Thumbnail
Ανακοίνωση της Δημοκρατισής Συνεργασίας Εκπαιδευτικών ΠΕ Χανίων
Η Δημοκρατική συνεργασία εκπαιδευτικών Π.Ε. Χανίων καταγγέλλει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το Υπουργείο Παιδείας για τη διαδικασία που ακολούθησε στη μοριοδότηση των σχολικών μονάδων.
 
Συγκεκριμένα, με μια απαράδεκτη, καθεστωτικού τύπου διαδικασία, το υπουργείο Παιδείας της συγκυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ενώ έχει τελειώσει και έχει ανακοινωθεί η μοριοδότηση των δυσπρόσιτων σχολείων, ενώ έχουν γίνει οι δηλώσεις προτίμησης και έχουν τοποθετηθεί οι αναπληρωτές, εκ των υστέρων, καθόλου αθώα, αλλά με δόλο, και αφού πρώτα μέσω κρυφών πληροφοριών αλλά και διαρροών πρόθυμων «βαστάζων» του συστήματος που δεν ντράπηκαν και δεν σεβάστηκαν τον θεσμικό τους ρόλο σε ΔΟΕ και ΑΔΕΔΥ λειτουργώντας ως παπαγαλάκια του Υπουργείου, ενημερώθηκαν οι «ημέτεροι», προχώρησε σε τροποποιήσεις εντάσσοντας στην κατηγορία των δυσπρόσιτων και άλλα σχολεία τα οποία δεν γνώριζαν οι πολλοί, αλλά γνώριζαν οι αρεστοί!
 
Έτσι λοιπόν, εκπαιδευτικοί που αν γνώριζαν την τελική μοριοδότηση θα έκαναν άλλες επιλογές, θα δήλωναν δηλαδή τα αφανή (για τους πολλούς δυσπρόσιτα) και θα έπαιρναν την επιπλέον μοριοδότηση, τώρα στον πίνακα της επόμενης σχολικής χρονιάς θα προσπεραστούν από κάποιους που είχαν τις «σωστές» πληροφορίες…
 
Στο νομό μας, πιο συγκεκριμένα, σημειώθηκε και το μοναδικό σε όλη τη χώρα φαινόμενο να αλλάξουν τα μόρια των σχολικών μονάδων Ασή Γωνιάς και Ασκύφου από 9 σε 10 προκειμένου να ενταχθούν σε αυτή την κατηγορία, τη στιγμή μάλιστα που όλοι οι εμπλεκόμενοι (Α/θμια, Δ/θμια, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών) είχαν ζητήσει ίση αντιμετώπιση για την ομάδα σχολείων (Αση Γωνιά, Ασκύφου, Έλους και Καντάνου) δεδομένου ότι όλοι αντιλαμβανόμαστε ότι μιλάμε για σχολικές μονάδες και περιοχές με ανάλογα χαρακτηριστικά ως προς τις συνθήκες διαβίωσης. (χιλιομετρική απόσταση από τα Χανιά, υψόμετρο, χρόνος διαδρομής, γενικότερες συνθήκες κα). (Βλ Πίνακα1 )
Και φυσικά αναρωτιόμαστε, οι αφελείς. Λειτούργησε η μέθοδος του «Μπάρμπα στην Κορώνη….» ή όπως λέμε στην Κρήτη «απού μπορεί κι απάνω του..» και επικράτησε το απόλυτο «κριτήριο» της ικανοποίησης της όποιας κομματικής πελατείας; Ή υπάρχουν κριτήρια που δεν τα αντιλαμβάνονται τα υπηρεσιακά συμβούλια, οι Σύλλογοι εκπαιδευτικών και η κοινωνία; Η απάντηση είναι παραπάνω από προφανής…… 
 
Οι ρουσφετολογικές τακτικές τους τους εκθέτουν ανεπανόρθωτα στα μάτια της τοπικής κοινωνίας και των εκπαιδευτικών.
 
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χανίων καλεί όλους τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς να κάνουν δήλωση επανατοποθέτησης ώστε σε περίπτωση απόρριψης να μπορούν να προσφύγουν νομικά. Απαιτούμε από το Υπουργείο δίκαιη και ίση αντιμετώπιση όλων των σχολείων.
 
Καλούμε επίσης το ΔΣ της ΔΟΕ, να στηρίξει με κάθε συνδικαλιστικό και νομικό τρόπο τους συναδέλφους. Η ρουσφετολογική τακτική του υπουργείου Παιδείας δεν μπορεί να μείνει αναπάντητη. 
Οι αρχές της ισονομίας και της διαφάνειας είναι για μας αδιαπραγμάτευτες.
 
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Χανίων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 19/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

MATHITES
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
Κύρια αιτήματα: Όχι «τριπλές πανελλαδικές» – κάλυψη κενών – 15/τάξη στις Ομάδες Προσανατολισμού – ασφαλή κτίρια – λύσεις στη μετακίνηση – σεβασμός σε...
«Πέμπτη 6 Νοέμβρη κλειστά σχολεία»: Το μαθητικό κάλεσμα, τα αιτήματα και τι σημαίνει για την εκπαιδευτική ατζέντα
τεχνητή νοημοσύνη
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
Περισσότεροι από τους μισούς μαθητές δεν μπορούν να διακρίνουν αν το περιεχόμενο που δημιουργεί η τεχνητή νοημοσύνη είναι αληθινό, σύμφωνα με νέα...
Έρευνα: Οι μισοί μαθητές δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αν το περιεχόμενο που παράγει η Τεχνητή Νοημοσύνη είναι αληθινό
psari
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες
Τι ψάρια είναι καλό να προτιμάμε ανάλογα με την περίοδο του χρόνου – Οφέλη για την υγεία, το περιβάλλον και την τσέπη μας
Ποια ψάρια τρώγονται κάθε εποχή; Οδηγός εποχικής κατανάλωσης από τις ελληνικές θάλασσες