Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες-πανελλαδικές 2024: Δείτε την εκτίμηση για τα θέματα στα Μαθηματικά για τα Γενικά Λύκεια από τον Ομίλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης, ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ

Στο μάθημα των Μαθηματικών εξετάστηκαν σήμερα, Τρίτη 4 Ιουνίου,  οι υποψήφιοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ), που είναι το δεύτερο εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες εξετάσεις 2024 για όσους είναι στις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Γιώργο Πανάγου του Ομίλου Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης, ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ, τα θέματα καλύπτουν σχεδόν το σύνολο της ύλης και παρουσιάζουν κλιμάκωση ως προς τη δυσκολία. Οι καλά προετοιμασμένοι μαθητές δεν θα αντιμετωπίσουν σημαντικά προβλήματα στην επίλυσή τους.

Αναλυτικά, οι εκτιμήσεις του καθηγητή Γιώργου Πανάγου για τα θέματα των Μαθηματικών:

ΘΕΜΑ Α

Θεωρία

ΘΕΜΑ Β

Ελέγχονται βασικές γνώσεις της ανάλυσης. Μέτριας δυσκολίας ερωτήματα.

ΘΕΜΑ Γ

Τα ερωτήματα καλύπτουν μεγάλο μέρος της ύλης. Απαιτείται κριτική ικανότητα στα θέματα Γ3 και Γ4.

ΘΕΜΑ Δ

Υπάρχουν ερωτήματα μέτριας δυσκολίας. Το Δ4 είναι αυξημένης δυσκολίας.

Δείτε εδώ τα θέματα στα Μαθηματικά

Δείτε εδώ τις απαντήσεις στα θέματα των Μαθηματικών

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»