Thumbnail
Δείτε αναλυτικά τα έγγραφα στους παρακάτω συνδέσμους

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Παράλληλη στήριξη παιδιών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη 2018-2021» με κωδικό ΟΠΣ 5031773 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ήπειρος 2014-2020»,στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Κοινωνική Ένταξη και Καταπολέμηση Διακρίσεων».

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης Εξειδικευμένη εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για το έτος 2018 – 2019» με Κωδικό ΟΠΣ 5030386 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Θεσσαλίας 2014-2020» του Άξονα Προτεραιότητας 2.α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού – ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ 2018 -2021 ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ» με Κωδικό ΟΠΣ 5030985 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ιόνια Νησιά 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 5 «Κοινωνική ένταξη, ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και καταπολέμηση της φτώχειας & των διακρίσεων» .

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για το σχολικό έτος 2018-2019», με Κωδικό ΟΠΣ 5030593 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020» , στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας ΑΞ09Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ» του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή / ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ για τα σχολικά έτη 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021», με κωδικό ΟΠΣ 5030982, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Νότιο Αιγαίο 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 4 «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης – Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το Σχολικό Έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ (σχολικά έτη: 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021)» με Κωδικό ΟΠΣ 5030373 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Πελοπόννησος 2014-2020» του άξονα προτεραιότητας 2Α «Ανάπτυξη και αξιοποίηση ικανοτήτων ανθρώπινου δυναμικού-Ενεργός κοινωνική ενσωμάτωση», του ΕΣΠΑ 2014-2020.

Χρήση των κυρωμένων οριστικών πινάκων κατάταξης υποψηφίων αναπληρωτών και ωρομισθίων ΕΕΠ και αναπληρωτών ΕΒΠ της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2018-2019, στο πλαίσιο της Πράξης «Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τα σχολικά έτη (2018 – 2019, 2019 – 2020 και 2020 – 2021)» με Κωδικό Ο.Π.Σ. 5031825 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Στερεά Ελλάδα 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 10 «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 5/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανελλ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
Οδηγίες για την εξέταση των Μαθηματικών στις προαγωγικές και Απολυτήριες εξετάσεις των ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ.,Π.ΕΠΑ.Λ. και ΕΝΕΕΕΓΥΛ
Οδηγίες και περσινά θέματα για τις εξετάσεις στα Μαθηματικά ΓΕΛ και ΕΠΑ.Λ.
EIDIKI-AGOGI
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
Τι προβλέπει ο νόμος για την ισχύ των Πινάκων Κατάταξης στην Ειδική Αγωγή
Τι θα ισχύσει για προσλήψεις και διορισμούς εκπαιδευτικών το 2025: Μέχρι πότε ισχύουν οι Πίνακες Ειδικής Αγωγής του ΑΣΕΠ
IDIKI AGOGI
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες
Η πορεία των προκηρύξεων για τη συγκρότηση των Πινάκων Κατάταξης των υποψηφίων Εκπαιδευτικών μέσα από ένα αναλυτικό χρονολόγιο
Αναλυτικό χρονολόγιο για τις Προκηρύξεις Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή: Από την έκδοση έως τους οριστικούς πίνακες
εξετασεις
Τα θέματα στα Πρότυπα Γυμνάσια και κάποιες σκέψεις για τη δοκιμασία αυτή
«Καθώς ο στόχος είναι να αξιολογηθούν μαθητές με αυξημένες ικανότητες στα Μαθηματικά τα θέματα είναι δίκαια και αντιπροσωπευτικά των απαιτήσεων των...
Τα θέματα στα Πρότυπα Γυμνάσια και κάποιες σκέψεις για τη δοκιμασία αυτή