Νηπιαγωγοί: Απεργώ γιατί «I can't breathe»
Συντονιστικό νηπιαγωγών

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Αυξάνεται  ο  αριθμός  των παιδιών ανά τμήμα στο Νηπιαγωγείο  από 22 σε 25 (και σε 15  το λιγότερο  από  σε 2/θεσια και άνω νηπιαγωγεία). Απεργώ γιατί νιώθω ότι με εμπαίζουν και με προσβάλλουν όταν μου λένε ότι αυτό το νομοθετούν με τους  «κανόνες  της παιδαγωγικής επιστήμης…», αφού και η  διεθνής επιστημονική βιβλιογραφία τεκμηριώνουν την ακριβώς αντίθετη προσέγγιση. Απεργώ γιατί ξέρω ότι η  «ορθολογική κατανομή προσωπικού» σημαίνει 25αρια τμήματα, μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών, καταργήσεις σχολείων και υποβαθμίσεις ολοήμερων τμημάτων που  υπαγορεύουν υποβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Το πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου ναρκοθετείται αφού αρχίζουν να  καταπατούνται   οι βασικές αρχές της φιλοσοφίας  του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα ενδιαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας, project  και διαθεματικών δραστηριοτήτων.

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

 Η εκμάθηση ξένης γλώσσας (αγγλικών) στο νηπιαγωγείο, δηλ. η έμφαση στην ενσωμάτωση σχολικών μαθήματων στο νηπιαγωγείο λειτουργεί σε βάρος της ανάπτυξης του παιδιού της ηλικίας αυτής και επιπλέον διαταράσσει τη ροή ενός ελεύθερου και ευέλικτα δομημένου προγράμματος και των οργανωμένων δραστηριοτήτων που επιλέγει η/ο εκπαιδευτικός, σύμφωνα με τις ανάγκες της ευρύτερης ομάδας  ή των επιμέρους ομάδων. Απεργώ γιατί καταλαβαίνω τη στόχευση που υπάρχει πίσω για την εκμάθηση ξένης γλώσσας και από το νηπιαγωγείο  τη στιγμή μάλιστα που η χώρα μας έχει πολύ υψηλό ποσοστό γλωσσομάθειας πανευρωπαϊκά!

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Η προσπάθεια αλλαγής του  Αναλυτικού προγράμματος του Νηπιαγωγείου προς την κατεύθυνση νεοφιλελεύθερων επιλογών  αλλά και ιδιωτικών οικονομικών πιέσεων ή και συντεχνιακών συμφερόντων (όπου το παιδί αποτελεί προϊόν- πελάτη)   μεταλλάσσει το πιο δημιουργικό κομμάτι της εκπαίδευσης -αυτό του νηπιαγωγείου- και υποβαθμίζει το δημόσιο σχολείο, εισάγοντας τα νήπια  σε αυστηρά δομημένα προγράμματα που καθορίζονται και από το χρόνο.

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Το Υπουργείο Παιδείας   προχωράει  στην κατάθεση και  ψήφιση  πολυνομοσχεδίου για την παιδεία που αφορά όλη την εκπαίδευση από το Νηπιαγωγείο ως τα ΑΕΙ, αγνοώντας επιδεικτικά  όλους τους εμπλεκόμενους και μάλιστα  εν μέσω πανδημίας, με υπολειτουργία σχολείων και  με ανθρώπους που καταρρέουν οικονομικά και ψυχολογικά και παρά την αντίθεση Συλλόγων Εκπαιδευτικών,  Ενώσεων Γονέων, της ΔΟΕ , της Συνόδου  των Προέδρων και Κοσμητόρων των Παιδαγωγικών Τμημάτων και Σχολών, της ΑΣΓΜΕ, Οργανισμών, ακόμη και της ίδιας της  διαβούλευσης του νομοσχεδίου που   το Υπουργείο υλοποίησε  .

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Η σχολική ζωή είναι μια ζωντανή μετασχηματική λειτουργία των παιδιών μας και όχι live streaming show.Θέλω να τρέχω , να τραγουδώ , να γελάω, να διδάσκω  με τα παιδιά μου για τα παιδιά μου.

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας  σημαίνει κατηγοριοποιημένα σχολεία.

ΑΠΕΡΓΩ ΓΙΑΤΙ

Θέλω ένα νηπιαγωγείο για όλα τα παιδιά δίχρονο, υποχρεωτικό δημόσιο, δωρεάν το οποίο να μπορεί να αντισταθμίσει τις δυνατότητες  των  μη προνομιούχων παιδιών, ώστε  να μπορέσουν να ξεκινήσουν όλα τα παιδιά  από ίσες εκπαιδευτικές αφετηρίες.

Θέλω ένα  δημόσιο νηπιαγωγείο  όπου οι χώροι του θα ανταποκρίνονται στις βιολογικές ανάγκες των παιδιών, αλλά και στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες με  τμήματα ένταξης  σε κάθε Νηπιαγωγείο  και υποδοχής, όπου χρειάζονται.

Θέλω άμεση λύση του κτιριακού με συντονισμένες προσπάθειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων  και γενναία χρηματοδότηση.

Θέλω ένα  δημόσιο  και δωρεάν Νηπιαγωγείο όπου τα παιδιά θα είναι οι πρωταγωνιστές και όπου τα ενδιαφέροντα τους και οι ανάγκες τους θα δημιουργούν και θα συνθέτουν την εκπαιδευτική διαδικασία και όχι τα ενδιαφέροντα και  οι ανάγκες των αγορών.

Θέλω μόνιμους νηπιαγωγούς, εξειδικευμένο  προσωπικό, δασκάλους μητρικής γλώσσας, ψυχολόγους .

Θέλω ένα νηπιαγωγείο με καθαριστές/στριες μόνιμους/ες  σε όλη τη διάρκεια λειτουργίας γιατί η καθαριότητα δεν είναι πολυτέλεια

Θέλω ένα νηπιαγωγείο  με δωρεάν σίτιση και ιατρική περίθαλψη  για όλα τα παιδιά.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Τρόφιμα
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα προϊόντα zero sugar συχνά κρύβουν τεχνητά γλυκαντικά, παρόμοιες θερμίδες και το επικίνδυνο «φωτοστέφανο υγείας» που...
Τρόφιμα «χωρίς ζάχαρη»: Υγιεινή επιλογή ή καλοστημένο διατροφικό τρικ;
διακριση
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
Σημαντική Εθνική Αναγνώριση από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ανάδειξης καινοτόμων ψηφιακών έργων
1ο βραβείο στο 7ο Γυμνάσιο Ηλιούπολης για το Project «Ρομποτική Ενυδρειοπονία»
ΙΕΠ
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.
Ενεργοποίηση πεδίων Β. «Υλοποίηση της Δράσης» και Γ. «Αποτίμηση της Δράσης» - Τα πεδία αυτά θα παραμείνουν ενεργά για την καταχώριση στοιχείων έως...
ΙΕΠ: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων – Ενεργοποίηση πεδίων Β. και Γ.