Την εκτίμηση ότι "η επόμενη ημέρα" του Μνημονίου είναι άλλο ένα Μνημόνιο επιβεβαίωσε χθες ο διοικητής της ΕΚΤ ακυρώνοντας με απόλυτο τρόπο την επικοινωνιακή καμπάνια Σαμαρά - Βενιζέλου περί τέλους της τρόικας και εξόδου στις αγορές από το 2015. Όπως ανακοίνωσε ο Μάριο Ντράγκι, η ΕΚΤ θα αγοράζει ενυπόθηκους τίτλους (ABS) και καλυμμένα ομόλογα που έχουν διαβάθμιση χαμηλότερη από ΒΒΒ- υπό την προϋπόθεση ότι η χώρα στην οποία ανήκουν οι τράπεζες που τα κατέχουν θα βρίσκονται "σε πρόγραμμα με την Ε.Ε.".
Μνημόνιο Ντράγκι - Επεα πτερόεντα τα κυβερνητικά περί "τέλους της τρόικας"
"Η παραμονή σε πρόγραμμα με την Ε.Ε." όρος για την αγορά από την ΕΚΤ ενυπόθηκων τίτλων
Σύμφωνα με σημερινό δημοσίευμα της Αυγής, δεδομένου ότι το πρόγραμμα της ΕΚΤ είναι διετές και το ύψος του αγγίζει το 1 τρισ. ευρώ, η προϋπόθεση του Μ. Ντράγκι σημαίνει ότι, για να αντλήσουν ρευστότητα οι ελληνικές τράπεζες, η Ελλάδα θα πρέπει να παραμείνει στο Μνημόνιο και τα επόμενα δύο χρόνια. Με άλλα λόγια, ακόμη κι αν η κυβέρνηση Σαμαρά κατάφερνε να περάσει τα σκληρά μέτρα που ζητάει τώρα η τρόικα, από το 2015 θα έπρεπε να πάρει ένα ακόμη Μνημόνιο!
0 Δείτε τα σχόλια
Όλες οι σημαντικές ειδήσεις στο alfavita.gr
ΑΣΕΠ 6Κ/2026: Κλείδωσε η νέα προκήρυξη για 317 μόνιμες προσλήψεις στα νοσοκομεία
Υπουργείο Παιδείας: Μέσω gov.gr η ανάληψη υπηρεσίας για τους εκπαιδευτικούς