Ξεκίνησε χθες η συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομίας που έχει ενδιαφέρον και για τους εκπαιδευτικούς καθώς σε αυτήν περιλαμβάνεται η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας που μεταξύ των άλλων επαναφέρει τη Γ ανάθεση στη διδασκαλία μαθημάτων σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια.
Ο Βουλευτής της ΝΔ κ. Χαρακόπουλος στην τοποθέτησή του για το θέμα δήλωσε ότι “όσον αφορά στην επαναφορά της τρίτης ανάθεσης μαθημάτων προς διδασκαλία σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που είχε καταργηθεί επί Νέας Δημοκρατίας, προφανώς εντάσσεται στην αγωνιώδη προσπάθειά σας εξοικονόμησης ανθρώπινου δυναμικού. Οι κατά καιρούς εξαγγελίες σας για προσλήψεις είκοσι χιλιάδων εκπαιδευτικών από το ερχόμενο έτος αποδεικνύονται λόγια του αέρα. Μετά τις δηλώσεις του Υφυπουργού, κ. Πελεγρίνη, για τον κίνδυνο να μην ανοίξουν σχολεία το νέο έτος, όλες οι κινήσεις σας, από την υποβάθμιση των ολοήμερων σχολείων και τον διπλασιασμό των μαθητών για την ίδρυση νηπιαγωγείων, μέχρι την επαναφορά της τρίτης ανάθεσης, αυτόν τον στόχο υπηρετούν: την εξοικονόμηση προσωπικού".
Στο ίδιος μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του Βουλευτή του Ποταμικού κ. Μαυρωτά που με τη σειρά του δήλωσε ότι “είναι προφανές πως γίνεται για την κάλυψη κενών ωρών διδασκαλίας και για τη μείωση του αριθμού των αναπληρωτών. Δεν έχει προηγηθεί όμως ούτε επιστημονική μελέτη από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και αυτό δεν έχει γίνει ούτε καν για τη δεύτερη ανάθεση. Το κακό είναι ότι η αλλαγή αυτή γίνεται χωρίς σχέδιο και χωρίς διάλογο με τους εκπαιδευτικούς, στα μουλωχτά”.
Επίθεση εξαπέλυσε και η κα Μεγαλοοικονόμου που επισήμανε τα εξής: "Σε αυτή, λοιπόν, την τροπολογία παρέχεται η δυνατότητα τρίτης ανάθεσης σε εκπαιδευτικούς μας. Σας ερωτώ: Τι σημαίνει αυτό; Για παράδειγμα ένα καθηγητής αγγλικής φιλολογίας διδάσκει σήμερα, εκτός από το μάθημά του, δηλαδή τα αγγλικά, και ιστορία όταν υπάρχει το σχετικό κενό. Πλέον θα μπορεί να διδάξει –άγνωστο ποιο ακόμη φιλολογικό μάθημα- ίσως έκθεση, ίσως και αρχαία ελληνικά. Θαυμάστε τι κατόρθωμα κάνει το Υπουργείο Παιδείας! Η συγκεκριμένη τροπολογία δημιουργεί πολύ μεγάλη ανησυχία γιατί όσο καλή διάθεση και αν έχουν οι καθηγητές, βασικά και ουσιώδη μαθήματα δεν πρέπει να διδάσκονται από άλλες ειδικότητες. Μάλιστα, οι μεγαλύτερες ελλείψεις που υπάρχουν στα σχολεία είναι οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί, οι φυσικοί και οι χημικοί. Έτσι, στην πραγματικότητα, η τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας γίνεται μόνο και μόνο για την κάλυψη των κενών θέσεων με λιγότερους αναπληρωτές και τελικά με λιγότερο κόστος για την Κυβέρνηση. Θα ήθελα κάτι άλλο να ρωτήσω. Ποιο είναι το αποτέλεσμα αυτό, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι; Θα σας δώσω την απάντηση. Δεν είναι τίποτε άλλο εκτός από την υποβάθμιση της παιδείας με λύσεις μπαλώματα σε ουσιαστικά και σοβαρά προβλήματα"
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη