Thumbnail
ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Η δραματική κατάσταση των σχολείων, απόρροια των μηδενικών μόνιμων διορισμών για πάνω από 10 χρόνια, αποτυπώνεται στις χιλιάδες προσλήψεις αναπληρωτών. Την ίδια στιγμή εκατοντάδες είναι οι παραιτήσεις συναδέλφων που αδυνατούν να ανταποκριθούν στα εξοντωτικά ενοίκια, στις πολλαπλές μετακινήσεις, ακόμα και στην ικανοποίηση βασικών βιοποριστικών αναγκών τους.

Η ελαστική εργασία είναι φανερό σε όλους ότι αποτελεί κεντρική πολιτική επιλογή των αστικών επιτελείων και των κυβερνήσεων. Αυτό άλλωστε επιτάσσουν οι «βέλτιστες πρακτικές» των ΕΕ – ΟΟΣΑ – κεφαλαίου. Στόχος τους είναι η διαμόρφωση των εργαζομένων λάστιχο, οι οποίοι με μειωμένα έως ανύπαρκτα δικαιώματα θα είναι ευέλικτοι, προσαρμόσιμοι και πλήρως υποταγμένοι στις απαιτήσεις της αγοράς. Μιας αγοράς που χρειάζεται το μοντέλο ενός πειθήνιου υποκειμένου προκειμένου να διατηρήσει την κερδοφορία της. Ένα μοντέλο εργαζόμενου, έτοιμου να δεχτεί πως πάντα κάτι θα του λείπει, πάντα κάπου θα υστερεί, πως είναι δική του ευθύνη που δεν προσπάθησε αρκετά ή που έχει αποτύχει να διαμορφώσει ένα αξιοπρεπές παρόν διαβίωσης, που θα πρέπει να λέει «ευχαριστώ» κάθε φορά που εργάζεται με καθεστώς μαθητείας, ως ωφελούμενος/η, ως συμβασιούχος λίγων μηνών, κάθε φορά που θα λαμβάνει στην κυριολεξία μισθό αντάξιο της οριακής επιβίωσής του, ώστε να μπορεί να συνεχίσει να είναι αναλώσιμος. 

Σε αυτό ακριβώς στοχεύει η εκπαιδευτική πολιτική του νέου πιο ταξικού Λυκείου, των εξοντωτικών διαρκών εξετάσεων, της αποστήθισης και της κατακρεούργησης της ικανότητας κριτικής σκέψης των μαθητών και της υποβάθμισης των πτυχίων των Πανεπιστημίων, τα οποία εδώ και χρόνια διατυμπανίζεται σε όλους τους τόνους πως δεν επαρκούν στην αναζήτηση εργασίας. Αυτός ο στόχος επισφραγίζεται μέσω του ν.4589 του προσοντολογίου, της σκληρής τιμωρητικής αξιολόγησης, των απολύσεων και της ανθρωποφαγίας, που απαιτεί οι εργαζόμενοι να αναλάβουν πλήρως την ευθύνη μιας επίπλαστης «ανεπάρκειάς», της απόλυσης και της ανεργίας τους, καθώς δεν κατάφεραν να επιβιώσουν στην αρένα του ακραίου ανταγωνισμού, των διαρκών πιστοποιήσεων και της συγκέντρωσης δικαιολογητικών, προσόντων και βεβαιώσεων, που κάθε φορά θα αλλάζουν ανάλογα με τις ορέξεις και τις ανάγκες της αγοράς! Μαθητές/τριες, φοιτητές/τριες, εργαζόμενοι/ες συμφέρουμε να γίνουμε και να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί/ες μεταξύ μας και όλοι μαζί αναλώσιμοι/ες σε μια αρένα μάλιστα που σε ό,τι αφορά τον κλάδο των εκπαιδευτικών το «έπαθλο» είναι μια θέση αναπληρωτή/τριας με ολιγόμηνες συμβάσεις και με την απειλή της απόλυσης/μη επαναπρόσληψης πάνω από τα κεφάλια όλων. Δεν πρόκειται για εκτίμηση, αλλά γι αυτό που βιώνουμε πάνω από δεκαετία τώρα δεκάδες χιλιάδες αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, εκατοντάδες χιλιάδες επισφαλώς εργαζόμενοι, πτυχιούχοι και μη, που ξέρουμε από πρώτο χέρι πως κανένα ημίμετρο διαχείρισης δε θα μας φέρει πιο κοντά σε μια αξιοβίωτη ζωή.

Οι δυναμικές κινητοποιήσεις των φοιτητών, οι  μαζικές συνελεύσεις και καταλήψεις, μας δείχνουν τον δρόμο! Να δώσουμε από κοινού την μάχη ενάντια στην εμπορευματοποίηση και την ιδιωτικοποίηση της παιδείας, να υπερασπιστούμε τα επαγγελματικά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο, να δώσουμε αταλάντευτα τη μάχη για την υπεράσπιση της συλλογικής διεκδίκησης και των ελευθεριών!

 

Με αγωνιστικό σχεδιασμό κοινού αγώνα όλων των εργαζομένων σε δημόσιο – ιδιωτικό τομέα για αυξήσεις στους μισθούς, μείωση του εργάσιμου χρόνου, υπεράσπισης των εργασιακών – ασφαλιστικών δικαιωμάτων, για τη μόνιμη και σταθερή εργασία ΟΛΩΝ!

Παλεύουμε για την κατάργηση του νόμου 4589/2019 (προσοντολόγιο) και για μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία.

·     Καλούμε όλους/όλες στο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών (ΔΟΕ – ΟΛΜΕ – ΟΙΕΛΕ) και των συλλογικοτήτων των αναπληρωτών – αδιόριστων εκπαιδευτικών την  το Σάββατο 23 – 11 – 2019 στις 12μμ στην πλ. Κοραή και πορεία στην Βουλή

·      Συμμετέχουμε στην συνέλευση του Συντονιστικού αναπληρωτών – αδιορίστων και Συλλόγων Εκπαιδευτικών Π.Ε. & Ε.Λ.Μ.Ε. στις 15:00 της ίδιας ημέρας 23 – 11 – 2019 στο Π.Τ.Δ.Ε. Αθήνας (Ναυαρίνου – Χημείο).

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Αδιανόητη αυθαιρεσία: Διευθυντής Π.Ε αδικεί υποψήφιο Διευθυντή σχολείου και δημιουργεί «μπάχαλο» με εμπλοκή της δικαιοσύνης!

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γιαγιά
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
Πώς μπορούν οι γιαγιάδες, οι παππούδες, οι θείοι και οι νονοί να εισπράττουν 500 ευρώ από το πρόγραμμα «Νταντάδες της Γειτονιάς»;
«Νταντάδες της γειτονιάς»: Πώς θα λάβουν έως και 500 ευρώ παππούδες και γιαγιάδες
ilikiomenos
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
Δεν λειτούργησε η πυρανίχνευση στο θάλαμο του άτυχου άνδρα
Θεσσαλονίκη: Ιδιοκτήτες γηροκομείου καταδικάστηκαν για τον θάνατο τετραπληγικού που κάηκε ζωντανός
ΔΥΠΑ ΟΑΕΔ
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
Η πιλοτική δράση υλοποιείται στο πλαίσιο συνεργασίας της ΔΥΠΑ με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και στοχεύει στην παροχή...
ΔΥΠΑ: Τα οριστικά αποτελέσματα για τη νέα δράση επαγγελματικής κατάρτισης με χρήση τεχνητής νοημοσύνης
tempi
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»
Ευδοκία Τσαγκλή: «Ζητώ συγγνώμη από τον κ. Καραμανλή που μπήκα σε ένα τόσο καλό τρένο
Τέμπη: Ξεσπά η μητέρα θύματος - «Το χειροκρότημα στον Καραμανλή μάς τρύπησε τα αυτιά»