τάξη, θρανία, αξιολόγηση
Γράφει ο Δημήτρης Παπαδημητρίου

Επιστρέψαμε!!!

Ο ζωτικός -φυσικός μας χώρος είναι το σχολείο...

Η ζωντανή φυσική διαδικασία μάθησης, μόρφωσης, εκπαίδευσης είναι η δια ζώσης, αυτή που ενσαρκώνεται και  καρδιοχτυπά μέσα από τον "κοινωνισμό" της γνώσης, της εμπειρίας, των συναισθημάτων, χωρίς περιορισμούς, χωρίς φραγμούς , χωρίς αναχώματα, χωρίς καταναγκασμό.  Η φυσική διαδικασία μάθησης είναι αυτή που αρχίζει και τελειώνει στη φυσική επαφή, την χρήση όλων των αισθήσεων, την εγρήγορση όλων των συναισθημάτων, τη διαλεκτική σχέση όλων των εμπλεκόμενων, την εμπειρική τους στάση και την κριτική τους θεώρηση απέναντι σε όλο το εκπαιδευτικό οικοδόμημα. Τα υποκείμενα αλληλεπιδρούν, ανταλλάζουν, χαρίζουν, εμπλέκονται, επικοινωνούν, αυτενεργούν και όλα ξανά από την αρχή...

Τίποτα δεν μπορεί ουτε να αντικαταστήσει  ούτε να υποκαταστήσει τη φυσική διαδικασία μάθησης, γιατί πολύ απλά είναι ..."φυσική". Πώς να αντικαταστήσεις το άγγιγμα, το χαμόγελο, τον τόνο της φωνής, τη γρήγορη ανάσα, τον ενθουσιασμό, το χιούμορ, τον φόβο, το άγχος, την προσμονή, το γέλιο, το κλάμα, την αγκαλιά, την κατσάδα, το βλέμμα, τη στοργή, την οργή, το ψέμα, την αλήθεια;;; Πώς να αντικαταστήσεις τον άνθρωπο; 

Μπορείς; Ναι ίσως μπορείς...Αν μπορείς να αντικαταστήσεις τον ήλιο, το σύννεφο, την ανατολή, τη θάλασσα, το οξυγόνο...Αν τα μπορείς όλα αυτά τοτε...ναι..

Τοτε μπορείς να αντικαταστήσεις και τον άνθρωπο...

Τότε μπορείς να αντικαταστήσεις και τη φυσική διαδικασία μάθησης...

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Οριστικά σε εφαρμογή η απαγόρευση στη χρήση τζελ νυχιών από την 1η Σεπτεμβρίου

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/8

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Υπουργείο Παιδείας
Διαύγεια: Κατανομή 4.704 κενών θέσεων για διορισμό σε Ειδική Αγωγή, ΕΕΠ/ΕΒΠ, Μουσικών και εκπαιδευτικών Γενικής Δευτεροβάθμιας
Καθορισμός 4.704 κενών θέσεων για διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ-ΕΒΠ) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια...
Διαύγεια: Κατανομή 4.704 κενών θέσεων για διορισμό σε Ειδική Αγωγή, ΕΕΠ/ΕΒΠ, Μουσικών και εκπαιδευτικών Γενικής Δευτεροβάθμιας
malama
«Οσμή» σκανδάλου στην έρευνα - Κ. Μάλαμα: «Πού πήγαν τα 300 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης;»
Στη Βουλή το σκάνδαλο «αλά ΟΠΕΚΕΠΕ» στην έρευνα - Ομάδα 50 πανεπιστημιακών εξετάζει νομικές ενέργειες και προσφυγές τόσο σε εθνικό όσο και σε...
«Οσμή» σκανδάλου στην έρευνα - Κ. Μάλαμα: «Πού πήγαν τα 300 εκατ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης;»