Πανελλήνιες
ΠΕΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ/INTIME NEWS
Δείτε τι αλλάζει για όσους αντιμετωπίζουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) και όσους παρουσιάζουν διαταραχές (προβλήματα) ομιλίας – λόγου καθώς και προβλήματα επιληψίας

Την τροποποίηση της υπουργικής απόφασης σχετικά με την εξέταση των υποψηφίων με αναπηρία και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν. 3699/2008 (Α΄ 199), καθώς και αυτών που πάσχουν από κάταγμα ή άλλη προσωρινή βλάβη των άνω άκρων που καθιστά αδύνατη τη χρήση τους για γραφή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.» (Β΄ 897) υπέγραψε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Συγκεκριμένα, η παρ. Δ του άρθρου 1 αντικαθίσταται ως εξής:

«Εξετάζονται γραπτά σε ξεχωριστή αίθουσα με δυνατότητα παράτασης χρόνου εξέτασης, οι υποψήφιοι που έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω, όσοι παρουσιάζουν διαταραχές (προβλήματα) ομιλίας – λόγου καθώς και προβλήματα επιληψίας. Ειδικότερα:

α) Για όσους έχουν ιδιαίτερα σοβαρά προβλήματα ακοής (κωφοί, βαρήκοοι) σε ποσοστό 67% και άνω καθώς και προβλήματα επιληψίας, η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), με την επιφύλαξη της παρ. Ε του παρόντος άρθρου.

Η ανωτέρω απόφαση εκδίδεται από τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. λαμβάνοντας υπόψη τις γνωματεύσεις που χορηγούνται από τα Κέντρα Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας της παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4058/2012 (Α' 63) στο πλαίσιο της συνεργασίας των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. με τα ΚΕ.Π.Α. και τις Ανώτατες Υγειονομικές Επιτροπές Πιστοποίησης Αναπηρίας σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 11 του ν. 4823/2021 (Α' 136). β) Για όσους παρουσιάζουν διαταραχές (προβλήματα) ομιλίας – λόγου η σχετική αίτηση υποβάλλεται στο Λύκειο κατάθεσης της Αίτησης-Δήλωσης για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις συνοδευόμενη από την αξιολογική έκθεση των οικείων Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.), με την επιφύλαξη της παρ. Ε του παρόντος άρθρου.»

Δείτε την απόφαση

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/01

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Νερά έμπαιναν από τοίχους του 6ου Δημοτικού Σχολείου Κορυδαλλού
Τρόμος για μαθητές και εκπαιδευτικούς: «Νερά έμπαιναν από τοίχους και ταβάνια του σχολείου!» (Φωτογραφίες)
«Νερά έμπαιναν από τοίχους και ταβάνια» - Σε απόγνωση εκπαιδευτικοί και μαθητές για την κατάσταση που επικρατεί στο κτίριο του 6ου Δημοτικού Σχολείου...
Τρόμος για μαθητές και εκπαιδευτικούς: «Νερά έμπαιναν από τοίχους και ταβάνια του σχολείου!» (Φωτογραφίες)
pc_tilekpaideusi_laptop.jpg
Τηλεκπαίδευση για το θεαθήναι
Η τηλεκπαίδευση δυστυχώς χρησιμοποιείται ως "επικοινωνιακό εργαλείο", χωρίς να υπάρχει σοβαρή μέτρηση ή αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της
Τηλεκπαίδευση για το θεαθήναι
ξενοδοχείο
Πρόβλημα στέγασης εκπαιδευτικών στα νησιά: «Η κυβέρνηση λειτουργεί ως ντίλερ των μεγαλοξενοδόχων!»
«Πιθανότατα τον Μάιο-Ιούνιο θα ζητούν από τους εκπαιδευτικούς να εκκενώσουν τα δωμάτια των ξενοδοχείων ώστε αυτά να ενοικιαστούν σε τουρίστες!»
Πρόβλημα στέγασης εκπαιδευτικών στα νησιά: «Η κυβέρνηση λειτουργεί ως ντίλερ των μεγαλοξενοδόχων!»