Ένας άνδρας αναρριχήθηκε, λλίγο πριν τα μεσάνυχτα της Τρίτης στη σιδηροκατασκευή που βρίσκεται στην πλατεία Ομονοίας και απείλησε να πέσει στο κενό.
Κλήση δέχθηκε η Πυροσβεστική Υπηρεσία στις 23.25 αλλά και δυνάμεις της Αστυνομίας.Στο σημείο όπου βρισκόταν ο άνδρας κατέφθασε και διαπραγματευτής.
Τρεις ώρες αργότερα, περίπου στις 2.45 σήμερα ξημερώματα Τετάρτης ο άνδρας που απειλούσε να αυτοκτονήσει, επικαλούμενος προσωπικό πρόβλημα, τελικά πείστηκε και δεν έκανε πράξη την απειλή του.
Φωτογραφίες από zougla.gr