Μακριά από τις ανάγκες σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών τα οργανικά κενά στη Β΄Αθήνας
Ανακοίνωση των αιρετών της Α.Σ.Ε. Π.Ε. στη Β’ Αθήνας

Την Παρασκευή  5/6/2020, συνεδρίασε το ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας με  θέματα:

 

1ο: «Οριστικές  τοποθετήσεις  -  μεταθέσεις  εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής (  α΄ φάση )  - Επαναπροσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων Γενικής Αγωγής,  έτους 2020»     

2ο : «Οριστικές τοποθετήσεις-μεταθέσεις εκπαιδευτικών Π.Ε. σε σχολικές μονάδες  Ειδικής  Αγωγής  και  Τμήματα  Ένταξης ( α΄ φάση  ) - Επαναπροσδιορισμός   κενών  οργανικών  θέσεων Ειδικής Αγωγής,  έτους 2020»

3ο : «Πρόταση τοποθέτησης Υποδιευθυντή/ντριας σε Δημοτικό Σχολείο της  Διεύθυνσης  Π.Ε.  Β΄ Αθήνας,  για υπόλοιπο θητείας ( 31-7-2020 )»

 

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών (Α.Σ.Ε.) στη συνεδρίαση για τα πρώτα δυο (1ο-2ο) θέματα τοποθετηθήκαμε θετικά ως προς την οριστική τοποθέτηση των συναδέλφων για να λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες  και καταθέσαμε δήλωση ότι:

Τα οργανικά κενά δεν αποτυπώνονται σωστά με βάση τις θέσεις που έχουμε καταθέσει ως εκπαιδευτικό κίνημα, και δε συμφωνούν με τις σύγχρονες ανάγκες και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.  Οι οργανικές θέσεις όλων των ειδικοτήτων είναι καθορισμένες από το Υπουργείο Παιδείας και δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων, των εκπαιδευτικών και των μαθητών, γιατί :

Δεν ανταποκρίνονται στις θέσεις των σωματείων και του Κλάδου για αναλογία 1/15 για τα νηπιαγωγεία και τις Α΄ και Β΄ τάξεις του δημοτικού, καθώς και αναλογία 1/20 για τις υπόλοιπες τάξεις του δημοτικού.

Δεν επανέρχεται ο υπεύθυνος δάσκαλος του ολοήμερου τμήματος, καθώς και οι οργανικές θέσεις των σχολείων που καταργήθηκαν, συγχωνεύτηκαν ή υποβαθμίστηκαν.

Δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές ανάγκες των σχολείων για ό,τι αφορά τις ειδικότητες της Φυσικής Αγωγής, των ξένων γλωσσών, της πληροφορικής, της μουσικής, της θεατρικής αγωγής και των εικαστικών.

 Δεν υπάρχουν οργανικές θέσεις για τις τάξεις υποδοχής αλλοδαπών μαθητών (ΖΕΠ).

Σε τελευταία ανάλυση, θεωρούμε απαράδεκτη τη διαδικασία που ακολουθεί  το Υπουργείο Παιδείας και τον τρόπο που υπολογίζει τα οργανικά κενά χωρίς να ληφθούν υπόψη οι προτάσεις των Εκπαιδευτικών Σωματείων. Είναι κι αυτό ένα ακόμα δείγμα για το πόσο λαμβάνουν υπόψη το ρόλο του Συλλόγων  στην όλη εκπαιδευτική διαδικασία.

 

Όπως φαίνεται, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, προσπαθεί μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία να δικαιολογήσει σε γονείς και εκπαιδευτικούς τις μειωμένες μεταθέσεις, τη διατήρηση των αναπληρωτών στα σχολεία, ως συμπλήρωμα στα τεράστια πραγματικά κενά που υπάρχουν.

 

  • Για το 3ο θέμα καταθέσαμε, επίσης, δήλωση για το ρόλο που έχουν οι υποδιευθυντές στο νέο σχολείο. Αποτελούν κρίκο της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που εφαρμόζεται στην εκπαίδευση μέσα από το νομοθετικό πλαίσιο όλων των τελευταίων κυβερνήσεων,  που προσαρμόζει το σχολείο στις ανάγκες τις αγοράς και καθορίζει τελικά τον χαρακτήρα του. Αυτό το νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και τις κυβερνητικές πολιτικές θα κληθεί να εφαρμόσει ο διευθυντής ενός σχολείου και  εδώ θα ελέγχεται από τους ανωτέρους του, το Υπουργείο, την κυβέρνηση.

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

 

Να μην τους αφήσουμε να περάσουν αυτή την αντιεκπαιδευτική-αντιλαϊκή πολιτική. Σας καλούμε σε αγωνιστική συσπείρωση μέσα από τα σωματεία για να διεκδικήσουμε :

Κάλυψη των πραγματικών αναγκών των σχολείων  με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων.

Να δίνονται όλα τα κενά σε κάθε φάση των υπηρεσιακών μεταβολών (μεταθέσεις, αποσπάσεις), ώστε να ικανοποιείται ο μέγιστος αριθμός των αιτήσεων.  

Μείωση των μαθητών σε 15 ανά τάξη για Νηπιαγωγείο, Α΄ και Β΄ Δημοτικού, 20 στις υπόλοιπες τάξεις και τα τμήματα γενικής παιδείας.

Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το επιστημονικό του αντικείμενο. Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες. 

Επαναφορά του προηγούμενου ωραρίου στη Β΄/θμια και εξίσωση ωραρίου της Πρωτοβάθμιας με αυτό της Δευτεροβάθμιας. Κατοχύρωση ωραρίου για τις/τους Νηπιαγωγούς, όπως και τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Κανένας εκπαιδευτικός σε πάνω από 2 σχολεία.

Επαναφορά του/της υπεύθυνου/ης δασκάλου/ας στο Ολοήμερο.

Στήριξη της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Όλα τα παιδιά στις δομές που έχουν ανάγκη, ένας δάσκαλος παράλληλης στήριξης για κάθε ένα παιδί. Να στελεχωθούν άμεσα όλα τα τμήματα ένταξης.

Αποκλειστικά Δημόσια και Δωρεάν Εκπαίδευση, με κατάργηση κάθε επιχειρηματικής δράσης. Επανίδρυση σχολείων που καταργήθηκαν ή συγχωνεύθηκαν.

Μόνιμη και σταθερή δουλειά με δικαιώματα, μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών (περισσότεροι από 40.000) που δουλεύουν στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια. Κατάργηση του ν. 4589/19 και όλων των νόμων που απαξιώνουν τα πτυχία και καλλιεργούν την ανθρωποφαγία. Το πτυχίο μοναδική προϋπόθεση για τη δουλειά. Εξίσωση δικαιωμάτων μόνιμων και αναπληρωτών. Μέτρα στήριξης των αναπληρωτών (στέγαση, σίτιση, δωρεάν μεταφορά).

 

Να μην ψηφιστεί το απαράδεκτο αντιδραστικό αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο

Παλεύουμε για το σχολείο που θα ικανοποιεί όλες  τις σύγχρονες μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας!

 

ΣΑΡΔΕΛΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (τακτικός αιρετός ΠΥΣΠΕ Β΄ΑΘΗΝΑΣ)   τηλ.6949665631

Email: [email protected]

ΛΙΑΚΟΥ  ΝΤΙΑΝΑ (αναπληρωματική αιρετή)   τηλ. 6944797461

Email: [email protected]

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

nikolopoylos-
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής
«Σε ρόλο άτυπης τριμελούς μονάδας εφόδου και μετά από συνοπτικές διαδικασίες ελέγχου ανακοινώνουν προφορικά την κατάργηση τμημάτων ολοήμερου στη μέση...
Ντροπή και όνειδος! Πρωτοφανείς ενέργειες του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής