Εκδήλωση: Ο απόηχος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις μαθητικές κινητοποιήσεις της Μεταπολίτευσης
Εκδήλωση- Συζήτηση στις 16/11

«Ο απόηχος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις μαθητικές κινητοποιήσεις της Μεταπολίτευσης»

Η Κίνηση Πολιτών Μοσχάτου «Μεσοποταμία» διοργανώνει εκδήλωση – συζήτηση, με θέμα «Ο απόηχος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις μαθητικές κινητοποιήσεις της Μεταπολίτευσης», το Σάββατο 16/11, στις 19:00, στο σπίτι της Μεσοποταμίας, Πλάτωνος 13, Μοσχάτο.

Ο Δημήτρης Σκλαβενίτης, Δρ. Ιστορίας-ερευνητής και συγγραφέας του βιβλίου «Κάτσε καλά, Γεράσιμε...». Μαθητικό Κίνημα και καταλήψεις 1974-2000 (εκδ. Ασίνη, 2016) θα αναφερθεί στον απόηχο και τη συμβολή της εξέγερσης του Πολυτεχνείου στις μαθητικές κινητοποιήσεις της Μεταπολίτευσης και θα καταδείξει το πώς η μνήμη της εξέγερσης επέδρασε και συνεχίζει να επιδρά στους αγώνες των μαθητών. Μαζί του, η μουσικός Λίνα Γεράρδη θα μεταφέρει τη βιωμένη μνήμη της εξέγερσης. Τη συζήτηση συντονίζει ο Χρήστος Κορολής, εκπαιδευτικός του Αλληλέγγυου Σχολείου Μεσοποταμίας.  

Σε όλες τις εκδηλώσεις της Μεσοποταμίας συγκεντρώνουμε σχολικά είδη για τα προσφυγόπουλα των Προσφυγικών Κέντρων της Αθήνας. Πληροφορίες για την καμπάνια: https://www.mesopotamia.gr/el/kampania-syllogis-scholikon-eidon-gia-prosfygopoula/


https://www.facebook.com/events/2452080611732993/  

mesopotamia-sklavenitis2.jpg

σχετικά άρθρα

Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Από μέρα σε μέρα η ανακοίνωση των διορισμών στην Ειδική Αγωγή - Παρακάτω ξανά θυμίζουμε τι ισχύει για τα σεμινάρια με βάση το νόμο
Διορισμοί στην Ειδική Αγωγή: Τι ορίζει ο νόμος για τα σεμινάρια
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης
Ανακοίνωση
Δημοκρατική Συνεργασία: Μόνιμοι διορισμοί στην Ειδική με βάση τις ισορροπίες και όχι τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης