Thumbnail
Κατσιμανη Γλυκερία, Α' τ'αξη Λυκείου

Λάβαμε στο ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο, άλλη μια επιστολή η οποία στάλθηκε στον Υπουργό Παιδείας, από μία μαθήτρια της Α τάξης του Λυκείου, διαμαρτυρόμενη για την τράπεζα θεμάτων.

Κύριε Υπουργέ,

Ξέρουμε πολύ καλά πως το κυριότερο μέλημά σας είναι να σχηματιστεί μια παιδεία ουσειώδης και ορθή, που απέχει από το κύρηγμα και την προπαγάνδα. Με όλο τον σεβασμό μου προς το πρόσωπό σας, αποφάσισα να σας στείλω αυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα, για να σας υποδείξω πως αποτυγχάνετε ήδη στη δουλειά σας! Ξέρω, πως θα έπρεπε να σας στείλω ένα δοκήμιο σε μορφή έκθεσης, αλλά βλέπετε δεν προλαβαίνω. Το γιατί θα το καταλάβαιτε παρακάτω. Εαν το διαβάζετε αυτό, σας παρακαλώ πολύ συνεχιστε μέχρι το τέλος! Είμαι μία μαθήτρια της Α Λυκείου. Μία από τους 4.000.000 εξοργισμένους μαθητές, που στην κυριολεξία βασανίζονται από την Τράπεζα θεμάτων που εσείς και οι ανθρωποί σας δημιουργήσατε! Όλη την χρονιά παρατηρώ ανύμπορη τις αλλαγές που κάνετε, και έστω και για μία στιγμή θεώρησα πως το νέο συστημα, ίσως κατάφερνε να φέρει ευημερία και διαφάνεια στον τομέα της παιδείας. Τελικά όμως, ομολογώ πως μας απογοητεύσατε πλήρως. Ενώ βλέπετε το κύμα διαμαρτυριών που ξέσπασε με το συγκεκριμένο ζήτημα, εσείς απλώς παρακολουθείτε! Μένετε ένας απλός παρατηρητής, ενώ στην πραγματικότητα είστε πολλά παραπάνω! Έχετε ευθύνες απέναντι στην νέα γενιά. Ευθύνες και υποχρεώσεις, που μάλλον όμως θεωρείται αμελητέες. Και για να προλάβω την οποιαδήποτε αντιδρασή σας απέναντι στα λεγόμενά μου, οφείλω να σας πω πως σας απευθύνεται μια μαθήτρια του 18-19. Μας μιλούσατε για διαφάνεια και δημοκρατία, κι όμως αυτές οι αλλαγές έγιναν παρά την θέληση μας, και σε γρήγορους ρυθμούς! Βλέποντας, ή μάλλον μελετώντας την Τράπεζα Θεμάτων, όσo μπόρεσα δηλαδή, ήρθα αντιμέτοπη με κάτι που πραγματικά δεν περίμενα! Είναι εντελώς απαράδεχτη. Τα θέματα όχι μόνο δεν αφορούν το ίδιο πεδίο δυσκολίας, αλλά ορισμένα περιέχουν παραγράφους οι οποίες ειναι εκτός ύλης. Στην Άλγεβρα πιο συγκεκριμένα, σε ορισμένες ασκήσεις, υπήρχαν παράγραφοι της Γ' Λυκείου! Και σας ρωτώ, σας φαινόμαστε για Γ Λυκείου, ή η ύλη αυτή πράγματι υπήρχε στην Εγκύκλιο που εσείς ο ίδιος στείλατε στα σχολεία μας;  Επίσης, στην περίπτωση μας τίθεται και το θέμα της ισότητας. Το θεωρείται ορθό σε κάποια σχολεία να κληρωθούν περίπλοκα θέματα, ενώ σε άλλα απλά, ακριβώς επειδή εσείς δεν φροντίσατε για την ίδια βαθμίδα δυσκολίας στα θέματα ίδιας κατηγορίας; Πρεπει επίσης να καταλάβετε πως είμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ και όχι ΡΟΜΠΟΤ! Πως είναι δυνατόν να καταφέρουμε να επιλύσουμε και να μελετήσουμε 300+ θέματα; Για πιο λόγο να βιαστείτε να εφαρμόσετε την Τράπεζα Θεμάτων κύριε Υπουργέ; Όποιος βιάζεται, σκοντάφτει! Σκεφτήκατε έστω και για μία στιγμή τις επιπτώσεις αυτής της βιασύνης; Καταστρέφεται την γενιά μου, μαζί και εμένα, δεν μπορώ λοιπόν να παραμείνω άλλο άπραγη! Μου κλέβετε τα ονειρά μου! ΤΑ ΌΝΕΙΡΆ ΜΑΣ! ΓΙΑΤΙ; Του χρόνου οι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να έχουν στα χέρια τους τα θέματα της Τράπεζας από την αρχή της χρονιάς, και όχι 3 μέρες πριν αρχίσουν οι εξετάσεις! Τι είδους λογική είναι αυτή; Γιατί να ''χαντακωθεί΄η δική μου η γενιά; Γιατί να χαντακωθούν και οι επόμενες; Μας κάνατε πειραματόζωα σε ένα σύστημα, που ίσως με καλύτερη οργάνωση να φανεί ελάχιστα ελπιδοφόρο, αλλά που εφαρμόστηκε με ιλιγγιώδης ταχύτητες και χωρίς να έχει τελειωποιηθεί!! Και το χειρότερο απ'όλα; Η επόμενη γενιά τουλάχιστον θα έχει τα θέματα από την αρχή της χρονιάς! Εμείς πως μπορούμε να προετοιμάσουμε 300+ θέματα μέσα σε 3 μέρες; Η καλύτερα μέσα σε ένα απόγευμα, όσο προχωράμε προς το τέλος των εξετάσεων;

Μην υπερτιμάτε τις δυνάμεις μας κύριε Υπουργέ. Υπάρχουν μαθητές εκεί έξω που διατρέχουν δυσκολίες μεγαλύτερες και μικρότερες από τις δικές μου! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΑΓΝΟΗΤΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΜΑΣ! ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ! ΜΟΝΟ ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ! ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΑΣ! ΚΑΝΤΕ ΚΆΤΙ! ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ!

Με σεβασμό,

ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΕΣ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ

Πηγή:

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δήλωσης συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
Μέχρι και την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου έχουν την δυνατότητα να υποβάλλουν αίτηση δήλωσης συμμετοχής στις Πανελλήνιες 2025, οι υποψήφιοι και απόφοιτοι...
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δήλωσης συμμετοχής - 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξετε
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση