Thumbnail
Απάντηση του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων σε ΟΙΕΛΕ και υπουργό Παιδείας

Κατά τη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων την 18/4/2019, στην καταληκτική ομιλία σας, απευθύνατε στον εκπρόσωπο του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων έντονη μομφή για το γεγονός ότι κατά την παρουσίαση των θέσεων των ιδιωτικών σχολείων δεν απάντησε στις «καταγγελίες» του εκπροσώπου της ΟΙΕΛΕ σχετικά με υψηλές βαθμολογίες στην τελευταία τάξη του Λυκείου σε ιδιωτικά και δημόσια σχολεία. Θεωρήσατε, μάλιστα, την έλλειψη απάντησης ως «σιωπηρή αποδοχή».

Με την επιστολή αυτή, ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων:

 Υπενθυμίζει ότι ο ρόλος των εκπροσώπων των φορέων στην ολιγόλεπτη τοποθέτησή τους στις συνεδριάσεις της επιτροπής είναι η τοποθέτηση επί του εκάστοτε υπό συζήτηση νομοσχεδίου και όχι η μεταξύ τους αντιπαράθεση.
 Υπογραμμίζει για άλλη μια φορά ότι δεν πρόκειται να τοποθετηθεί σε αόριστες και αβάσιμες κατηγορίες. Αν οποιοσδήποτε έχει συγκεκριμένα στοιχεία για αλλοίωση βαθμολογιών, ας τα εκθέσει στη δημοσιότητα επώνυμα και συγκεκριμένα.
 Δηλώνει απερίφραστα ότι τα ιδιωτικά σχολεία, διασφαλίζουν την ποιότητα σπουδών και την αξιοκρατία στο μέγιστο βαθμό, γιατί αυτό ακριβώς είναι που ανεβάζει τον ποιοτικό τους δείκτη. 
 Η ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου των ιδιωτικών σχολείων τεκμηριώνεται και από τις υψηλότερες επιδόσεις των μαθητών τους στις πανελλαδικές εξετάσεις, όπου εκεί καμιά ΟΙΕΛΕ δεν μπορεί να αμφισβητήσει την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης.
 Επιπρόσθετα και σύμφωνα με την έκθεση Education at a Glance του ΟΟΣΑ, η διαφορά των επιδόσεων στο διαγωνισμό PISA των μαθητών των ιδιωτικών σχολείων σε σχέση με αυτές των δημοσίων σχολείων είναι η δεύτερη μεγαλύτερη σε όλες τις χώρες μέλη του ΟΟΣΑ.

Δεν μας εκπλήσσει όμως η λασπολογία της ηγεσίας της ΟΙΕΛΕ, εντύπωση όμως μας προκαλεί κ. Υπουργέ η ευκολία με την οποία σπεύσατε να υιοθετήσετε τις κατηγορίες της ΟΙΕΛΕ, οι οποίες μάλιστα εκτοξεύονται συλλήβδην κατά δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων, και ειδικά στην καταληκτική σας ομιλία, οπότε δεν υπήρχε η δυνατότητα αντιλόγου. Ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι με την τακτική αυτή, αποφύγατε να τοποθετηθείτε, έστω και απορριπτικά, επί της ουσίας της πρότασης του ΣΙΣ, των βελτιώσεων, δηλαδή, που πρότεινε στο άρθρο 203. Κλείνοντας, τονίζουμε ξανά την πάγια και συνεπή τακτική μας να μην απαντούμε σε λασπολογία, κάτι για το οποίο κι εσείς θα συμφωνήσετε, κ. Υπουργέ, όπως προκύπτει από καταγεγραμμένη απάντησή σας στα Πρακτικά της Βουλής:

«(…) Κ. Γαβρόγλου: Δεν βοηθάει κανέναν μας, όταν γίνονται τέτοιου είδους καταγγελίες, οι οποίες καταγγελίες είναι χωρίς τεκμηρίωση. Θα παρακαλούσα λοιπόν, με δεδομένη την ένταση στο δημόσιο λόγο και τα λοιπά, όταν λένε ότι κάποιος απειλεί και εκφοβίσει ή να μην το πάρουμε στα σοβαρά, διότι είναι ασόβαρο ως κατηγορία ή αν το πάρουμε στα σοβαρά, εάν το λέμε εδώ, πρέπει να είναι τεκμηριωμένη. Τεκμηριωμένη με ονοματεπώνυμο.»

Με τιμή

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

επίθεση μαθητές
Άγριο επεισόδιο σε σχολείο της Λάρισας: Εδειραν μαθητή γιατί παρενόχλησε σεξουαλικά συμμαθήτρια τους
Επικράτησε μεγάλη σύγχυση με την κατάσταση να γίνεται ανεξέλεγκτη και τους καθηγητές να επεμβαίνουν και να φυγαδεύουν τον εν λόγω μαθητή σε αίθουσα,...
Άγριο επεισόδιο σε σχολείο της Λάρισας: Εδειραν μαθητή γιατί παρενόχλησε σεξουαλικά συμμαθήτρια τους