ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας: Ανάκληση πρόσληψης και τοποθέτηση ΕΒΠ  σε Γενικά σχολεία
Για ΠΔΕ Στερεάς Ελλάδας

Τροποποίηση τοποθέτησης προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) για το διδακτικό έτος 2019‐2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019‐2020.

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά εδώ

Ανάκληση πρόσληψης και τοποθέτηση 3 ΕΒΠ  σε Γενικά σχολεία

Ανάκληση πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) ‐ Πρόσληψη και τοποθέτηση ‐ διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2019‐2020 στο πλαίσιο της Πράξης: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2019‐2020» 

Δείτε το έγγραφο αναλυτικά εδώ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Νηπιαγωγεία - Δημοτικά: Αυτό είναι το νέο μάθημα τον Σεπτέμβριο

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Υπουργείο Παιδείας: Το ωράριο των δασκάλων και οι αναθέσεις μαθημάτων το νέο σχολικό έτος 2025/26
Σχετικά με το ωράριο και την ανάθεση διδασκαλίας και εξωδιδακτικών εργασιών
Υπουργείο Παιδείας: Το ωράριο των δασκάλων και οι αναθέσεις μαθημάτων το νέο σχολικό έτος 2025/26
foto_education_pencils.jpg
Ωνάσεια σχολεία: Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών - Σε ποια σχολεία
Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών/τριών στην εισαγωγική τάξη των Δημοσίων Ωνασείων Σχολείων-Ημερήσιων Γυμνασίων για το σχολικό έτος 2025-26
Ωνάσεια σχολεία: Κατ’ εξαίρεση εισαγωγή μαθητών - Σε ποια σχολεία
daskala
Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί: «Χανόμαστε στα 5 σχολεία — Δώστε μας ρόλο μέσα στη σχολική ζωή»
«Η φύση και η ουσία του έργου μας έγκειται στις σχέσεις. Όμως οι σχέσεις θρυμματίζονται σ' έναν αγωνιώδη κύκλο επισκέψεων σε πέντε σχολεία με...
Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί: «Χανόμαστε στα 5 σχολεία — Δώστε μας ρόλο μέσα στη σχολική ζωή»