Thumbnail
Προαγωγή μαθητών

Για την προαγωγή των μαθητών στις Α΄ και Β΄ τάξεις Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.

Για την προαγωγή των μαθητών από την Α΄ και Β΄ τάξη Ημερήσιου και από την Α΄ και Β΄ τάξη Εσπερινού ΕΠΑ.Λ. απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών της ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζομένων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας και του μαθήματος Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Περιβάλλον Εργασίας – Ασφάλεια και Υγιεινή, όπου αυτά διδάσκονται.

Προαγωγή στο Γυμνάσιο:
α. Όταν έχει σε κάθε μάθημα των ομάδων Α και Β ετήσιο γενικό βαθμό τουλάχιστον δέκα (10).
β. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Β ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων και των δυο ομάδων, τουλάχιστον πλήρες δέκα (10). (Το 10 να προκύπτει χωρίς στρογυλοποίηση από το 9,5)
γ. Όταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα της Α ομάδας και έχει μέσο όρο όλων των μαθημάτων της Α ομάδας τουλάχιστον δεκατρία (13). (Δηλαδή 12,5 όπως έχει ερμηνευτεί με την Γ2/1293/2-5-84 Δγή ΥΠΕΠΘ).
δ. `Οταν υστερεί σε ένα (1) μέχρι και τέσσερα (4) μαθήματα των ομάδων Α και Β ισχύουν αντιστοίχως οι διατάξεις των προηγούμενων εδαφίων για τα μαθήματα κάθε ομάδας.(Αν δεν ισχύουν ταυτόχρονα οι παραπάνω προϋποθέσεις των εδαφίων β΄και γ΄ για τα μαθήματα κάθε ομάδας ξεχωριστά, ο μαθητής παραπέμπεται σε εξέταση το Σεπτέμβριο σε όλα τα μαθήματα που υστερεί Γ2/1427/10-5-84 Υ.Α  ΥΠΕΠΘ)
Η Ομάδα Α περιέχει τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα και η Ομάδα Β όσα  εξετάζονται μόνο προφορικά.
Αναλυτικά για την προαγωγή στο Γυμνάσιο εδώ

Από τα πάνω προκύπτει ότι η προαγωγή στη Υποχρεωτική Εκπαίδευση (Γυμνάσιο) είναι πιο δύσκολη από ότι σε Λύκειο και ΕΠΑΛ .  H άποψη μου είναι ότι ο πιο σωστός τρόπος προαγωγής είναι αυτός του Γυμνασίου.

Ένα παράδειγμα  προαγωγής στη Α Λυκείου μετά τις νέες ρυθμίσεις:

poragogi-a-lyk-1415


Πηγή: Καλοδήμος Δ. Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλήνιες 2025: Η μαθήτρια που πέτυχε το «απόλυτο 20» στην Οικονομία και πάει για ΑΣΟΕΕ

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 25/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

athlitismos sxoleio
Ανατίθενται καθήκοντα Ομοσπονδιακών Προπονητών σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής - Όλα τα ονόματα
Απόφαση YΠΑΙΘΑ: Εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν ρόλο σε Ομοσπονδίες για το 2025-2026
Ανατίθενται καθήκοντα Ομοσπονδιακών Προπονητών σε εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής - Όλα τα ονόματα
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΙ
Ατόφιο 20 στα Μαθηματικά: Αυτοί είναι οι πρώτοι των πρώτων με βαθμολογίες που… κόβουν την ανάσα
Μαθητές που ξεχώρισαν στις πανελλαδικές εξετάσεις, με τις βαθμολογίες τους να… κόβουν την ανάσα – Υποψήφιοι θριάμβευσαν συγκεντρώνοντας πάνω από...
Ατόφιο 20 στα Μαθηματικά: Αυτοί είναι οι πρώτοι των πρώτων με βαθμολογίες που… κόβουν την ανάσα