κ Υπουργέ,
Με την παρούσα επιστολή, θα ήθελα να σας μεταφέρω τις ανησυχίες των μαθητών της ειδικότητας Γ’ νοσηλευτικής του 3ο Εσπερινού ΕΠΑΛ Αγίων Αναργύρων, όσο αφορά την διαδικασία διεξαγωγής των Πανελληνίων, και τις δυσκολίες που εμείς, ως ενήλικες μαθητές αντιμετωπίσαμε και συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε, αλλά και την αναγκαιότητα λύσεις στα εμπόδια τα οποία αντιμετωπίζουμε που έχουν ως αντίκτυπο την ολοκλήρωση της εκπαίδευσήςμας. Έχοντας, βέβαια, υπόψιν την δυσκολία της κατάστασης αλλά παράλληλα επικροτώντας, τις ψύχραιμες αποφάσεις της κυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα.
• Διαχωρισμός των τάξεων Γ’ και Δ’ σε ότι αφορά το ποσοστό του 1% Δηλαδή, δεν μπορούμε να συναγωνιστούμε ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ, όπως επίσης και με τους παλαιούς απόφοιτους. Αυτή η απόφαση απομακρύνει εμάς τους ενήλικες μαθητές από τους στόχους, που με πολύ κόπο, μόχθο, οικογενειακές υποχρεώσεις και εργασία,καταφέραμε να πραγματοποιήσουμε μέχρι τώρα.
• Μείωση της Ύλης. Κάτι που υποτίθεται ότι έχει γίνει αλλά επιλεκτικά. Π.χ στο μάθημα τις ανατομίας δεν έχει αφαιρεθεί τίποτα, δεδομένου ότι δεν έχουμε διδαχθεί όλη την Ύλη.
• Η αναγκαστική αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας, όχι μόνο δεν βοήθησε, άλλα δυσκόλεψε περισσότερο πολλούς από του ενήλικες μαθητές. Οι περισσότεροι δεν έχουν παρακολουθήσει καθόλου.
• Οι μέρες μαθημάτων που μας απομένουν από την Δευτέρα 11/05 έως την διεξαγωγή των Πανελλαδικών δεν αρκούν.
• Ώντας μαθητές στην ειδικότητα υγείας και ευεξίας το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητών εργάζεται στον συγκεκριμένο τομέα. Νοσηλεύτριες, καθαρίστριες, τραπεζοκόμοι, τραυματιοφορείς ακόμα και διαμεσολαβητές για ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, ήταν όλοι στην πρώτη γραμμή.
• Το Υπουργείο Παιδείας είναι ο αρμόδιος φορέας να μεριμνήσει για τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι ενήλικες, εργαζόμενοι μαθητές.
• τα χρονικά όρια στενεύουν για μας με το πέρασμα των χρόνων.
Με εκτίμηση,
Αικατερίνη Απτουλιάν -Αντιπρόεδρος 15μελους
3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Αγίων Αναργύρων
Σημείωση:
Όσοι υποψήφιοι από Εσπερινά ΕΠΑΛ επιλέξαμε να διεκδικήσουμε το ειδικό ποσοστό θέσεων 1% (επιπλέον του αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση), δεν έχουμε να συναγωνιστούμε μόνο τους συνυποψηφίους μας από την Γ’τάξη αλλά μαθητές/-τριες τελειόφοιτους Δ’τάξης & απόφοιτους τετραετούς φοίτησης προηγούμενων ετών.
Επίσης, ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι η ύλη δεν έχει μειωθεί 30% που λένε. Όπως για παράδειγμα στο μάθημα της ΑΝΑΤΟΜΙΑΣ δεν έχουν αφαιρεθεί κεφάλαια που δεν πρόλαβαν να διδαχτούν μέσα στη φυσική τάξη μέχρι 10/03. Το μεγαλύτερο ποσοστό από μαθητές/-τριες Εσπερινού ΕΠΑΛ στην ειδικότητα της νοσηλευτικής είναι ενήλικες οι οποίοι ήδη εργάζονται σε υγειονομικές υπηρεσίες και η πανδημία δεν λειτούργησε καθόλου βοηθητικά
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη