Thumbnail
Προς το ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνου

Αγαπητές/οί κυρίες/οι

παρακαλούμε να διαβαστεί φωναχτά κατά τη διάρκεια αποτίμησης του κ. Φωτάκη για τη θέση του Διευθυντή Σχολική Μονάδος.

Μετά λύπης μας διαπιστώσαμε πως στο Νομό Ρεθύμνου οι υπόλοιποι σύλλογοι προχώρησαν στη διαδικασία-αποτίμηση μη λαμβάνοντας υπόψη την κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα που σαρώνει τη χώρα από το 2010. Για το λόγο αυτό νιώθουμε την βαθύτατη ανάγκη να στηρίξουμε τον κύριο Φωτάκη, αναλύοντας κατά το δοκούν το έργο του τα δύο χρόνια που υπηρετεί από τη θέση Διευθυντής στο Γυμνάσιο Περάματος.

Από την πρώτη στιγμή τονίζουμε πως η δημοκρατικότητα είναι το κύριο στοιχείο του κ. Φωτάκη ο οποίος μέσα από συνεχής συζητήσεις με γονείς, παιδιά, συναδέλφους, δημοτικές και κρατικές αρχές, φορείς, τοπικούς συλλόγους και παράγοντες της περιοχής προωθεί και ενισχύει το Γυμνάσιο. Ο χρόνος που αναλώνει ξεπερνά τα δεδομένα και αναδεικνύει την προσωπικότητά του σε αξιοθαύμαστη στον εκπαιδευτικό χώρο.

Ως προς το σχολικό χώρο σημειώνουμε πως προχώρησε άμεσα σε αποτίμηση του συνολικού χώρου και εξέτασε πρωτίστως την ασφάλεια του κτιρίου, ελέγχοντας και διαπιστώνοντας τα προβλήματά του, προχώρησε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όχι μόνο ενημερώνοντας τις δημοτικές αρχές, αλλά και τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Παράλληλα μερίμνησε για την συντήρηση και την αντικατάσταση ζημιών και επικίνδυνων σημείων. Σημειώνουμε ενδεικτικά την ίδρυση της σχολικής βιβλιοθήκης του Γυμνασίου, την αποκατάσταση των κουφωμάτων, την ενίσχυση χώρων υγιεινής.

Ως προς τη σχέση του με τους μαθητές επένδυσε στην επικοινωνία με τους γονείς και τους φορείς για την ενίσχυση των παιδιών και μάλιστα μερίμνησε για καταστάσεις που έχρηζαν ιδιαίτερης φροντίδας και επιμέλειας. Ενδεικτικά αναφέρουμε την διακριτική παρουσία κοινωνικών λειτουργών και ψυχολόγων, την οργάνωση προγραμμάτων με το Κέντρο Πρόληψης και το Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής και την αντίστοιχη υπηρεσία της ΔΙΔΕ Ρεθύμνου. Σε επικοινωνία ερχόταν συχνά με Σχολικούς Συμβούλους όλων των ειδικοτήτων προκειμένου να ενημερωθεί και να συνδράμει στην ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών. Προχωρούσε παράλληλα σε συνομιλίες με γονείς και μαθητές αναλώνοντας χρόνο πέραν του προβλεπομένου, προκειμένου να ενισχύσει τη σχολική μονάδα.

Να σημειώσουμε ως προς τη διδακτική του επάρκεια εν αντιθέσει με τον κανόνα όπου οι περισσότεροι Διευθυντές δεν επενδύουν στο μάθημά τους τον αντίστοιχο χρόνο, ο κ. Φωτάκης επένδυσε και στη διδακτική μεθοδολογία. Οι κατασκευές και οι παρουσιάσεις από τις σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις που ακολουθεί, αποδεικνύουν πως δεν αμέλησε τα διδακτικά του καθήκοντα λόγω του φόρτου εργασιών από τις διευθυντικές του υποχρεώσεις. Παράλληλα επένδυσε σε προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων που είτε συμμετείχε ο ίδιος, είτε ενισχύοντας προγράμματα συναδέλφων παλιά και καινούρια. Ενδεικτικά αναφέρουμε τη συμμετοχή του σε πρόγραμμα ενίσχυσης θεατρικής παιδείας, αλλά και την ενίσχυση προγραμμάτων που αφορούν την ίδρυση της σχολικής βιβλιοθήκης και την ανανέωση του σχολικού κήπου.

Ως προς τη σχέση του με τους καθηγητές από την πρώτη κιόλα στιγμή δε δίστασε να επενδύσει χρόνο σε διεξοδικές συζητήσεις μαζί τους τόσο κατ’ ιδίαν όσο και σε συλλόγους προκειμένου μέσω συζήτησης και διαλόγου να επιλυθούν οι δύσκολες καταστάσεις. Το γραφείο του υπήρξε και θα υπάρχει χώρος ανοιχτός για τους συναδέλφους, προκειμένου να συζητηθούν και να επιλυθούν δύσκολα προβλήματα που χρήζουν εμπειρία χρόνων, όπως αυτή που διαθέτει ο κ Φωτάκης.  Η δημοκρατική του συμπεριφορά και το κλίμα που δημιουργεί εμπνέουν και αποτελούν υπόδειγμα για νεότερους και παλαιότερος . 

Εν κατακλείδι θα θέλαμε να υπογραμμίσουμε εκ νέου πως ο κύριος Φωτάκης αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για το ρόλο του Διευθυντή. Θα ήταν τιμή μας να συνεχίσει να βρίσκεται στη θέση του Διευθυντή του Γυμνασίου Περάματος, αλλά και σε όποια άλλη διευθυντική θέση και αν επιλέξει ο ίδιος, εγγυώμαστε  πως με το έργο του θα αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα αλλαγής του συνολικού σχολικού κλίματος.

Είμαστε σίγουροι πως το εμπειρότατο διευρυμένο ΠΥΣΔΕ Ρεθύμνου θα εφαρμόσει τη νομολογία και όχι το γράμμα του νόμου και θα λάβει υπόψη την αυθόρμητη αποτίμηση του Συλλόγου Καθηγητών του Γυμνασίου Περάματος, μια αποτίμηση που δεν προκύπτει ούτε από μνημονιακές πολιτικές, ούτε εκ των άνω κλειστές ερωτήσεις που υποβαθμίζουν το ρόλο και τη επιστημονική συγκρότηση του. Σε μια αποτίμηση που συμμετέχει το σύνολο του προσωπικού με το οποίο συνεργάστηκε ο κύριος Φωτάκης μόνιμοι και αναπληρωτές, γενικής και ειδικής αγωγής. Στην χώρα που γέννησε τη δημοκρατία ας προσπαθήσουμε να εκδημοκρατίσουμε ο καθένας από την πλευρά του τον θεσμό αυτό, στον οποίο μας δόθηκε η δυνατότητα να υπηρετήσουμε

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και αναμένουμε τη θετική σας ανταπόκριση.

 

Με εκτίμηση

Οι καθηγητές του Γυμνασίου Περάματος

(Αναπληρωτές και Μόνιμοι)

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τζουφη
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
«Κινδυνεύει να διαγραφεί το 50% έως το 2025, με την κυβέρνηση να προβλέπει τη μεταφορά πιστωτικών μονάδων (ECTS) στα ιδιωτικά πανεπιστήμια»
Τζούφη: «Ένας ακόμα προϋπολογισμός ανισότητας και υποβάθμισης της Παιδείας»
ασθενοφόρο Νεκρή 13χρονη σε λούνα παρκ στον Αλμυρό
Τροχαίο στην Ρόδο: Όχημα έπεσε σε ομάδα ποδηλατών – Στο νοσοκομείο 6 ανήλικοι
Τα 6 παιδιά, ηλικίας από 11 έως 16 ετών μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο για να τους παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες
Τροχαίο στην Ρόδο: Όχημα έπεσε σε ομάδα ποδηλατών – Στο νοσοκομείο 6 ανήλικοι