Χάρης Δούκας
Χάρης Δούκας: «Όποιος παρκάρει παράνομα στο κέντρο της Αθήνας θα υφίσταται τις συνέπειες του νόμου»

Μήνυμα αυστηρής εφαρμογής του νόμου έστειλε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, προς όσους συνεχίζουν να παρκάρουν παράνομα στους δρόμους του κέντρου της πόλης. Όπως ξεκαθάρισε, η νέα δημοτική αρχή δεν πρόκειται να δείξει καμία ανοχή.

«Θα υφίστανται τις συνέπειες που προβλέπει ο νόμος», υπογράμμισε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος, δίνοντας το στίγμα της πολιτικής που θα ακολουθήσει ο Δήμος στο ζήτημα της παραβατικής στάθμευσης.

Η ανάρτηση του Χάρη Δούκα:

«Επειδή βλέπουμε διάφορα δημοσιεύματα για το παράνομο παρκάρισμα στο κέντρο της πόλης, θέλω να ξεκαθαρίσω το εξής:

Όσοι διπλοπαρκάρουν, κλείνουν ράμπες ΑμεΑ και σταθμεύουν σε πεζοδρόμια και πεζόδρομους θα υφίστανται τις συνέπειες που προβλέπει ο νόμος.

Δεν θα δείξουμε καμία ανοχή.

Η Αθήνα έχει κανόνες και θα τους εφαρμόσουμε στο ακέραιο».

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

«Θέλω να πατήσω ένα κουμπί και να εξαφανίσω τους τουρίστες» – Η αίσθηση της έλλειψης χώρου στην Αθήνα

Προσοχή! Νέο κύμα καύσωνα από σήμερα Κυριακή με διάρκεια και κινδύνους – Ποιες περιοχές θα «καούν»

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

eikastika_6.jpg
Καλαμάτα: Εκδήλωση ενδιαφέροντος για θέσεις σε Δημοτικό Ωδείο, Εικαστικό σχολείο και σχολή χορού
Ανακοίνωση πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος για εκπαιδευτικούς στις Σχολές Πολιτισμού του Δήμου Καλαμάτας
Καλαμάτα: Εκδήλωση ενδιαφέροντος για θέσεις σε Δημοτικό Ωδείο, Εικαστικό σχολείο και σχολή χορού
nipiagogeia_9.jpg
Εκπαιδευτικοί: «Το τμήμα ένταξης στο Νηπιαγωγείο είναι ανάγκη, όχι εξαίρεση»
Παρέμβαση της Δημοκρατικής Συνεργασίας εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για την πρώιμη παρέμβαση και τις ανισότητες στην ειδική αγωγή
Εκπαιδευτικοί: «Το τμήμα ένταξης στο Νηπιαγωγείο είναι ανάγκη, όχι εξαίρεση»