Επίκαιρη Ερώτηση του Γιάννη Δελή στη Βουλή για την κατάργηση των καλλιτεχνικών στο Λύκειο
Το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με το βουλευτή του ΚΚΕ, αποκρύπτει ότι οι μαθητές του Λυκείου αποθαρρύνονται να επιλέξουν καλλιτεχνικά μαθήματα επιλογής, καθώς θα επιβαρυνθεί ο προϋπολογισμός με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών

Ερώτηση για την κατάργηση των καλλιτεχνικών μαθημάτων στο Λύκειο κατέθεσε στην υπουργό Παιδείας ο Γιάννης Δελής, βουλευτής του ΚΚΕ.

Στην σχετική ερώτηση σημειώνεται ότι «η κυβέρνηση κρίνει ως επαρκείς τις ώρες διδασκαλίας καλλιτεχνικών μαθημάτων στις δύο πρώτες βαθμίδες και προβάλλει ως δικαιολογία για την κατάργησή τους στο Λύκειο τη μικρή συμμετοχή μαθητών του Λυκείου σε καλλιτεχνικά μαθήματα και τη σποραδικότητα στη διδασκαλία. Αποκρύπτει δηλαδή ότι οι μαθητές του Λυκείου αποθαρρύνονται να επιλέξουν καλλιτεχνικά μαθήματα επιλογής, καθώς θα επιβαρυνθεί ο προϋπολογισμός του Υπουργείου με επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών» ,ενώ «αν παρ’ όλα αυτά κάποιοι μαθητές επιλέγουν καλλιτεχνικά μαθήματα, τις περισσότερες φορές δεν μπορεί να δημιουργηθεί τμήμα, γιατί αυτό προϋποθέτει την ύπαρξη εκπαιδευτικού του καλλιτεχνικού κλάδου με διαθέσιμο ωράριο. Τέτοιοι εκπαιδευτικοί σπανίζουν στο σχολείο, καθώς έχουν καταργηθεί οι οργανικές θέσεις για τα μαθήματα επιλογής, οπότε οι μαθητές εξωθούνται να επιλέξουν άλλα μαθήματα με κριτήριο να υπάρχουν εκπαιδευτικοί με διαθέσιμο ωράριο, αρμόδιοι να τα διδάξουν ως δεύτερη ή τρίτη ανάθεση. Ακόμη μάλιστα κι εκεί που υπάρχουν οργανικές θέσεις, αυτές δεν καλύπτονται. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τα 201 οργανικά κενά σε διδάσκοντες μάλιστα που υπήρχαν τον Αύγουστο του 2019, μέχρι σήμερα καλύφθηκε μόνο το 48%».

Το ΚΚΕ κατηγορεί επίσης την ηγεσία του υπουργείου ότι «με το ίδιο σαθρό επιχείρημα της μικρής συμμετοχής η κυβέρνηση φτάνει να καταργεί ακόμη και το Ελεύθερο και Γραμμικό Σχέδιο από τη Γ΄ Λυκείου, μαθήματα που εξετάζονται στις πανελλαδικές εξετάσεις εισαγωγής σε πανεπιστημιακές σχολές».

«Σαν αποτέλεσμα της παραπάνω απόφασης του Υπουργείου ένας μεγάλος αριθμός μαθητών που προσανατολίζονται σε σπουδές σχετικές με τις Τέχνες (Αρχιτεκτονικές Σχολές, Πολυτεχνικές Σχολές, Ανώτατες Σχολές Καλών Τεχνών, Πανεπιστημιακές Σχολές Διακόσμησης, Γραφιστικής, Πολυμέσων, Βιομηχανικού Σχεδίου κλπ. Καλλιτεχνικά Τμήματα κ.ά.) έχει αποκλειστικό δρόμο το φροντιστήριο και την ιδιωτική εκπαίδευση».

Δείτε αναλυτικά την επίκαιρη ερώτηση εδώ

 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ALFAVITA.GR

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

yptourismou
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
Διαδικασία πρόσληψης επιστημονικών συνεργατών, εργαστηριακών συνεργατών και εκπαιδευτικών ξένων γλωσσών στις Τουριστικές Σχολές
Τουρστικές Σχολές: Ο τρόπος και η διαδικασία επιλογής εκπαιδευτικών
κασσελάκης
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
«Το Κίνημα θα είναι απέναντι στην κυβέρνηση όταν οι πολιτικές της βλάπτουν την κοινωνία, αλλά θα συναινεί εφόσον προτείνονται πολιτικές που την...
Σ. Κασσελάκης: «Μετά τις γιορτές θα συγκροτηθεί η ΚΟ του Κινήματος Δημοκρατίας»
τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»