Για τις συνεχιζόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε με αποκλειστική δήλωσή του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Θοδωρής Δρίτσας.
Συγκεκριμένα υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση συνεχίζει να καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να εξασφαλιστεί η ρύθμιση και όχι η απορρύθμιση των εργασιακών σχέσεων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και ζητά και την ανάλογη ανταπόκριση από τους εργαζόμενους , προσθέτοντας ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και ότι η προσπάθεια δεν είναι μόνο ευθύνη της κυβέρνησης αλλά και των εμπλεκόμενων μερών.
Παράλληλα, πληροφορίες του ΑΠΕ-ΜΠΕ αναφέρουν ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε συνεννόηση με τους συναρμοδίους υπουργούς έχει αποστείλει επιστολή με περαιτέρω διευκρινήσεις για το θέμα των εργασιακών σχέσεων προς τους εκπροσώπους των εργαζομένων.