Υποψήφιος βουλευτής έριξε κροτίδα, αντιδρώντας στην παρουσία εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής σε εκδήλωση στη μνήμη εκτελεσθέντων από τους Γερμανούς

Από επεισόδια στιγματίστηκε η εκδήλωση, που πραγματοποιήθηκε στα Γιαννιτσά, στη μνήμη των 120 ανθρώπων που εκτελέστηκαν από τους Γερμανούς στις 14 Σεπτεμβρίου του 1944.

Η παρουσία εκπροσώπου της Χρυσής Αυγής και η κατάθεση στεφάνου εκ μέρους του κόμματος ήταν αυτή που πυροδότησε το κλίμα. Η πιο έντονη αντίδραση ήρθε από υποψήφιο της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις τελευταίες εκλογές, ο οποίος τη στιγμή που ο εκπρόσωπος της Χρυσής Αυγής κατέθετε στεφάνι, πέταξε κροτίδα, με επακόλουθο να δημιουργηθεί αναταραχή και να απειληθεί σύρραξη.

Με την επέμβαση των αρχών τα πνεύματα ηρέμησαν ενώ ο υποψήφιος με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ συνελήφθη και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα. Οι αντιδράσεις πάντως για την παρουσία της Χρυσής Αυγής στην εκδήλωση δεν περιορίστηκαν στο περιστατικό αυτό, καθώς ορισμένα σωματεία και ενώσεις της Πέλλας, ως ένδειξη διαμαρτυρίας, πήραν πίσω τα στεφάνια που είχαν καταθέσει.

Πηγή: news247

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia