Βαθμολογία μαθητών
Κατάθεση βαθμολογίας μαθητών σε ποιο τοπίο;
Πώς καλύπτονται θεσμικά οι καθηγητές να μην παραδώσουν βαθμολογία
Σχολεία - Καθηγητές: Πότε μπορούν να μην βάλουν βαθμό στο Α’ τετράμηνο
«Αγαπητό μου παιδί, γιατί δε θα σε αξιολογήσω αυτό το τετράμηνο»
Βαθμολογία μαθητών: Τρία ερωτήματα εκπαιδευτικών για όσα ζητά το υπουργείο
Γυμνάσια-Λύκεια: Απόφαση να επανεξεταστούν οι απουσίες τηλεκπαίδευσης
Τηλε-εκπαίδευση: Η εκπαίδευση δεν είναι τηλεπαιχνίδι
Βαθμολογία μαθητών: Δεν «ιδρώνει το αυτί» του υπουργείου Παιδείας
Η εκπαιδευτική πολιτική Κεραμέως μένει μετεξεταστέα και αυτό το τετράμηνο
Αξιολόγηση μαθητών. Η τηλεκπαίδευση δεν είναι εκπαίδευση
Εκπαιδευτικοί: Πώς να βάλουμε βαθμούς πίσω από ένα μικρόφωνο;
Εκπαιδευτικοί: Αδύνατη η αξιολόγηση χωρίς διδακτική λειτουργία
Γυμνάσια-Λύκεια: Με e-mail στους γονείς η βαθμολογία Α' τετραμήνου
Εκπαιδευτικοί: Το ΥΠΑΙΘ επιμένει στην βαθμολογία Α’ Τετραμήνου
«Αξιολόγηση στην τηλεκπαίδευση; Όχι, ευχαριστώ»
Κλειστά σχολεία: Σχέδιο πρακτικού για απουσίες-βαθμολογία μαθητών
Εκπαιδευτικοί: Να αποσυρθεί η εγκύκλιος αξιολόγησης μαθητών
Εκπαιδευτικοί: Η τηλεπαίδευση συνεχίζεται για όσους... μπορούν
Γονείς: Να αρνηθούμε να παραλάβουμε βαθμούς «τηλεαξιολόγησης»
Αξιολόγηση μαθητών: Το ΥΠΑΙΘ έχει άγνοια της εκπαιδευτικής νομοθεσίας
Τηλεκπαίδευση: Τι ισχύει για εξετάσεις - βαθμολογία μαθητών
Εκπαιδευτικοί: Δεν βάζουμε απουσίες και βαθμούς στους μαθητές
Βαθμολογία μαθητών: Τι προβλέπεται για τα διαγωνίσματα στο Γυμνάσιο
Βαθμολογία μαθητών: Αδύνατον να μπουν βαθμολογίες
Εκπαιδευτικοί: Να υπερασπίσουμε το δικαίωμα των παιδιών στη μόρφωση