Thumbnail

Ρώτα τον δάσκαλο πριν χτυπήσεις την κατσαρόλα

Όσοι είναι λοιπόν έτοιμοι να πάρουν μέρος σε αυτό το άτυπο «κίνημα της κατσαρόλας» ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν και την άποψη των εκπαιδευτικών που συνοδεύουν απλήρωτοι τα παιδιά τους σε αυτές τις δραστηριότητες.

newego_large_t_901_16658493.jpg


Διάβαζα προ ημερών τα οργισμένα σχόλια γονέων οι οποίοι ξιφουλκούσαν κατά του υπουργού Παιδείας, που με τη «νεοσταλινική» του λογική θέλει να βάλει «περιορισμούς» στις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών τους που φοιτούν σε ιδιωτικά σχολεία. Τα διάβαζα και απορούσα κι εγώ με την «ολοκληρωτική αντίληψη του υπουργού», που, όπως υποστήριζαν, «πάει να ισοπεδώσει τα πάντα στον χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης». Σε έναν χώρο δηλαδή που για τον γονιό σημαίνει: πληρώνω για να εξασφαλίζω το καλύτερο δυνατόν στο παιδί μου. Και οι λεγόμενες εξωσχολικές δραστηριότητες ήταν πάντα ένα από τα βασικά κριτήριο επιλογής σχολείου για τους γονείς αλλά και μια πρόσθετη παροχή με ξεχωριστό κόστος.

Εκείνο που όμως έχει διαφύγει τόσο από τους γονείς όσο και από τους υπόλοιπους, που μένουν μόνο στη βιτρίνα του ιδιωτικού σχολείου και των εξωσχολικών δραστηριοτήτων είναι το γεγονός πως αυτές χρεώνονται χωρίς να πληρώνονται. Ο γονιός, δηλαδή, πληρώνει, για παράδειγμα, 1.000 ευρώ επιπλέον τη χρονιά για τη συμμετοχή του παιδιού του σε μια δραστηριότητα που για τον ιδιοκτήτη του σχολείου έχει μηδενικό κόστος, μιας και οι εκπαιδευτικοί - εργαζόμενοι που συμμετέχουν στη δραστηριότητα αυτή δεν αμείβονται για τις επιπλέον ώρες που απασχολούνται. Όταν λοιπόν η υφυπουργός Παιδείας ξεκαθαρίζει πως «το ιδιωτικό σχολείο [...] δεν μπορεί να χρησιμοποιεί τους καθηγητές για τη δραστηριότητα του σχολείου όλη μέρα χωρίς να πληρώνονται», σε μια προσπάθεια να προστατεύσει τα εργασιακά δικαιώματα δασκάλων και καθηγητών, κάποιοι γονείς είτε από άγνοια είτε πέφτοντας θύματα παραπληροφόρησης είτε από αδιαφορία ξεσηκώνονται κατά της δήθεν ιδεοληπτικής ηγεσίας του υπουργείου, που «κόβει» τις εξωσχολικές δραστηριότητες των παιδιών τους.

Όσοι είναι λοιπόν έτοιμοι να πάρουν μέρος σε αυτό το άτυπο «κίνημα της κατσαρόλας» ας κάνουν τον κόπο να ρωτήσουν και την άποψη των εκπαιδευτικών που συνοδεύουν απλήρωτοι τα παιδιά τους σε αυτές τις δραστηριότητες. Μόνο που την ερώτηση αυτή θα χρειαστεί την κάνουν κάπου ιδιαιτέρως, γιατί αν το πάρει είδηση ο σχολάρχης, κάποιος μπορεί να βρεθεί και χωρίς δουλειά...

 
Πηγή: ΑΥΓΗ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Κανόνι» σε μεγάλη ασφαλιστική στην Ελλάδα - Χιλιάδες οδηγοί χωρίς κάλυψη από 1η Ιουλίου!

Εθνικό Απολυτήριο: Τέλος στις Πανελλαδικές όπως τις ξέραμε – Τι προβλέπει το σχέδιο για την εκπαίδευση το 2025

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 16/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paideias
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
Οδηγίες για τη συμμετοχή εκπαιδευτικών στη διαδικασία συνεντεύξεων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στα ευρωπαϊκά σχολεία: Πλήρης ενημέρωση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαδικασία συνεντεύξεων
PANELLADIKES
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υπενθυμίζεται ότι την Τρίτη 17 Ιουνίου 2025 και ώρα 10.00 π.μ. θα λάβει χώρα η πανελλαδική...
Πανελλήνιες 2025: Οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την εξέταση στα Αγγλικά αύριο, 17 Ιουνίου 2025
Παύλος Μαρινάκης
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"
Σύμφωνα με την κυβέρνηση, 4 από τα 13 ξένα ΑΕΙ που ζητούν να εγκατασταθούν στην Ελλάδα ξεπερνούν τα ελληνικά στη διεθνή κατάταξη - Τα υπόλοιπα...
Παύλος Μαρινάκης: "Τα Mη Kρατικά Πανεπιστήμια θα αναβαθμίσουν περισσότερο το επίπεδο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα"