Thumbnail
ΔΑΚΕ ΔΕ

ANAKOINΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ, 15 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2016

            Την Παρασκευή, 15 Απριλίου 2016 πραγματοποιήθηκε η προγραμματισμένη από το Δ.Σ της ΟΛΜΕ συγκέντρωση διαμαρτυρίας ενάντια στον επιχειρούμενο νέο τρόπο πρόσληψης αναπληρωτών καθηγητών. Η ΔΑΚΕ Καθηγητών χαιρετίζει τους αναπληρωτές συναδέλφους που έδωσαν το αγωνιστικό παρόν στο Υπουργείο Παιδείας. Η ΔΑΚΕ Καθηγητών δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό των αγωνιζόμενων συμβασιούχων αναπληρωτών καθηγητών. Τον αγώνα αυτόν θα τον δώσουμε μέχρι τέλους, με αποφασιστικότητα και χωρίς καμία σκοπιμότητα. Πρέπει όμως και οι αναπληρωτές συνάδελφοι να αντιληφθούν ότι η τελευταία κινητοποίηση είναι η αρχή και όχι το τέλος μιας σκληρής και επίπονης προσπάθειας, που πρέπει να καταβάλουν, εάν θέλουν στο τέλος να δικαιωθούν.

            Στη συνάντηση που επακολούθησε μεταξύ μελών του Δ.Σ της ΟΛΜΕ και της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, απεδείχθη περίτρανα η εμμονή του Υπουργού Παιδείας στην υιοθέτηση μιας άδικης ρύθμισης για τους αναπληρωτές, αφού τους οδηγεί μαθηματικά στην έξοδο από τη Δημόσια Εκπαίδευση.

            Η ΔΑΚΕ Καθηγητών έχει ξεκάθαρη θέση στο ζήτημα του διορισμού μονίμων εκπαιδευτικών και στο συνακόλουθο σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών. Απαιτούμε:

  • Κάλυψη όλων των πραγματικών κενών με μόνιμους διορισμούς.

  • Το σύστημα μόνιμων διορισμών και το σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών πρέπει να είναι ενιαίο και να διέπεται από τα ίδια κριτήρια.

  • Επιβάλλεται η ισχυρή μοριοδότηση της προϋπηρεσίας ως τους 84 μήνες τουλάχιστον, όπως γίνεται στο υπόλοιπο Δημόσιο. Η άποψη του Υπουργού ότι η  εκπαίδευση διέπεται από ειδικό καθεστώς είναι αστεία.

  • Μοριοδότηση όλων των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ και όχι μόνο του 2006 και του 2008, όπως θέλει ο Υπουργός.

  • Να μην προστίθενται οι επιτυχίες των δύο ΑΣΕΠ, όπως επιθυμεί ο Υπουργός. Η διπλή μοριοδότηση ενός κριτηρίου είναι καταφανέστατα αντισυνταγματική. Να πριμοδοτείται η καλύτερη επίδοση σε οποιονδήποτε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.

  • Να μοριοδοτείται η οικογενειακή κατάσταση. Είναι απαράδεκτο να πριμοδοτούνται μόνο όσοι έχουν τρία ή τέσσερα παιδιά και να μη λαμβάνουν ανάλογη πριμοδότηση, όσοι έχουν ένα ή δύο παιδιά.

  • Να υπάρχει μικρή πριμοδότηση των χρόνων αναμονής λόγω ανεργίας.

  • Να πριμοδοτείται ισόρροπα κάθε μήνας προϋπηρεσίας. Η διαφορετική μοριοδότηση σαφέστατα υποδηλώνει διακριτή μεταχείριση σε βάρος των εκπαιδευτικών και είναι προδήλως αντισυνταγματική.

       Η πλειοψηφία του Δ.Σ της ΟΛΜΕ αποφάσισε να καταθέσει την άποψη της Ομοσπονδίας (ΑΣΕΠ, προϋπηρεσία, οικογενειακή κατάσταση, αναμονή). Για την καλύτερη στήριξη της πρότασης αυτής συνεργαστήκαμε με έγκριτο Νομικό, ο οποίος στήριξε νομοτεχνικά την πρόταση μας. Η πρόταση της ΟΛΜΕ είναι βιώσιμη, συνταγματική κα ισορροπημένη. Δυστυχώς ο Υπουργός Παιδείας επιμένει στην αδιαλλαξία του και καταφεύγει σε ανακριβείς ισχυρισμούς σε σχέση με την εμπεριστατωμένη θέση της ΟΛΜΕ.  Εξαιτίας της αποπροσανατολιτιστικής πολιτικής που ακολουθεί ο Υπουργός Παιδείας, το Δ.Σ της ΟΛΜΕ υποχρεώθηκε να δημοσιοποιήσει τη γνωμοδότηση του έγκριτου νομικού μας και το σχέδιο νόμου που στηρίζει επαρκέστατα τις προτάσεις μας. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΡΑΓΜΑΣΙ ΟΤΙ ΤΟ Δ.Σ ΤΗΣ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ.

       Καλούμε λοιπόν τον Υπουργό Παιδείας έστω και την ύστατη ώρα να υπαναχωρήσει και να υιοθετήσει την άποψη της Ομοσπονδίας.

       Είναι γνωστό τοις πάσι ότι η ΔΑΚΕ Καθηγητών είναι η παράταξη που εκφράζει το χώρο της Κεντροδεξιάς στην Εκπαίδευση. Στις γελοιότητες που εξαπολύουν ΠΑΜΕ και Παρεμβάσεις για συνεργασία με την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ απαξιούμε να απαντήσουμε.

       Απευθυνόμαστε όμως στους θιγόμενους αναπληρωτές συναδέλφους. Συνάδελφοι, το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο θα ήταν να μην προτείνουμε τίποτα, να το παίζουμε αγωνιστές εκ του ασφαλούς, αφού είμαστε μόνιμοι και να επιδιώκουμε κομματικά και παραταξιακά οφέλη στις πλάτες σας. Η ΔΑΚΕ Καθηγητών διάλεξε τον δύσκολο δρόμο. Στηρίζουμε τους θιγόμενους συνάδελφους με λόγια και με έργα, γιατί πάνω από όλα είμαστε εκπαιδευτικοί. ΕΜΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΤΩΜΑΤΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΑΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.

                                   ΔΑΚΕ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Δ.Ε

            

                 Ο Πρόεδρος                                                       Ο Γεν. Γραμματέας

            Δημήτρης Πεππές                                                 Νίκος Παπαχρήστος

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Ανακοινώθηκε το 1ο σε Ελλάδα Μοριοδοτούμενο Πανεπιστημιακό σεμινάριο στην Τεχνητή Νοημοσύνη για εκπαιδευτικούς

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/5

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
αίθουσα σχολειο
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
Με ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ» τονίζει την ανάγκη για κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών
ΣΕΠΕ Αν. Αττικής «Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ»: Άμεση κάλυψη των κενών στα σχολεία του συλλόγου
σχολείαα
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Η εικονική πραγματικότητα, οι εικονικές αίθουσες και το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες
Το εικονικό σχολείο ως «μετα-σχολείο» και οι μαθητές ως αναλώσιμοι πελάτες