Thumbnail
Δέκα άνθρωποι ντυμένοι με τα ίδια ρούχα. Μπορείτε να βρείτε ποιος είναι ο πρόσφυγας;

Με αυτό το πρωτότυπο πείραμα η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες, προσπαθεί να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες της Κόστα Ρίκα -και όχι μόνο- σχετικά με θέματα ρατσισμού και ξενοφοβίας.

Σε μία χώρα όπου η πλειοψηφία των κατοίκων είναι πρόσφυγες, οι πολίτες καλούνται να «ξεχωρίσουν» τον διαφορετικό από αυτούς, με την αποτυχία βέβαια να είναι παταγώδης. Άλλωστε όπως αναφέρεται και στο βίντεο «στην Κόστα Ρίκα το να είσαι πρόσφυγας είναι σαν να κατάγεσαι από την Κόστα Ρίκα. Όλοι έχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις».

Το κοινωνικό αυτό πείραμα έγινε στο πλαίσιο ενός προγράμματος του Τομέα Καινοτομίας (UNHCR Innovation) και αποτελεί ένα μόνο από μια σειρά βίντεο, με στόχο την ενημέρωση των προσφύγων σχετικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους, καθώς και για τις υπηρεσίες που τους παρέχει ο οργανισμός, η κυβέρνηση και άλλοι φορείς.

Πηγή: 3pointmagazine.gr

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Η πιο εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών στην Ελλάδα σε 2 ημέρες στα χέρια σου - Δίνεις από το σπίτι σου

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 18/12

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Αυλή σχολείου
Έντονη αντίδραση γονέων για τη μετατροπή του 5ου Γυμνασίου σε Πειραματικό
Οι γονείς καλούν σε κινητοποιήσεις ενάντια στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας που πλήττει τα δικαιώματα των μαθητών
Έντονη αντίδραση γονέων για τη μετατροπή του 5ου Γυμνασίου σε Πειραματικό
μη κρατικα πανεπιστημια
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Η δημόσια παιδεία στη σκιά της αποεπένδυσης
Η Συσπείρωση Πανεπιστημιακών καταγγέλλει περικοπές σε προσλήψεις, επενδύσεις και έρευνα, ενώ η κυβέρνηση ευνοεί τα ιδιωτικά κολέγια
Κρατικός Προϋπολογισμός 2026: Η δημόσια παιδεία στη σκιά της αποεπένδυσης