Thumbnail
  Τα θέματα των εξετάσεων στο μάθημα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης είναι σαφή, κατανοητά και καλύπτουν μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης.    

 

 

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ
Πολυτεχνείου 6,   104 33  Αθήνα
τηλ.: 210-5243434,   fax: 210-5228231
http://www.p-e-f.gr
 
 
Αθήνα, 24 Μαΐου 2013

Οι θέσεις της Π.Ε.Φ. για τα θέματα της Ιστορίας, Θεωρητικής Κατεύθυνσης Γ΄ Ημερησίου Λυκείου

Τα θέματα των εξετάσεων στο μάθημα της Ιστορίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης είναι σαφή, κατανοητά και καλύπτουν μεγάλο μέρος της εξεταστέας ύλης.  

Στην πρώτη Ομάδα, οι απαντήσεις βρίσκονται στις αντίστοιχες σελίδες του σχολικού εγχειριδίου. Συγκεκριμένα :

Α1.

α. Πολιτοφυλακή της Κρήτης, σελ. 215.

β. Κοινωνιολογική Εταιρεία, σελ. 93.

γ. Συνθήκη του Νεϊγύ, σελ. 140.

Στο θέμα Α2 η αντιστοίχιση είναι η εξής:α-4, γ-1, δ-5, ε-3, ζ-2.

Στο θέμα Β1 η απάντηση βρίσκεται στις σελίδες 85-86 και στο θέμα Β2 στη σελίδα 250.

Από τα θέματα της δεύτερης Ομάδας το Γ1 βασίζεται σε πληροφορίες που βρίσκονται στις σελίδες 43 και 81 του σχολικού τους εγχειριδίου. Οι πηγές επιβεβαιώνουν και συμπληρώνουν τις πληροφορίες του βιβλίου. Οι μαθητές καλούνται να δώσουν απάντηση χρησιμοποιώντας συνδυαστική και συνθετική διαδικασία καθοδηγούμενοι από τη διατύπωση του ερωτήματος.

Η απάντηση στο θέμα Δ1 κατευθύνεται περισσότερο προς μια αναπαραγωγική διαδικασία, παρά συνθετική, και βασίζεται στις πληροφορίες του βιβλίου, σσ. 157-159, και στις πηγές.

Από την Πανελλήνια Ένωση Φιλολόγων

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Καθηγητές μουσικής
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικών Μουσικής Επιστήμης (ΠΑΣΕΜΕ) καταγγέλλει τη συνεχιζόμενη απαξίωση του μαθήματος της Μουσικής στη δημόσια...
Η σιωπή απειλεί τα σχολεία: 35 χρόνια για να καλυφθούν τα κενά στη Μουσική Παιδεία
σχολ
Θεσσαλονίκη: Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν αυτόνομο και σύγχρονο κτίριο για το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο-Λύκειο
Στο προσκήνιο ξανά το ζήτημα της στέγασης του Διαπολιτισμικού Σχολείου Θεσσαλονίκης
Θεσσαλονίκη: Οι εκπαιδευτικοί απαιτούν αυτόνομο και σύγχρονο κτίριο για το Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο-Λύκειο
τάξη
Καμπανάκι από το Οικονομικό Επιμελητήριο: «Στρατηγική αναγκαιότητα τα μαθήματα Οικονομίας στη Δευτεροβάθμια»
Παρέμβαση του Οικονομικού Επιμελητηρίου για την αναβάθμιση των μαθημάτων Οικονομίας στα σχολεία – Έκκληση προς το Υπουργείο Παιδείας
Καμπανάκι από το Οικονομικό Επιμελητήριο: «Στρατηγική αναγκαιότητα τα μαθήματα Οικονομίας στη Δευτεροβάθμια»