Παν.Αιγαίου: Νέο σεμινάριο στην ΕΑΕ - Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση
Νέο σεμινάριο στην Ειδική αγωγή με εξειδίκευση στα πεδία των μαθησιακών δυσκολιών και αναπτυξιακών διαταραχών, στο ΔΑΦ, στο ΔΕΠΥ, στις πολυεστιακές προσεγγίσεις και πρακτικές, στην  Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση

Το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστήμιου Αιγαίου, πρωτοπόρο στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και την επαγγελματική κατάρτιση πραγματοποιεί νέο μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως και ασύγχρονο σεμινάριο (7μηνών και 420 ωρών) στην Ειδική Αγωγή με ακριβή τίτλο Ειδική Αγωγή: Ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση που ξεκινάει στις 28 Οκτωβρίου (έχει ακόμα ανοικτές αιτήσεις) και πληρεί όλες τις προϋποθέσεις για μοριοδότηση προσλήψεων - διορισμών με βάση την τρέχουσα νομοθεσία (προσοντολόγιο Γαβρόγλου)

Δείτε εδώ τις θεματικές ενότητες και το περιεχόμενό τους

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης  ή θέλουν να ενταχθούν
-  Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
- Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων
- Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
- Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
- Σε όσους θέλουν να εξειδικευτούν στο πεδίο της Ειδικής Αγωγής, στις μαθησιακές δυσκολίες και διαταραχές, στην διαταραχή αυτιστικού φάσματος, στα προβλήματα συμπεριφοράς βρεφών και παιδιών, στο ΔΕΠ-Υ, στη συμβουλευτική γονέων και εκπαιδευτικών, στη διαχείριση παιδιών ειδικών ομάδων στη σχολική τάξη, στη διαχείριση των χαρισματικών παιδιών, στην αντιμετώπιση διαταραχών επικοινωνίας κ.α.
-  Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πμσ στις επιστήμες της αγωγής
- Σε όσους εντάσσονται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής και εκπαίδευσης  ή θέλουν να ενταχθούν

Αντικείμενο & Σκοπός Προγράμματος

Η ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ) (ή συμπεριληπτική εκπαίδευση) αποτελεί επιστημονικό πεδίο αιχμής, με μεγάλο εύρος και σημαντική ζήτηση ως γνωστική περιοχή εξειδίκευσης στην Ελλάδα αλλά και τον διεθνή χώρο. Αντιπροσωπεύει ένα υπερβολικά σύνθετο κοινωνικό, φιλοσοφικό, εννοιολογικό και διδακτικό σύστημα τεχνικών και προσεγγίσεων, που στοχεύει στην εκπαιδευτική και ψυχολογική στήριξη όλων των παιδιών, εφήβων και ενηλίκων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.). Στόχος του προγράμματος είναι η εμβάθυνση και η εξειδίκευση: (1) σε σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις και εφαρμογές ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης (με βάση το ICD-10 του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας) και παρέμβασης στις κυριότερες μορφές ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών, (2) σε διαδικασίες τροποποίησης ή προσαρμογής των μεθόδων διδασκαλίας και παρέμβασης στις μοναδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του/της μαθητή/τριας, καθώς και (3) σε πρακτικές παρέμβασης σε όλες τις εκφάνσεις των δυσκολιών (πρόληψη, θεραπεία, αντιστάθμιση).

Η πρωτοτυπία, αλλά και συνάμα η πρακτική αξία του προγράμματος, έγκειται στο ότι εστιάζει στο παιδί και ενήλικα με ε.ε.α./α. σε επίπεδο ανίχνευσης/εντοπισμού, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης των ειδικών και μοναδικών χαρακτηριστικών που εμφανίζει, με βάση τις σύγχρονες τάσεις της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Αξίζει να επισημανθεί ότι η έδρα της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης τοποθετείται στις «ανθρώπινες σχέσεις» και προάγει αφενός την αξία του ατόμου ως ύπαρξη και όχι ως επίδοση, και αφετέρου, προάγει τον σεβασμό στη διαφορετικότητα του ατόμου την υποστήριξη όλων των μαθητών/τριών, την εργασία με τους/τις άλλους/ες και την προσωπική επαγγελματική εξέλιξη.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο επιμορφούμενος/η θα είναι σε θέση να:

Να γνωρίζει βασικές έννοιες, όπως ειδική αγωγή και εκπαίδευση (ΕΑΕ), συμπεριληπτική εκπαίδευση, άτομο με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρίες (ε.ε.α./α.), ανίχνευση, διαφοροδιάγνωση και παρέμβαση.
Να ενστερνιστεί τις σύγχρονες αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.
Να αποκτήσει γνώσεις και εργαλεία ανίχνευσης, διαφοροδιάγνωσης και αντιμετώπισης με βάση τις αρχές της συμπερίληψης.

Να κατέχει γνώσεις που αφορούν στις κυριότερες διαταραχές: Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές λόγου και ομιλίας, Ειδικές αναπτυξιακές διαταραχές κινητικής λειτουργίας και μεικτές διαταραχές (λόγου και κίνησης), Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: Δυσλεξία, δυσγραφία και δυσαναγνωσία, Διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές (ΔΑΔ) [ή Διαταραχές αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ)], Νοητική καθυστέρηση, Χαρισματικότητα, Γενετικά σύνδρομα, Κινητική αναπηρία/Εγκεφαλική παράλυση, ΔΕΠΥ, Διαταραχές διαγωγής, Mεικτή διαταραχή διαγωγής και συναισθήματος, Διαταραχές συναισθήματος:

Διαταραχή άγχους αποχωρισμού, φοβικού άγχους και κοινωνικού άγχους, Διαταραχές κοινωνικής λειτουργικότητας: Εκλεκτική αλαλία και διαταραχή προσκόλλησης, Διαταραχές της όρασης και Παθήσεις του ωτός

Να κατέχει βασικές αρχές παρέμβασης των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών μέσα από μία πολυεστιακή προσέγγιση (ρόλος της οικογένειας, του σύγχρονου συμπεριληπτικού ψηφιακού σχολείου, κατάρτισης εξατομικευμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων).
Να εξοικειωθεί με τις βασικές συμπεριληπτικές πρακτικές με έμφαση σε μοντέλα συνδιδασκαλίας και στη διαμόρφωση του φυσικού περιβάλλοντος.
Να εστιάσει στις αρχές της διαφοροποιημένης διδασκαλίας ως μέσο προώθησης της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Μοριοδότηση

Το πρόγραμμα μπορεί να αξιοποιηθεί σε οποιαδήποτε προκήρυξη της οποίας τα κριτήρια αντιστοιχούν στα χαρακτηριστικά του προγράμματος. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά/δεσμευτικά, στην παρούσα φάση, και με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο, οι απόφοιτοι/ες μπορούν να λάβουν:

-> 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών (ΑΣΕΠ – αναπληρωτές και αδιόριστοι υποψήφιοι)
-> 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
-> Ένταξη στους επικουρικούς πίνακες της ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ( Νόμος 4589, ΦΕΚ 13 Α/29-01-2019 ΑΡΘΡΟ 58 )

Διάρκεια (έναρξη - λήξη)

ΕΝΑΡΞΗ: 28 Οκτωβρίου
ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ: 8 Νοεμβρίου
ΛΗΞΗ: 28 Μαϊου

Κόστος (όλα σε δόσεις)

Κανονικό κόστος: 630 ευρώ
Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί (5 πρώτοι): 455 ευρώ
Διορισμένοι – μόνιμοι εκπαιδευτικοί: 555 ευρώ
Άνεργοι ή και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί και αναπληρωτές: 555 ευρώ
ΑμΕΑ: 520 ευρώ
Μέλη πολύτεκνων οικογενειών: 520 ευρώ
Απόφοιτοι του Παν/μιου Αιγαίου: 555 ευρώ
Εγγραφή σε άλλο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ του Παν/μίου Αιγαίου και του GoLearn: 555 ευρώ
Mέλη του προσωπικού του Παν. Αιγαίου και του συνεργαζόμενου φορέα: 555 ευρώ
Ομαδική εγγραφή (άνω των 2 ατόμων): 490 ευρώ
Ομαδική εγγραφή (άνω των 4 ατόμων): 465 ευρώ
ΕΦΑΠΑΞ καταβολή: 490 ευρώ

ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ)

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Ποια είναι η ευχή της μάνας με 6 λέξεις και μόνο φωνήεντα

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 19/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτοκτονία
Η μεγαλύτερη ομαδική αυτοκτονία – Πως 200 άνθρωποι ακολούθησαν στον θάνατο τον ηγέτη τους
Σαν σήμερα, 19 Μαρτίου του 1644, περίπου 200 άνθρωποι, αυτοκτόνησαν ως ένδειξη αφοσίωσης στον αυτοκράτορα Τσόνγκζεν
Η μεγαλύτερη ομαδική αυτοκτονία – Πως 200 άνθρωποι ακολούθησαν στον θάνατο τον ηγέτη τους
pierrakakis
Υπουργείο Παιδείας: Τι θα γίνει την Πέμπτη 4 Απριλίου στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια
Τι θα γίνει στα σχολεία στις 4 Απριλίου 2024, σύμφωνα με την Εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας που υπογράφει ο ΓΓ Γιάννης Κατσαρός
Υπουργείο Παιδείας: Τι θα γίνει την Πέμπτη 4 Απριλίου στα Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια
naxos
Ο 14χρονος μαθητής που είναι και βοσκός και τα προλαβαίνει όλα!
Ξύπνημα τα ξημερώματα και δουλειά ως βοσκός στο πλευρό του πατέρα του για αρχή. Αμέσως μετά το σχολείο και στη συνέχεια διάβασμα για να είναι...
Ο 14χρονος μαθητής που είναι και βοσκός και τα προλαβαίνει όλα!