ΚΥΣΔΕ: Ενημερωτικό σημείωμα για τις αποσπάσεις και τους μόνιμους διορισμούς
Ενημερωτικό σημείωμα για τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 25 Ιουνίου και τις τρέχουσες εξελίξεις σχετικά με τις αποσπάσεις και τους μόνιμους διορισμούς σε Γενική και Ειδική Αγωγή

Του Νεκτάριου Κορδή
Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 25/6/2020 και τις τρέχουσες εκπαιδευτικές εξελίξεις

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε για τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που έγινε την Πέμπτη 25 Ιουνίου και τις εξελίξεις με τις αποσπάσεις και τους μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών.

Α. ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΚΥΣΔΕ

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που έγινε την Πέμπτη 25 Ιουνίου σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

  1. Έγιναν δεκτές 10 αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους υγείας ή για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους.

  2. Εγκρίθηκαν 7 αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών Δ.Ε. στο Γυμνάσιο «Αρμενικός Κυανούς Σταυρός»

  3. Απορρίφθηκε 1 ένσταση εκπαιδευτικού αναφορικά με τις μεταθέσεις σε Μουσικά σχολεία 2020.

  4. Απορρίφθηκε αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικού σε Καλλιτεχνικό Σχολείο με τη δεύτερη ειδικότητα που κατέχει.

  5. Συζητήθηκαν 37 αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών για τις θέσεις εξειδίκευσης στη συμβουλευτική & στον επαγγελματικό προσανατολισμό των Κ.Ε.Σ.Υ. Εξ αυτών απορρίφθηκαν 6 αιτήσεις που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις που είναι οι εξής:

α) Διδακτορικό δίπλωμα Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (ΑΕΙ) της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής, στο πεδίο της Συμβουλευτικής και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας,

β) Δίπλωμα μεταπτυχιακών σπουδών ΑΕΙ της ημεδαπής ή ισότιμο της αλλοδαπής στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό Προσανατολισμό ή στη Συμβουλευτική Σταδιοδρομίας ή

γ) Πιστοποιητικό Ειδίκευσης στη Συμβουλευτική στον Προσανατολισμό της Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ),

δ) Τριετή τουλάχιστον προϋπηρεσία σε δομές επαγγελματικού προσανατολισμού του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (ΚΕΣΥΠ, ΓΡΑΣΥΠ, ΓΡΑΣΥ) και κατοχή πιστοποιητικού επιμόρφωσης στη συμβουλευτική και τον επαγγελματικό προσανατολισμό. Η παραπάνω επιμόρφωση, αποδεδειγμένης διάρκειας τουλάχιστον τετρακοσίων (400) ωρών, έχει 5 υλοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ή από εποπτευόμενους φορείς αυτού. Επισημαίνεται ότι μόνο για τις περιπτώσεις όπου οι αιτήσεις απόσπασης είναι περισσότερες των προς κάλυψη θέσεων και προκειμένου να συνταχθούν οι αξιολογικοί πίνακες κατάταξης από τα οικεία ΑΠΥΣΔΕ θα τηρηθεί η μοριοδότηση των αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.

Τα λειτουργικά κενά ήταν συνολικά 57 και τελικά αποσπώνται 22 εκπαιδευτικοί. Η συζήτηση επί των υπόλοιπων αποσπάσεων θα ξεκινήσει την επόμενη εβδομάδα και οι αποσπάσεις αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι τις 15 Ιουλίου! Η συνολική κατανομή των κενών είναι η ακόλουθη:

Π.Δ.Ε.

Κ.Ε.Σ.Υ.

ΟΡΓ. ΘΕΣΕΙΣ

ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 2019

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ 2020

ΑΤΤΙΚΗΣ

1ο Α' ΑΘΗΝΑΣ

4

4

0

2ο Α' ΑΘΗΝΑΣ

4

4

2

1ο Β' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

1

2ο Β' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

1

1ο Γ' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

0

2ο Γ' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

0

1ο Δ' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

3

2ο Δ' ΑΘΗΝΑΣ

3

3

1

1ο ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

3

1

1

2ο ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

3

1

2

ΔΥΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ

2

0

1

1ο ΠΕΙΡΑΙΑ

3

2

2

2ο ΠΕΙΡΑΙΑ

3

1

0

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ

ΔΡΑΜΑΣ

1

0

1

ΕΒΡΟΥ

2

0

1

ΚΑΒΑΛΑΣ

2

1

1

ΞΑΝΘΗΣ

2

0

2

ΡΟΔΟΠΗΣ

1

0

0

ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΛΕΣΒΟΥ

2

1

2

ΛΗΜΝΟΥ

1

0

1

ΣΑΜΟΥ

1

0

1

ΧΙΟΥ

1

1

0

ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

3

0

3

1ο ΑΧΑΪΑΣ

2

2

2

2ο ΑΧΑΪΑΣ

2

2

1

ΗΛΕΙΑΣ

2

0

2

ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΓΡΕΒΕΝΩΝ

1

0

1

ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ

1

1

1

ΚΟΖΑΝΗΣ

2

1

0

ΦΛΩΡΙΝΑΣ

1

1

0

ΗΠΕΙΡΟΥ

ΑΡΤΑΣ

1

0

0

ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ

1

0

1

ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

2

2

0

ΠΡΕΒΕΖΑΣ

1

0

1

ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

2

2

0

ΛΑΡΙΣΑΣ

4

1

0

ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ

3

3

0

ΤΡΙΚΑΛΩΝ

2

2

0

ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

ΖΑΚΥΝΘΟΥ

1

0

1

ΚΕΡΚΥΡΑΣ

2

1

1

ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ

1

1

0

ΛΕΥΚΑΔΑΣ

1

0

1

ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

1ο Α' ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

3

3

3

2ο Α' ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

3

2

0

1ο Β'ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

4

3

0

2ο Β'ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ

3

0

0

ΗΜΑΘΙΑΣ

2

1

1

ΚΙΛΚΙΣ

1

0

0

ΠΕΛΛΑΣ

2

1

0

ΠΙΕΡΙΑΣ

2

1

1

ΣΕΡΡΩΝ

2

0

2

ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ

1

1

0

ΚΡΗΤΗΣ

ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

4

2

1

ΛΑΣΙΘΙΟΥ

1

1

0

ΡΕΘΥΜΝΟΥ

1

0

1

ΧΑΝΙΩΝ

2

2

0

ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ

ΚΑΛΥΜΝΟΥ

1

0

1

ΚΩ

1

0

1

ΝΑΞΟΥ

1

0

1

ΡΟΔΟΥ

2

0

2

ΣΥΡΟΥ

1

1

0

ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

1

1

0

ΑΡΚΑΔΙΑΣ

1

1

0

ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

2

0

2

ΛΑΚΩΝΙΑΣ

1

0

1

ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

2

2

0

ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

ΒΟΙΩΤΙΑΣ

2

0

1

ΕΥΒΟΙΑΣ

2

2

0

ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ

1

1

0

ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

2

1

0

ΦΩΚΙΔΑΣ

1

0

1

Β. ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΑΕ

Σχετικά με τους 3.549 μόνιμους διορισμούς στην ΕΑΕ -1817 στην Πρωτοβάθμια και 1642 στη Δευτεροβάθμια ΕΑΕ- αναμένουμε πλέον την έκδοση από το Υπουργείο Παιδείας, της πρόσκλησης εκπαιδευτικών για δηλώσεις προτίμησης στις διαθέσιμες περιοχές διορισμού. Τα οργανικά κενά επί των οποίων θα γίνουν οι διορισμοί θα είναι όσοι και οι διοριστέοι δηλαδή 3600 περίπου και όχι όλα τα σοβαρά κενά στην ΕΑΕ! Με βάση το άρθρο 44 του ν.4692/20:

Η παρ. 4 του άρθρου 62 του ν. 4589/2019 αντικαθίσταται ως εξής: «Ο διορισμός των εκπαιδευτικών και μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. διενεργείται με απόφαση του αρμοδίου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με τη σειρά των κλάδων ή ειδικοτήτων που αναφέρεται στην παρ. 2 του άρθρου 29 του ν. 4521/2018 (Α΄ 38), βάσει της σειράς κατάταξής τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες, καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Εκπαιδευτικός ή μέλος Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. που διορίζεται κατά τα ανωτέρω, αποκλείεται από τους διορισμούς στους επόμενους κατά σειρά κλάδους ή ειδικότητες, όπου είναι υποψήφιος για διορισμό. Οι εκπαιδευτικοί των κοινών κλάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης διορίζονται στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ανάλογα με τις ανάγκες του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.».

Παράλληλα με βάση το άρθρο 48 του ν. 4692/2020: Στο άρθρο 16 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), μετά από την παρ. 3 προστίθεται παρ. 3Α ως εξής:

«3Α. Οι τοποθετήσεις σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης πραγματοποιούνται μετά την κάλυψη όλων των κενών στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) της οικείας περιοχής μετάθεσης. Αν οι εκπαιδευτικοί δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης. Οι Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στις οποίες υπάρχουν κενά, κατατάσσονται σε σειρά με βάση τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Κατόπιν αυτού, τοποθετούνται υποχρεωτικά οι εκπαιδευτικοί που έχουν τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με τις περισσότερες μονάδες συνθηκών διαβίωσης. Στη συνέχεια εξετάζονται οι προτιμήσεις για τοποθέτηση σε θέσεις των Τμημάτων Ένταξης.

Τα ανωτέρω ισχύουν για τοποθετήσεις μετά από μετάθεση, διορισμό ή απόσπαση. Ειδικά οι προσλαμβανόμενοι προσωρινοί αναπληρωτές τοποθετούνται κατά τα ανωτέρω υπό τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 63 του ν. 4589/2019 (Α΄ 13).».

Οι νεοδιοριζόμενοι τοποθετούνται σε κενή θέση σχολικής μονάδας της περιοχής διορισμού με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου Περιφερειακού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) και υποχρεούνται να παραμείνουν στη θέση τοποθέτησής τους για χρονικό διάστημα τουλάχιστον δύο (2) σχολικών ετών. Οποιαδήποτε υπηρεσιακή μεταβολή που επιφέρει μεταβολή της τοποθέτησης αυτής, όπως απόσπαση ή μετάθεση, βάσει γενικής ή ειδικής διάταξης κατά το ως άνω χρονικό διάστημα, δεν επιτρέπεται. Σε περίπτωση διορισμού στην Ε.Α.Ε. επιπροσθέτως, ο νεοδιοριζόμενος υποχρεούται να υπηρετήσει στην Ε.Α.Ε. για χρονικό διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών.

Γ. ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Για τη Γενική Εκπαίδευση η τωρινή κατάσταση είναι η εξής: Έχουν σταλεί στο ΑΣΕΠ τα σχετικά αρχεία για την 1ΓΕ ενώ για τη 2ΓΕ μετά τους ΠΕ01, ΠΕ02 έφυγαν για το ΑΣΕΠ πάνω από 70.000 αιτήσεις για τους υπόλοιπους κλάδους ΠΕ. Μέχρι τις 3 Ιουλίου αναμένεται να φύγουν τα αρχεία και για τις υπόλοιπους τεχνικούς κλάδους ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ. Το επόμενο βήμα είναι η έκδοση των προσωρινών πινάκων επί των οποίων θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών/τριων για την επόμενη σχολική χρονιά! Είναι προφανές ότι και οι προσλήψεις με τη χρήση προσωρινών και όχι οριστικών πινάκων, θα προκαλέσει σοβαρά νομικά ζητήματα! Υπενθυμίζω ότι έχουν υποβληθεί 126.000 αιτήσεις και ασφαλώς θα υπάρχουν και χιλιάδες ενστάσεις επί των προσωρινών πινάκων! Η προοπτική χρήσης των κλειδωμένων πινάκων του 2018 – με τις σοβαρές ενστάσεις που θέτει το ΣτΕ- φαίνεται πως δεν προκρίνεται αυτή τη στιγμή! Το βασικό ζητούμενο είναι να έχουμε έγκαιρες προσλήψεις αναπληρωτών πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς στις 7 Σεπτέμβρη! Και φυσικά αναμένουμε τις 5250 μόνιμες προσλήψεις στη Γενική Εκπαίδευση εντός του 2020 που έχει ήδη ανακοινώσει το Υπουργείο και η Κυβέρνηση της ΝΔ!
 

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς

Αθήνα 26/6/2020

Νεκτάριος Κορδής,

αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

(τηλ.: 6977513534,

ηλ. δ/νση: [email protected]

http://nekordis64.blogspot.gr )

Άκης Λουκάς

αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ

( τηλ.:6974320189,

ηλ.δ/νση: [email protected]

εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes 2023
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις
Τα «Γραπτώς εξεταζόμενα» μαθήματα στις απολυτήριες εξετάσεις της Δ’ τάξης των Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ
Δ’ τάξη Λυκείων ΕΝΕΕΓΥΛ: Τράπεζα Θεμάτων-Τα «Γραπτώς Εξεταζόμενα» μαθημάτων στις απολυτήριες εξετάσεις