Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι
Όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ίσχυσαν τα αυστηρά περιοριστικά μέτρα αποφυγής της εξάπλωσης της πανδημίας του κορωνοϊού, όλοι και όλες δώσαμε μεγάλο αγώνα να σταθούμε στο πλευρό των μαθητών μας. Χωρίς κάποια προετοιμασία και σχετική επιμόρφωση, πήραμε πρωτοβουλίες και φροντίσαμε με κάθε τρόπο να διαφυλάξουμε την επαφή μας με τα παιδιά σε μια περίοδο που είχαμε και είχαν μεγάλη ανάγκη επικοινωνίας. Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του εκπαιδευτικού κόσμου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δύσκολης αυτής περιόδου, δυστυχώς υπήρξαν περιπτώσεις που για άλλη μια φορά δεχτήκαμε αήθη επίθεση από «δημοσιογράφους» που επιχείρησαν να διασύρουν έναν ολόκληρο κλάδο εκμεταλλευόμενοι το βήμα που τους παρέχουν τα συστημικά Μ.Μ.Ε.
Ταυτόχρονα το υπουργείο εν μέσω πανδημίας, ενεργώντας με απαράδεκτο και εχθρικό τρόπο εναντίον των εκπ/κών, αποφασίζει να καταθέσει νομοσχέδιο για την Παιδεία, το οποίο φέρνει τα πάνω κάτω σε Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, αφαιρώντας μας το δικαίωμα ακόμη και να κάνουμε Γενικές Συνελεύσεις προκειμένου να αποφασίσουμε τη στάση - δράση μας.
Α. Το νομοσχέδιο _ ταφόπλακα στη Δημόσια Εκπαίδευση όχι μόνο δεν απαντά σε κανένα από τα χρόνια και ουσιαστικά προβλήματα που υπάρχουν π.χ. έλλειψη μόνιμου προσωπικού, υποχρηματοδότηση, μείωση των μαθητών στα τμήματα, αλλά αντιθέτως μέσω αυτού η κυβέρνηση :
- Αυξάνει τους μαθητές στην Α/θμια Εκπ/ση
- Αυξάνει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα σε Γυμνάσιο – Λύκειο, λες και η ποιότητα της εκπαίδευσης κρίνεται από το πόσο σκληροί είναι οι εξεταστικοί φραγμοί.
- Επαναφέρει τον αποτυχημένο θεσμό της Τράπεζας θεμάτων σε ΓΕΛ - ΕΠΑΛ από την Α΄ Λυκείου, που όταν είχε εφαρμοστεί από την μνημονιακή συγκυβέρνηση το 2013-2014, πολλαπλασίασε κατακόρυφα τη σχολική αποτυχία και την καταφυγή στην παραπαιδεία.
- Θέτει ανώτερο ηλικιακό όριο εγγραφής των μαθητών στα ημερήσια ΕΠΑΛ τα 17 έτη, κάτι το οποίο με πρόχειρους υπολογισμούς μειώνει κατά το 1/3 τον αριθμό των φοιτούντων. Με αυτό τον τρόπο η κυβέρνηση διώχνει τους μαθητές αυτή τη φορά από την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση μιας και το 2013 είχε διώξει τους εκπαιδευτικούς!
- Αντί να διορίσει επιτέλους τους αναπληρωτές για να στελεχωθούν τα σχολεία, επαναφέρει τον διετή ή τριετή αποκλεισμό των συναδέλφων που αρνούνται την πρόσληψή τους!
- Θεσπίζει ξανά την τιμωρητική ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και την «αξιολόγηση» της σχολικής μονάδας, εσωτερική και εξωτερική, με τελικούς στόχους το σπάσιμο του ενιαίου του αναλυτικού προγράμματος, το κλείσιμο σχολείων και την αποτροπή της μαζικής εκπαίδευσης.
Β. Τα σχολεία ανοίγουν
Πρώτα και κύρια πρέπει να απαντήσουμε στο ερώτημα: Θέλουμε ανοιχτά τα σχολειά μας;
Προφανώς και θέλουμε να επιστρέψουμε στο φυσικό μας χώρο που δεν είναι άλλος από τη σχολική αίθουσα. Προφανώς και δεν αποδεχόμαστε ότι η τηλεκπαίδευση μπορεί έστω και στο ελάχιστο να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.
Όμως δεν διαπραγματευόμαστε ότι για να συμβεί αυτό πρέπει:
- Με ευθύνη της πολιτείας να έχουν ληφθεί όλα τα απαιτούμενα μέτρα προφύλαξης, ώστε να μην κινδυνεύσει η υγεία εκπαιδευτικών – μαθητών και των οικογενειών τους.
- Να δοθεί η δυνατότητα στους εκπ/κούς, μόνιμους και αναπληρωτές/ωρομισθίους με προβλήματα υγείας, να μην επιστρέψουν στην εργασία τους.
Ήρθε η ώρα να αναμετρηθούμε με τις συνειδήσεις μας!
Υπάρχει επιτακτική ανάγκη ο κλάδος να συζητήσει, να πάρει ουσιαστικές αποφάσεις για τον τρόπο αντίδρασής του, να βγει στο προσκήνιο! Δυστυχώς η ΟΛΜΕ με ευθύνη των πλειοψηφικών παρατάξεων ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ, για ακόμη μία φορά αρνείται να οδηγήσει τον κλάδο σε ένα πρόγραμμα κλιμακούμενης αγωνιστικής δράσης που θα μπορέσει να ανατρέψει τα σχέδια της κυβέρνησης, να προστατέψει τα εργασιακά κεκτημένα μας και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.
Για το λόγο αυτό ως Δ.Σ. δεν προκηρύσσουμε 3ωρη στάση εργασίας για την Τετάρτη 06/05/2020 συμπληρωματική με την 3ωρη που προκήρυξε για την ίδια ημέρα η ΟΛΜΕ, μόλις τη Δευτέρα 04/05 το βράδυ!
Ο κλάδος κουράστηκε με απεργιακές κινητοποιήσεις χωρίς σχεδιασμό και όραμα!
Πιστεύουμε ότι ήρθε επιτέλους η ώρα να παλέψουμε με όλες μας τις δυνάμεις για όλα όσα μας αναλογούν!
Καλούμε:
- Όλα τα μέλη της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου σε έκτακτη Γ.Σ. την επόμενη εβδομάδα σε προαύλιο σχολείου. Η μέρα και ο τόπος θα ανακοινωθούν άμεσα.
- Τους Δήμους Ορεστιάδας και Διδυμοτείχου να συγκαλέσουν άμεσα Δημοτικά συμβούλια με θέμα τη συζήτηση και λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων υγειονομικής προστασίας για την ασφαλή επαναλειτουργία των σχολείων.
Ζητούμε:
Από την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα Γ.Σ. για τον προγραμματισμό της δράσης μας.
Σε συνεργασία με τους ΣΕΠΕ και τις Ενώσεις Γονέων της περιοχής μας, επιδιώκουμε την οργάνωση κοινών δράσεων για να αντιμετωπίσουμε την κυβερνητική αντιεκπαιδευτική και αντιπαιδαγωγική λαίλαπα!
Υπενθυμίζουμε ότι σε κάθε περίπτωση δεν υλοποιούμε την προφορική εντολή περί ζωντανής αναμετάδοσης των μαθημάτων.
Για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης, για την αξιοπρέπειά μας!
Όλοι στους αγώνες. Η συλλογική πάλη μπορεί να νικήσει!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη