχεία που καταθέτουμε για τις μεθοδεύσεις και τις μηχανορραφίες που στήνουν για να πετυχαίνουν τις επιδιώξεις τους.

Για τους νεοδιόριστους

  • Διοίκηση και πλειοψηφία στο ΠΥΣΔΕ έκρυψαν και δεν έδωσαν όλα τα κενά στους νεοδιόριστους για να είναι στις προτιμήσεις τους. Κοινοποίησαν μόνο τα οργανικά κενά (107, όσα ήταν καθορισμένα από το προηγούμενο ΠΥΣΔΕ), ενώ η διαδικασία των τοποθετήσεων προβλέπει να δίνονται τα λειτουργικά κενά και τα οποία το ΠΥΣΔΕ πέρσι τα καθόρισε σε 162.
  • Αποκρύπτουν τα στοιχεία των προτάσεων των σχολείων για τα Τμήματα Ένταξης και τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. από τον αιρετό των Παρεμβάσεων και τις ΕΛΜΕ για να μην αποκαλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς που απαιτούν και νέες προσλήψεις ανπληρωτών.

Για τους αποσπασμένους

  • Αρνήθηκαν στους 290 αποσπασμένους όλων των ειδικοτήτων την κοινοποίηση όλων των κενών και την κατάθεση αίτησης προτίμησης, ενώ την ίδια στιγμή αποδέχτηκαν αιτήσεις – ενστάσεις μετά την αρχική τοποθέτηση και άλλαξαν τις τοποθετήσεις 27 εκπαιδευτικών!
  • Αποδέχθηκαν αιτήσεις και με τηλεφωνική επικοινωνία, όπως κατατέθηκε από το διοικητικό προσωπικό στο ΠΥΣΔΕ, 19 στον αριθμό, ενώ η διαδικασία αυτή δεν ήταν γνωστή σε όλους τους συναδέλφους. Άνισοι όροι ακόμη και στις αδιαφανείς τοποθετήσεις που οι ίδιοι οργάνωσαν, αφού ούτε το δικαίωμα των ενστάσεων ήταν γνωστό στον κλάδο, ούτε ενημέρωση προϋπήρχε για να καταθέσουν οι αποσπασμένοι τις προτιμήσεις με τα σχολεία που επιθυμούν να τοποθετηθούν.  Συνολικά το δικαίωμα τοποθέτησης με βάση τις προτιμήσεις τους δόθηκε περίπου στο 1/6 των αποσπασμένων, σε 46 αποσπασμένους από τους 290!
  • Στην τοποθέτηση των αποσπασμένων δεν κάλυψαν ούτε όλα τα κενά, όπως η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ προσδιόρισε, όχι γιατί σε ορισμένες ειδικότητες ήταν λιγότεροι οι αποσπασμένοι, αλλά γιατί τοποθέτησαν εκπαιδευτικούς σε κενά που δεν τα προσδιόρισαν και είτε είναι χωρίς καθόλου ώρες ή  είναι με ελάχιστες ώρες.

 - Στην ειδικότητα ΠΕ01 προσδιόρισαν 17 κενά για 19 αποσπασμένους. Ενώ έπρεπε να καλυφτούν όλα τα κενά, καλύφτηκαν τα 15 και έμειναν 2 κενά γιατί 4 από τους αποσπασμένους τοποθετήθηκαν σε σχολεία όπου δεν είχε προσδιοριστεί κενό.

 - Στην ειδικότητα ΠΕ02 προσδιόρισαν 117 κενά για 109 αποσπασμένους. Ενώ έπρεπε να καλυφτούν τα 109, όσοι και οι αποσπασμένοι, καλύφθηκαν τα 99 και έμειναν 18 κενά γιατί  18 από τους αποσπασμένους τοποθετήθηκαν σε σχολεία στα οποία δεν είχε προσδιοριστεί κενό.

- Στην ειδικότητα ΠΕ06 προσδιόρισαν 30 κενά για 33 αποσπασμένους. Ενώ έπρεπε να καλυφτούν όλα τα κενά, καλύφθηκαν τα 28 και έμειναν 2 κενά γιατί 5 από τους αποσπασμένους τοποθετήθηκαν σε σχολεία όπου δεν είχε προσδιοριστεί κενό.

- Στην ειδικότητα ΠΕ11 προσδιόρισαν 37 κενά για 30 αποσπασμένους. Ενώ έπρεπε να καλυφτούν τα 30, όσοι και οι αποσπασμένοι, καλύφθηκαν τα 28 και έμειναν 9 κενά γιατί 2 από τους αποσπασμένους τοποθετήθηκαν σε σχολεία όπου δεν είχε προσδιοριστεί κενό.

- Όλα αυτά αποκαλύπτονται από τους πίνακες που καταθέτουμε με τα κενά που έμειναν μετά τις τοποθετήσεις αποσπασμένων και δεν αντιστοιχούν με στον αριθμό των κενών που έπρεπε να καλύψουν.

-  Στις Τεχνικές Ειδικότητες, τόσο για τους αποσπασμένους, όσο και για τους αναπληρωτές η αρχική πρόταση που κατατέθηκε από το διοικητικό προσωπικό άλλαξε χωρίς να συζητηθεί στο ΠΥΣΔΕ. Στην ειδικότητα ΠΕ82 οι 3 από τους 4 αποσπασμένους τοποθετήθηκαν όλοι σε ένα ΕΠΑΛ, ενώ τα κενά ήταν 26.

Για τους αναπληρωτές

  • Οι 181 αναπληρωτές (103 γενικής παιδείας, 57 παράλληλης, 21 ειδικοτήτων Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) αντιμετωπίστηκαν ως καθηγητές υποδεέστερης κατηγορίας. Για πρώτη φορά τοποθετήθηκαν στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και δικαίωμα αιτήσεων προτίμησης σχολείων.
  • Στη διαχείριση των τοποθετήσεων των αναπληρωτών από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ κυριάρχησε η ανισότητα με το διαχωρισμό των σχολείων σε προνομιακά και μη. Από τα 87 σχολεία με κενά στην ειδικότητα ΠΕ03 κάλυψαν τα 53. Από τα 28 με κενά ΠΕ04.01 κάλυψαν τα 21 (17 αποσπασμένοι, 4 αναπληρωτές). Από τα 20 με κενά ΠΕ04.02, τα 11 (5 αποσπασμένοι, 6 αναπληρωτές). Από τα 25 με κενά ΠΕ04.04, τα 18. Με ποιο κριτήριο σε άλλα σχολεία κάλυψαν το κενό και σε άλλα όχι; υπάρχουν κάποιοι προνομιούχοι; (δείτε κενά σχολείων και ειδικοτήτων στους πίνακες που καταθέτουμε).
  • Παραπλανητικά αποδείχθηκαν τα όσα καθησυχαστικά περί τήρησης κριτηρίων υποσχότανε η Διοίκηση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ στις διαμαρτυρίες των ΕΛΜΕ και συναδέλφων στις παραστάσεις στη Διεύθυνση. Παραβιάστηκε και η σειρά κατάταξης στους πίνακες, ενώ ούτε η εντοπιότητα στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών μέτρησε για όλους. Αποκαλυπτική ήταν η απάντηση που πήραμε για τη στάση τους όταν ρωτήσαμε στη συνεδρίαση των τοποθετήσεων γενικής παιδείας γιατί δεν τηρήθηκαν τα κριτήρια αυτά για όλους τους συναδέλφους. Αναφέραμε παραδείγματα αδικιών και απάντησαν ότι δεν προλαβαίνανε να τηρήσουν τα κριτήρια για όλες τις ειδικότητες και τα τηρήσανε μόνο στην ειδικότητα ΠΕ03! Ούτε όμως και στους ΠΕ03, όπως μας καταγγέλθηκε, τηρήθηκαν τα κριτήρια.
  • Στην παράλληλη στήριξη από τα 71 κενά που η Διοίκηση καθόρισε έγινε προσπάθεια τα 32 κενά στις ειδικότητες ΠΕ03 και ΠΕ04 να μοιραστούν σε 24 αναπληρωτές που προσλήφθηκαν με αποτέλεσμα οι ώρες διδασκαλίας που αντιστοιχούν σε κάθε μαθητή να είναι λιγότερες από αυτές που προβλέπονται και οι συνάδελφοι να μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία, μέχρι και πέντε, για να καλύψουν ωράριο.   

Για το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (ΕΒΠ) και το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΕΠ)

  • Ούτε και στους συναδέλφους που προσλήφθηκαν ως ΕΒΠ για τα Γυμνάσια και Λύκεια (12) και ως ΕΕΠ (18), καθώς και προσωπικό στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (14)  δόθηκαν τα κενά για να καταθέσουν αιτήσεις προτίμησης των σχολείων.  Οι τοποθετήσεις έγιναν στα τυφλά από την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ! Οι χωρίς κριτήριο τοποθετήσεις στους ΕΕΠ για τα Γυμνάσια και τα Λύκεια δημιουργεί κυριολεκτικά άνισους όρους, αφού  ένας εκπαιδευτικός στέλνεται να καλύψει τις ανάγκες 3 μαθητών και άλλος ενός, άλλος μόνο σε ένα σχολείο και άλλος σε δύο!
  • Για να συγκαλύψουν τα κενά, αντί να τοποθετούν τους συναδέλφους όπως προβλέπεται από τις διαδικασίες για κάλυψη των αναγκών του κάθε παιδιού με ειδικά προβλήματα από έναν εκπαιδευτικό, τοποθέτησαν 18 ΕΕΠ να καλύψουν τις ανάγκες 32 μαθητών!

Οι ΕΛΜΕ οφείλουν να παρέμβουν άμεσα και με ενεργοποίηση του κλάδου να βάλουν ένα φραγμό στις μεθοδεύσεις και στις εξυπηρετήσεις. Να απαιτήσουν να σταματήσουν να καταπατούνται τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Να προχωρήσουν σε άμεσες καταγγελίες της ανεπίτρεπτης και απαξιωτικής αντιμετώπισης που βιώνουν οι εκπαιδευτικοί στις τοποθετήσεις. Αγωνιστικά να κατοχυρώσουν και να επιβάλλουν  να εφαρμόζονται οι πάγιες θέσεις του κλάδου που ισχύουν στις τοποθετήσεις σε όλες τις Υπηρεσιακές μεταβολές με την τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας. Τις καλούμε να οργανώσουν τις επόμενες μέρες διαμαρτυρία στη Διοίκηση και το ΠΥΣΔΕ. 

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς να μην αποδέχονται την απαξιωτκή αντιμετώπιση που τους επιφυλάσσει η Διοίκηση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ. Να ενημερώνουν ώστε να  δημοσιοποιούνται οι παρατυπίες και αυθαιρεσίες για την άμεση και συλλογική διεκδίκηση αποκατάστασης των αδικιών σε βάρος συναδέλφων.

Να συμμετέχουν στις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ την Τετάρτη 2/9 και την Πέμπτη 3/9, στο 1ο Γυμνάσιο Σταυρούπολης για να θέσουν τα προβλήματα σχετικά με τις Υπηρεσιακές Μεταβολές. 

Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που τους αδικούν οι  τοποθετήσεις που έγιναν να μη συναινέσουν σε αυτήν την απαράδεκτη κατάσταση.

Να καταθέσουν αίτηση – ένσταση, να την τεκμηριώσουν με βάση τα στοιχεία  από τα κενά που καταθέτουμε για όλες τις ειδικότητες και να διεκδικήσουν την αποκατάσταση των αδικιών.

Δείτε τους πίνακες με τα κενά

 Κενά ΠΕ04 (β).doc

Κενά ΠΕ83 και ΠΕ84 (β).doc

Κενά ΠΕ88 (2).doc

 Κενά ΠΕ01-ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ06-ΠΕ08-ΠΕ11-ΠΕ78-ΠΕ79-ΠΕ80-ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (β).doc

Κενά ΠΕ82 (β).doc

Κενά ΠΕ87 (β).doc

 Κενά ΠΕ8901-ΠΕ8902 (β).doc

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
ερασαμους
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»
Τα θέματα που διαπραγματεύτηκαν μαθητές και εκπαιδευτικοί αφορούσαν την περιβαλλοντική ρύπανση, την υποβάθμιση του περιβάλλοντος και την κλιματική...
Erasmus+: Το 32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Green Revolution the Best Solution»