Εκπαίδευση

Νέα κινητοποίηση από την ΟΛΜΕ ενάντια στο πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Συλλαλητήριο το απόγευμα της Δευτέρας έξω από τη Βουλή

Νέο συλλαλητήριο ενάντια στο πολυνομοσχέδιο Γαβρόγλου διοργανώνει η ΟΛΜΕ τη Μεγάλη Δευτέρα 22 Απριλίου.

Αυτή τη φορά καλεί σε συλλαλητήριο το απόγευμα στις 18.30 στη Βουλή ενάντια στο "αντιεκπαιδευτικό", όπως το χαρακτηρίζει, νομοσχέδιο «νέο λύκειο» και το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

"Το Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. καλεί όλες και όλους σε νέο συλλαλητήριο την Μ. Δευτέρα 22/4/19 στις 18.30 στη Βουλή με αίτημα να μην ψηφιστεί το αντιεκπαιδευτικό ν/σχ για το «Νέο λύκειο» και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια Εκπ/ση.

Το ν/σχ πρέπει να μην ψηφιστεί γιατί:

  • Υποβαθμίζει τη γενική παιδεία,
  • Μετατρέπει την Γ Λυκείου σε προπαρασκευαστικό έτος για την πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο,
  • Διευρύνει τις μορφωτικές και κοινωνικές ανισότητες ανάμεσα στους μαθητές,
  • Δεν πλήττεται η παραπαιδεία.

Συνεχίζουμε να διεκδικούμε:

  • Άμεση επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού
  • «Ξεπάγωμα» της 2ετίας 2016-2017 και απόδοση του μισθολογικού κλιμακίου
  • Ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς και στις συντάξεις
  • Κατάργηση του «νόμου Κατρούγκαλου». Αξιοπρεπείς συντάξεις στα 30 χρόνια προϋπηρεσίας με τη συμπλήρωση του 60ου έτους

Όλοι στο συλλαλητήριο τη Μ. Δευτέρα 22/4/19 στις 18.30 στη Βουλή"

0 Δείτε τα σχόλια

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr

Σχολεία: Όλες οι ημερομηνίες για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς - Πότε επιστρέφουν εκπαιδευτικοί και μαθητές

ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία

Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς
 

Google Logo Μάθε πρώτος όλες τις σημαντικές ειδήσεις. Βάλε το alfavita.gr στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google
Viber Ακολουθήστε το Αlfavita στο Viber

εκπαίδευση