Η αντιεκπαιδευτική πολιτική συνεχίζεται!
Κενά στα σχολεία που δεν καλύπτονται – ολιγομελή στα ΓΕΛ που δεν εγκρίνονται – β΄ Ξένη γλώσσα υπό περιορισμό – τμήματα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες χωρίς έγκριση
Τρεις φάσεις προσλήψεων αναπληρωτών έγιναν και τα κενά δεν καλύπτονται στα σχολεία. Η διαχείριση των κενών από τους Διευθυντές εκπαίδευσης και τα ΠΥΣΔΕ, με καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και πρακτική συγκάλυψης των κυβερνητικών ευθυνών για τις προσλήψεις αναπληρωτών που δεν επαρκούν, με τις συνεχείς μετακινήσεις σε δύο, τρία και τέσσερα σχολεία συναδέλφων δεν λύνει το πρόβλημα των κενών στα σχολεία.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της υφυπουργού παιδείας κ. Ζαχαράκη το υπουργείο προσανατολίζεται στην κάλυψη μέρους των κενών των σχολείων μετά από δέκα μέρες, αφού ακόμη αναζητεί πιστώσεις. Οι χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, η επέκταση των ελαστικών εργασιακών σχέσεων και η μονιμότητα στην αδιοριστία των εκπαιδευτικών θα συνεχιστούν. Είναι τα αποτελέσματα της πολιτικής των περικοπών και της λιτότητας που έχουν επιβάλει η ΕΕ και το ΔΝΤ και εφαρμόζονται από όλες τις κυβερνήσεις. Αν όμως οι χαμένες ώρες ήταν από απεργίες των εκπαιδευτικών ή από κινητοποιήσεις των μαθητών, όλοι θα παρίσταναν ότι αγωνιούν για την αναπλήρωσή τους.
Το σύνολο των κενών μετά και την τρίτη φάση προσλήψεων των αναπληρωτών για όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές που λειτουργούν στο σχολείο και πρέπει να καλυφθούν με αναπληρωτές είναι περισσότερα από 250 στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης και πανελλαδικά περισσότερα από 3.500 χιλιάδες.
Αναλυτικά στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης :
- Προσλήφθηκαν 97 αναπληρωτές γενικής παιδείας και τεχνικών ειδικοτήτων. Τα κενά όμως όπως προσδιορίστηκαν από το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης ήταν 141 και αυξήθηκαν, για αυτό απαιτούνται να γίνουν άλλες 95 νέες προσλήψεις αναπληρωτών (70 γενικής παιδείας και 25 τεχνικών ειδικοτήτων).
- Για τα τμήματα ένταξης και τα ειδικά σχολεία προσλήφθηκαν 106 αναπληρωτές. Απαιτούνται άλλοι 46 με βάση την πρόταση των σχολείων που έγινε αποδεκτή με το ξεκίνημα των σχολείων από το ΠΥΣΔΕ, το οποίο προσδιόρισε σε 152 τα κενά.
- Στην ειδική αγωγή - παράλληλη στήριξη προσλήφθηκαν μόνο 33. Απαιτούνται άλλοι 16 με βάση την πρόταση του ΠΥΣΔΕ (49 κενά), ενώ με βάση τον αριθμό των παιδιών που χρειάζονται παράλληλη και το σύνολο των ωρών που τους αντιστοιχούν, τα κενά συνολικά είναι 63 και άρα απαιτούνται άλλοι 30.
- Για την ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια δεν έχει προσληφθεί ούτε 1 αναπληρωτής, ενώ στη βάση των περσινών προσλήψεων χρειάζονται 57 αναπληρωτές.
- Για τη φοίτηση των προσφυγόπουλων δεν έχει προσληφτεί ούτε 1 αναπληρωτής, ενώ για τις τάξεις υποδοχής απαιτούνται 24 αναπληρωτές και άλλοι 10 για τις ΔΥΕΠ.
- Δεν υπολογίζουμε τους δεκάδες αναπληρωτές που χρειάζονται για να λειτουργήσουν η μαθητεία, και το πρόγραμμα μια νέα αρχή στα ΕΠΑΛ.
Ζητάμε να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά Μαζικοί διορισμοί τώρα! Μονιμοποίηση των αναπληρωτών με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία.
Την ίδια στιγμή απαράδεκτες διεργασίες έχουν ξεκινήσει στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης το οποίο συζητάει η τοποθέτηση των νέων αναπληρωτών που θα προσληφθούν να μην γίνει στα κενά που είτε από την αρχή της έναρξης των μαθημάτων δεν καλύφθηκαν, είτε προέκυψαν στη συνέχεια, αλλά στα απομακρυσμένα σχολεία, μετά από μετακίνηση σε κοντινότερα σχολεία των μονίμων εκπαιδευτικών που εργάζονται σε αυτά. Αυτό άλλωστε έκανε και πέρσι το ΠΥΣΔΕ στη μέση της χρονιάς με τη μετακίνηση εκπαιδευτικού ειδικότητας ΠΕ86 από τη Μάδυτο στο Λαγκαδά και τη θέση που άφησε κάλυψε αναπληρωτής. Καλούμε τους συναδέλφους αναπληρωτές από κοινού να σταματήσουμε τη νέα παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων τους.
Για τα 29 ολιγομελή στα ΓΕΛ Δυτικής Θεσσαλονίκης που συνεχίζει το υπουργείο να μην εγκρίνει
Στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης το υπουργείο παρά τις μαζικές κινητοποιήσεις με τη συμμετοχή εκπαιδευτικών, γονιών και ιδιαίτερα μαθητών στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης δεν ενέκρινε ακόμη ούτε ένα από τα 24 πλέον εναπομείναντα λεγόμενα ολιγομελή Ομάδων Προσανατολισμού που είναι σε δέκα περιφερειακά και απομακρυσμένα σχολεία. Οι εκπαιδευτικοί φορείς μπροστά στον εμπαιγμό του υπουργείου, το οποίο 50 μέρες μετά την έναρξη των μαθημάτων αρνείται να εγκρίνει τη λειτουργία τους, και για να μην έχουν την ίδια τύχη με 5 ολιγομελή τα οποία, με ευθύνη των Διευθύνσεων Δυτικής Θεσσαλονίκης και Περιφέρειας, για να εξοικονομήσουν καθηγητές, τα έκλεισαν, προχώρησαν σε καθημερινές κινητοποιήσεις. Με την αγωνία για το μέλλον των μαθητών των σχολείων αυτών που σε μια ιδιαίτερα δύσκολη φάση της σχολικής τους ζωής υποβάλλονται στην ποινή αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, οργάνωσαν αποκλεισμούς τραίνων (Άδενδρο), Γενικές Συνελεύσεις γονιών, εκπαιδευτικών και μαθητών και συνεχείς κινητοποιήσεις, ακόμη και δύο την ίδια ημέρα, όπως έγινε την Τετάρτη 23/10 από τους μαθητές του ΓΕΛ Καλοχωρίου που έκαναν τοπική πορεία το πρωί και το μεσημέρι συμμετείχαν στην κινητοποίηση στο υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.
Το κλείσιμο τμημάτων ειδικοτήτων αρχικά στα ΕΠΑΛ και στη συνέχεια και στα ΓΕΛ, όλα σχεδόν στις Ομάδες Προσανατολισμού, είναι μία τακτική που εφαρμόζει και η σημερινή κυβέρνηση παίρνοντας τη σκυτάλη από την προηγούμενη και σκοπεύει στην εμπέδωση της λογικής του ρεαλισμού των περικοπών δαπανών και προσωπικού. Είναι μια τακτική με την οποία επιδιώκει να μετριάσει ή και να αποφύγει τις πολιτικές συνέπειες από τα κλεισίματα σχολείων ως συνέπεια της εφαρμογής αντιεκπαιδευτικών μέτρων. Τα περιφερειακά σχολεία όμως που λειτουργούν στην επαρχία αποτελούν ανάσα αναζωογόνησης των τοπικών κοινωνιών και όσοι επιδιώκουν το κλείσιμό τους προσφέρουν αντικοινωνικές υπηρεσίες και δεν πρόκειται να το επιτρέψουμε.
Οι δυναμικές κινητοποιήσεις που αναπτύχθηκαν όλες τις προηγούμενες μέρες έστειλαν το δικό τους μήνυμα. Οι φορείς της εκπαίδευσης δεν θα επιτρέψουμε τα κλείσιμο σχολείων. Ζητάμε από το υπουργείο παιδείας να εγκρίνει τώρα όλα τα ολιγομελή. Οι Διευθύνσεις της Περιφέρειας και της Δυτικής Θεσσαλονίκης να μην μετακινήσουν ούτε έναν εκπαιδευτικό από τα σχολεία που λειτουργούν τα ολιγομελή και να αποφασίσουν την επιστροφή όσων μετακινήθηκαν. Να μην σταματήσουν τη λειτουργία των 24 ολιγομελών και να επανέλθει η λειτουργία και των άλλων 5 που οι ίδιοι σταμάτησαν.
Να εγκριθούν οι προτάσεις των σχολείων για τη λειτουργία τμημάτων της β΄ Ξένης γλώσσας
και τμημάτων που έχουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες
Καλούμε την Περιφερειακή Διεύθυνση να εγκρίνει όλες τις προτάσεις των σχολείων για τη λειτουργία τμημάτων της β΄ Ξένης γλώσσας τα οποία τα κατήργησε γιατί δεν αντιστοιχούν σε όσα ορίζει η απαράδεκτη υπουργική απόφαση με την οποία ουσιαστικά καταργείται το δικαίωμα της επιλογής της β΄ Ξένης Γλώσσας. Το ίδιο να κάνει και με τα τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και να μειώσει τον αριθμό των μαθητών σε αυτά συμβάλλοντας στην ουσιαστικότερη λειτουργία τους. Ζητάμε την έγκριση μείωσης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στα παρακάτω σχολεία που έχουν υποβάλει σχετικό αίτημα : 3ο ΓΣ Πολίχνης, Γ' τάξη, Εκκλησιαστικό ΓΕΛ Νεάπολης, Β' τάξη, 3ο ΓΣ Λαγκαδά με ΛΤ, Γ' Γυμνασίου, 1ο ΓΣ Αγ. Αθανασίου, Γ' τάξη, 1ο ΓΣ Πολίχνης, Γ' τάξη, ΓΕΛ Σοχού, Β' τάξη, 5ο ΓΣ Σταυρούπολης, Β' τάξη.
Το εκπαιδευτικό κίνημα με τη συμμετοχή των συναδέλφων και με τους αγώνες μας μπορούμε να επιβάλουμε την πρόσληψη εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και λύσεις προς όφελος του δημόσιου σχολείου και των μαθητών.
Όλοι στις Γενικές Συνελεύσεις που γίνονται Πέμπτη 31/11:Γ΄ ΕΛΜΕ 7μμ, 1ο ΓΕΛ Συκεών και Ε΄ ΕΛΜΕ 7μμ, 1ο Γ/Σ Σταυρούπολης, Παρασκευή 1/11:Δ΄ ΕΛΜΕ 20ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Δυτικής Θεσσαλονίκης
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη