Καθηγητές ΠΕ80 Ειδικής Αγωγής: Σε σύνολο 80 οργανικών κενών δόθηκαν μόλις 66 θέσεις
Καλούμε το Υπουργείο και τους αρμόδιους, να ανακοινώσουν εκ νέου κατανομή αποδίδοντας και σε εμάς το σύνολο των οργανικών θέσεών μας

Αναπληρωτές Καθηγητές Κλάδου ΠΕ80

Προς
Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Κεραμέως Νίκη
Υφυπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων
Ζαχαράκη Σοφία
Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γκίκα Αναστασία
ΟΛΜΕ
Αιρετούς ΚΥΣΔΕ

Ο κλάδος των ΠΕ80, μετά από ομαδοποίηση 6 ειδικοτήτων, έχει 6 εργαστηριακές αναθέσεις στα ΕΕΕΕΚ, (μαγειρική, αυτόνομη διαβίωση, γραφειακή στήριξη, τουριστικών επαγγελμάτων,τουριστικών επιχειρήσεων, προεπαγγελματικές δεξιότητες), την ανάθεση των μαθημάτων του τμήματος Διοίκησης Οικονόμιας στα ΕΝΕΓΥΛ καθώς και το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας. Είναι ο 4ος κλάδος με τις περισσότερες προσλήψεις πανελλαδικά.
Μετά την ανακοίνωση της κατανομής των θέσεων για διορισμό, παρατηρείται μια κατάφωρη αδικία απέναντι στις ειδικότητες του κλάδου μας. Στη συντριπτική πλειοψηφία των τεχνικών ειδικοτήτων, καλύπτεται το 100% των θέσεων που προέκυψαν μετά από τις περσινές μεταθέσεις, κάτι που δεν συμβαίνει με τους ΠΕ80. Σε σύνολο 80 οργανικών κενών δόθηκαν μόλις 66 θέσεις.

Υπάρχουν περιπτώσεις κλάδων με κοινές αναθέσεις μαθημάτων όπου καλύπτεται το 100% του κύριου πίνακα, ανεξαρτήτως αριθμού αιτούντων, ενώ παρατηρούμε ότι εκεί διορίζονται και υποψήφιοι με μηδενική προϋπηρεσία στην ΕΑΕ. Αντιθέτως, στις ειδικότητές μας σε σύνολο 169 εκπαιδευτικών, καλούνται γαι διορισμό οι 66, ποσοστό κάλυψης 39% μόλις. Θα θέλαμε να μάθουμε με ποια κριτήρια έγινε τελικά η κατανομή καθώς διαπιστώνεται το φαινόμενο της άνισης μεταχείρισης των κλάδων με διαφορετικά κριτήρια κατανομής.

Θα θέλαμε μια ξεκάθαρη απάντηση για το κριτήριο με το οποίο δόθηκε ένας τόσο μικρός αριθμός για διορισμούς στις τεχνικές και εργαστηριακές ειδικότητες για το σύνολο της δευτεροβάθμιας, όταν συνολικά αποτελούν την ραχοκοκαλια των ΣΜΕΑΕ. Πως θα λειτουργήσουν οι σχολικές μονάδες και τα εργαστήρια, πάλι με αναπληρωτές;

Καλούμε το Υπουργείο και τους αρμόδιους, να ανακοινώσουν εκ νέου κατανομή αποδίδοντας και σε εμάς το σύνολο των οργανικών θέσεών μας

 

Με εκτίμηση,

Οι Αναπληρωτές Καθηγητές ΠΕ80

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αυτά είναι τα ελληνικά επώνυμα που προέρχονται από αλβανικές λέξεις

Αλλαγές στο ωράριο εκπαιδευτικών από 1/9/2025: Ποιοι θα διδάσκουν λιγότερες ώρες

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Στέφανος Παραστατίδης
Στέφανος Παραστατίδης: «Θερινές εκπτώσεις στα κριτήρια αδειοδότησης των Ν.Π.Π.Ε.»
«Το φιάσκο του νόμου για την ίδρυση και λειτουργία Ν.Π.Π.Ε που έχει ήδη καταγραφεί με την μετατροπή των κολλεγίων σε πανεπιστήμια, εξελίσσεται σε...
Στέφανος Παραστατίδης: «Θερινές εκπτώσεις στα κριτήρια αδειοδότησης των Ν.Π.Π.Ε.»
gimnastiki
Στη Βουλή το αίτημα για τη δημιουργία 477 οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11)
Στο κοινοβουλευτικό προσκήνιο η έλλειψη οργανικών θέσεων για τους καθηγητές Φυσικής Αγωγής – Ζητείται άμεση ενίσχυση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με...
Στη Βουλή το αίτημα για τη δημιουργία 477 οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11)
brefos.jpg
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Νεκρό βρέφος 13 μηνών από πνιγμό με φαγητό
Για τα ακριβή αίτια του θανάτου αναμένεται το πόρισμα της νεκροψίας - νεκροτομής, ενώ προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Πολυγύρου.
Τραγωδία στη Χαλκιδική: Νεκρό βρέφος 13 μηνών από πνιγμό με φαγητό