Thumbnail
Εργάστηκαν στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη στα Λύκεια της χώρας, ποτέ δεν εισέπραξαν τα χρήματά τους και μερικοί φορολογήθηκαν κιόλας.

Εδώ και δέκα χρόνια, περίπου 1.700 εκπαιδευτικοί παραμένουν απλήρωτοι και φαίνεται πως είναι δύσκολο να βρεθεί λύση αφού ούτε πλέον και τα δικαστήρια, αρκετά από αυτά, δεν τους δικαιώνουν λόγω παραγραφής.

Η καταγγελία που εστάλη στο alfavita.gr κάνει λόγο για αναλγησία των υπουργών Παιδείας.

Διαβάστε το κείμενο:

Δέκα χρόνια εμπαιγμού – δέκα χρόνια παραμένουν  απλήρωτοι οι εκπαιδευτικοί που εργάστηκαν ως σχεδιαστές - αξιολογητές της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (Π.Δ.Σ) τα έτη 2008–2009-2010.
 Η διαχρονική  ευθύνη όλων των μνημονιακών υπουργών Παιδείας και Οικονομικών και οι δικαστικές αποφάσεις.

Η ευθύνη βαρύνει κατά αρχήν προσωπικά τους Υπουργούς Παιδείας των ετών 2008-2009-2010 που με τις αποφάσεις τους λειτούργησε η Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη (Π.Δ.Σ) στα Λύκεια της χώρας, ωφελήθηκαν χιλιάδες μαθητές που παρακολούθησαν τα μαθήματα σε ωράριο εκτός του κανονικού ωρολογίου προγράμματος, δίδαξαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί που εν τέλει πληρώθηκαν, αλλά δεν πληρώθηκαν ποτέ οι εκπαιδευτικοί που τα οργάνωσαν και είχαν την ευθύνη λειτουργίας ενός δεύτερου σχολείου που λειτουργούσε σε απογευματινή βάρδια, παρότι οι αποφάσεις των υπουργών προέβλεπαν συγκεκριμένη αμοιβή όπως άλλωστε συνέβαινε όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Η «κακή όμως συνεννόηση» των υπουργών παιδείας και οικονομικών με το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, ήταν αρκετή για τους 1700 περίπου εκπαιδευτικούς να μην πάρουν για την περίοδο 2008-2009-2010 ούτε ένα ευρώ από την αμοιβή τους. Αρκετοί  μάλιστα εξ αυτών δήλωσαν την ανείσπρακτη αμοιβή τους στην φορολογική δήλωση πληρώνοντας τον αντίστοιχο φόρο ως νομοταγείς πολίτες.

Για τους Υπουργούς Παιδείας και Οικονομικών όμως ούτε γάτα ούτε ζημιά. Τέλεσαν μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα. Δηλαδή λειτούργησαν τα τμήματα της Π.Δ.Σ για τρία χρόνια 2008-2009-2010 χωρίς να πληρωθούν δεκάδες εκατομμύρια εις βάρος των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν ως Αξιολογητές – Σχεδιαστές στα τμήματα της Π.Δ.Σ.

Αλλά και οι υπουργοί που ακολούθησαν μέχρι σήμερα των υπουργείων παιδείας και οικονομικών, παρ όλες τις επερωτήσεις που κατατέθηκαν στη Βουλή από δεκάδες βουλευτές από όλα τα κόμματα, δεν συγκινήθηκαν αλλά ούτε μπήκαν στη διαδικασία να επιλύσουν το θέμα νομοθετικά και να κλείσει η οικονομική εκκρεμότητα εις βάρος των 1700 περίπου εκπαιδευτικών. Καμιά κυβέρνηση δεν έλυσε το πρόβλημα από το 2008 μέχρι σήμερα το 2018 και οι υπουργοί Παιδείας και Οικονομικών έριχναν και ρίχνουν την ευθύνη ο ένας στον άλλο, όπως «από τον Άννα στον Καϊάφα».

Η αναλγησία των υπουργών παιδείας και οικονομικών για τα χρόνια 2008-2018 καλά κρατεί με το μεγαλύτερο μέρος της αναλγησίας να ανήκει  στους υπουργούς των ετών 2008-2009-2010.

Με το πλήρωμα του χρόνου άρχισαν να εκδικάζονται οι αγωγές των εκπαιδευτικών που κατατέθηκαν πανελλαδικά στα δικαστήρια. Οι αποφάσεις των δικαστηρίων ποικίλουν. Υπάρχουν αποφάσεις που δικαιώνουν τους εκπαιδευτικούς και θα εισπράξουν τα χρήματα των αμοιβών τους, υπάρχουν όμως και δικαστικές αποφάσεις  απορριπτικές λόγω της παραγραφής του χρόνου που μεσολάβησε από την οφειλή μέχρι την κατάθεση της αγωγής, αφού κάποια δικαστήρια θεώρησαν ως χρόνο παραγραφής τα δύο χρόνια και όχι τα πέντε που θα έπρεπε μιας και η αγωγή κατατέθηκε σε χρόνο πρωθύστερο από την νομοθετική ρύθμιση της δίχρονης παραγραφής .

Καλείται η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ όπως με νομοθετική ρύθμιση να διευθετήσει  το θέμα των απλήρωτων εκπαιδευτικών Σχεδιαστών – Αξιολογητών  και να δώσει τέρμα στην κατάφορη άδικη αντιμετώπιση των 1700 εκπαιδευτικών που βλέπουν να χάνουν ακόμα και τα  δεδουλευμένα τους.

Άμεση λύση τώρα, να πληρωθούν οι Σχεδιαστές – Αξιολογητές της Π.Δ.Σ των σχολικών ετών 2008-2009-2010. Έχει τεράστια ευθύνη η τωρινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας γιατί το κράτος έχει συνέχεια.

Κερασιώτης Σεραφείμ

Συνταξιούχος Εκπαιδευτικός

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 47.000 υποψήφιους ως 7/6 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

symboylio-epikrateiaς
Τι θα λάβει υπόψη του το ΣτΕ για την επαναφορά ή όχι του 13ου-14ου μισθού στο Δημόσιο
Η κρίσιμη ερμηνεία της ευρωπαϊκής οδηγίας και η σύγκριση με το εργατικό δίκαιο θα καθορίσουν αν θα επανέλθουν τα δώρα στους δημοσίους υπαλλήλους, με...
Τι θα λάβει υπόψη του το ΣτΕ για την επαναφορά ή όχι του 13ου-14ου μισθού στο Δημόσιο
Aircondition
Ανακαλούνται 1,7 εκατ. κλιματιστικά Midea – Κίνδυνος από ανάπτυξη επικίνδυνων βακτηρίων και μούχλας
Η Midea ανακαλεί 1,7 εκατ. κλιματιστικά λόγω κινδύνου για την υγεία από συσσώρευση μούχλας – Ποια μοντέλα επηρεάζονται, τι πρέπει να κάνουν οι...
Ανακαλούνται 1,7 εκατ. κλιματιστικά Midea – Κίνδυνος από ανάπτυξη επικίνδυνων βακτηρίων και μούχλας
mitsotakis
Μητσοτάκης: Νέες παρεμβάσεις σε Πανεπιστήμια και σχολεία - Έμφαση στην αξιολόγηση
Από τη θωράκιση των ΑΕΙ απέναντι στη βία έως την εκτεταμένη ανακαίνιση σχολείων και τη νομοθεσία για τις παραβατικές συμπεριφορές
Μητσοτάκης: Νέες παρεμβάσεις σε Πανεπιστήμια και σχολεία - Έμφαση στην αξιολόγηση
kyriakosmitsotakis
Κυριάκος Μητσοτάκης: Για να αλλάξει πραγματικά το Δημόσιο, χρειάζεται μέτρηση, αξιολόγηση και συνέπεια.
Κυριάκος Μητσοτάκης-υπάλληλoι δημοσίου: Λιγότερο από 1 στους 10 αξιολογήθηκαν ως υψηλής απόδοσης
Κυριάκος Μητσοτάκης: Για να αλλάξει πραγματικά το Δημόσιο, χρειάζεται μέτρηση, αξιολόγηση και συνέπεια.