panellinies panelladikes
George Vitsaras / SOOC
Η ενημέρωση αποσκοπεί στην ασφαλή συμμετοχή των υποψηφίων και όλων των εμπλεκομένων στις Πανελλαδικές εξετάσεις, στην ψυχολογική υποστήριξη και αποφόρτιση των εφήβων και στην ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για τη σωστή οργάνωση, την αδιάβλητη διεξαγωγή και απρόσκοπτη ολοκλήρωση των εξετάσεων

Σήμερα το απόγευμα στις 6:00 ξεκινά η διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση, με θέμα: «Πανελλαδικές Εξετάσεις 2022» που διοργανώνει η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής  ενόψει των Πανελλαδικών εξετάσεων

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (επιτηρητές, βαθμολογητές, εξεταστές, μέλη Επιτροπών, επικουρικό προσωπικό), στελέχη εκπαίδευσης και γονείς. Η εν λόγω συνάντηση αποσκοπεί στην ασφαλή συμμετοχή των υποψηφίων και όλων των εμπλεκομένων στις Πανελλαδικές εξετάσεις, στην ψυχολογική υποστήριξη και αποφόρτιση των εφήβων και στην ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών για τη σωστή οργάνωση, την αδιάβλητη διεξαγωγή και απρόσκοπτη ολοκλήρωση των εξετάσεων αυτών, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήσαμε ηλεκτρονική φόρμα εγγραφής και υποβολής ερωτημάτων, στην οποία μπορείτε α) να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας μέχρι την Πέμπτη 26-5-2022 και ώρα 18:00 και β) να υποβάλετε σχετικά ερωτήματα προς τους εισηγητές και τις εισηγήτριες μέχρι την Τρίτη 24-5-2022 και ώρα 21:00 επιλέγοντας τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://forms.gle/KSMWf78p65AqkbQv8

Τα ερωτήματα θα απαντηθούν από τους προσκεκλημένους ομιλητές και τις προσκεκλημένες ομιλήτριες.

Οι εγγεγραμμένοι εκπαιδευτικοί και τα στελέχη εκπαίδευσης που επιθυμούν βεβαίωση παρακολούθησης[1] θα πρέπει να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στη φόρμα επιβεβαίωσης παρακολούθησης:

https://forms.gle/FFVpdVv1ZTnPj1ii9

Η εκδήλωση θα προβάλλεται απευθείας, σε ζωντανή μετάδοση (live-streaming) από το κανάλι της ΠΔΕ Αττικής στο YouTube.

https://www.youtube.com/c/ΠΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

[1] Η Βεβαίωση Παρακολούθησης δεν αποστέλλεται με email, αλλά οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να την παραλάβουν ηλεκτρονικά, σε μορφή ηλεκτρονικού αρχείου pdf, λίγες ημέρες μετά την πραγματοποίηση της εκδήλωσης κάνοντας χρήση της ειδικής εφαρμογής που θα βρούν στον ιστότοπο της ΠΔΕ Αττικής και στο Μενού:
Ε-Υπηρεσίες-> Βεβαιώσεις Διαδικτυακών Επιμορφώσεων  χρησιμοποιώντας  το  ηλεκτρονικό  ταχυδρομείο  (e-mail)  της εγγραφής  τους. 

Η συμμετοχή είναι προαιρετική.

 Το Πρόγραμμα της διαδικτυακής ενημέρωσης και οι περιλήψεις των εισηγητών

Γεώργιος  Κόσυβας
Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής.

Καλωσόρισμα - Συντονισμός

Καλομοίρα Μαρούγκα
Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Ψηφιακών Συστημάτων, Υποδομών και Εξετάσεων, ΥΠΑΙΘ.

Χαιρετισμός

Γιάννης Θωμαΐδης
Δρ. Μαθηματικών – τ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών 

Πώς επιλέγονται τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων; Το θεσμικό πλαίσιο και η εφαρμογή του στην πράξη

Δέσποινα Αρζουμανίδου Υποδιευθύντρια 2ου ΓΕ.Λ Χαλανδρίου

Οργάνωση και Λειτουργία Εξεταστικών Κέντρων

Αγγελική  Χρονοπούλου
Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02, 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

Τα Βαθμολογικά Κέντρα: οργάνωση και λειτουργία

Γιώργος  Μπαλαμώτης
Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής

Ευσταθία  Ηλιοπούλου
Προϊσταμένη 2ου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Πειραιά

Πανελλαδικές Εξετάσεις και μαθητές/ μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία

Μάνος  Τσαλαμανιός
Διευθυντής του Ψυχιατρικού Τμήματος Παιδιών-εφήβων και Διευθυντής Ψυχιατρικού Τομέα του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείο Βούλας»

Πανελλαδικές Εξετάσεις και Οικογένεια

Αύρα Βαζαίου
Ψυχολόγος  - Επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης (Κ.Π.) των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας "Αθηνά Πολύβουλος" (του Κ.Π. Αθήνας "Αθηνά Υγεία")

 Άγχος - Αγωνίες - Εξετάσεις: υποστήριξη και (αυτο)φροντίδα των υποψηφίων στις Πανελλαδικές

Εισήγηση: «Πώς επιλέγονται τα θέματα των Πανελλαδικών εξετάσεων; Το θεσμικό πλαίσιο και η εφαρμογή του στην πράξη».

Γιάννης Θωμαΐδης, Δρ. Μαθηματικών – τ. Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών.

Στην εισήγηση θα παρουσιάσουμε τη διαδικασία επιλογής των θεμάτων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπως προσδιορίζεται στη νομοθεσία για την αξιολόγηση των μαθητών και τις αντίστοιχες υπουργικές αποφάσεις. Για να αναδείξουμε τις ιδιαίτερες πτυχές αυτής της λεπτής και επίμαχης διαδικασίας θα αναλύσουμε ένα παράδειγμα από τις πρόσφατες Πανελλαδικές Εξετάσεις στο μάθημα των Μαθηματικών.  

Εισήγηση : «Οργάνωση και Λειτουργία Εξεταστικών Κέντρων».

Δέσποινα Αρζουμανίδου, Υποδιευθύντρια 2ου ΓΕ.Λ Χαλανδρίου.

Κάθε εξεταστικό κέντρο αποτελεί μια μονάδα και οι συμμετέχοντες σε αυτό μια ομάδα που εργάζεται για την ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων. Τον ηγετικό ρόλο έχει η Λυκειακή Επιτροπή, η οποία μεριμνά για τον εξοπλισμό του χώρου, την κατανομή των υποψηφίων και των επιτηρητών στις αίθουσες, τη διανομή των θεμάτων και τετραδίων, την παραλαβή των γραπτών δοκιμίων και την αποστολή τους, την υγειονομική ασφάλεια, καθώς και για την αντιμετώπιση οποιασδήποτε δυσλειτουργίας. Οι επιτηρητές από την άλλη, όπως και οι υποψήφιοι φροντίζουν να τηρούν τις υποχρεώσεις τους καθώς ορίζονται από τις οδηγίες και τις εγκυκλίους του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 Εισήγηση: «Τα Βαθμολογικά Κέντρα: οργάνωση και λειτουργία».

Αγγελική  Χρονοπούλου, Συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου ΠΕ02, 4ο ΠΕΚΕΣ Αττικής.

Η εισήγηση θα ασχοληθεί αφενός με το θεσμικό πλαίσιο, με βάση το οποίο οργανώνονται και λειτουργούν τα Βαθμολογικά Κέντρα, καθώς και τα προσαρτημένα σε αυτά Ειδικά Εξεταστικά, αφετέρου με την πρακτική και ουσιαστική λειτουργία τους και την ιδιαίτερη συνεισφορά τους στη διεκπεραίωση της όλης διαδικασίας των Πανελλαδικών εξετάσεων. Θα σταθεί, επίσης, στην αξία του καλού κλίματος ως βασικής προϋπόθεσης για την ομαλή και αξιόπιστη λειτουργία τους.

Εισήγηση: «Πανελλαδικές Εξετάσεις και μαθητές / μαθήτριες με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία».

Γιώργος Μπαλαμώτης, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης, 6ο ΠΕΚΕΣ Αττικής.

Ευσταθία  Ηλιοπούλου, Προϊσταμένη 2ου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Πειραιά

Στην εισήγηση-παρουσίαση εστιάζουμε σε κομβικά  ζητήματα που αφορούν στη συμμετοχή των μαθητών/μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Σημαντική διάσταση του θέματος αποτελεί το νομοθετικό πλαίσιο που διέπει τους όρους, τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τους τρόπους υποστήριξης των μαθητών / μαθητριών με ειδικές εκπαιδευτικές ή/και αναπηρία. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στο νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στον ρόλο των ΚΕ.Δ.Α..Σ.Υ. με έμφαση στην κοινωνική και συναισθηματική υποστήριξη των μαθητών/μαθητριών καθώς και στην υποστήριξη που αφορά στη διαχείριση της ύλης.

Εισήγηση: «Πανελλαδικές εξετάσεις και Οικογένεια».

Μάνος Τσαλαμανιός, Διευθυντής του Ψυχιατρικού Τμήματος Παιδιών-εφήβων και Διευθυντής Ψυχιατρικού Τομέα του Γενικού Νοσοκομείου «Ασκληπιείο Βούλας».

Οι πανελλαδικές εξετάσεις είναι ένα  σταυροδρόμι. Είναι το σημείο που συναντιόνται τα όνειρα, οι φιλοδοξίες, τα «θέλω», οι φόβοι, οι ικανότητες, τα όρια (ψυχικά και οικονομικά) κάθε ελληνικής οικογένειας. Ένα σημείο συνάντησης προσώπων-πρωταγωνιστών  που εκτός από τον έφηβο ή την έφηβη που συμμετέχει σε αυτές τις εξετάσεις υπάρχουν και αρκετοί συμπρωταγωνιστές (γονείς, αδέρφια, συγγενείς) με θετική ή αρνητική συνεισφορά. Στην παρουσίαση θα  αναπτυχθούν οι ανωτέρω καταστάσεις και θα προταθούν τρόποι,  ώστε όλοι να έχουν την καλύτερη δυνατή θετική  συνεισφορά.

 Εισήγηση:  «Άγχος - Αγωνίες - Εξετάσεις: υποστήριξη και (αυτο)φροντίδα των υποψηφίων στις Πανελλαδικές».

Αύρα Βαζαίου, Ψυχολόγος -Επιστημονική υπεύθυνη του Κέντρου Πρόληψης (Κ.Π.) των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας "Αθηνά Πολύβουλος" (του Κ.Π. Αθήνας "Αθηνά Υγεία").

Η παρούσα εισήγηση εστιάζει στις στρατηγικές ψυχοκοινωνικής ενδυνάμωσης των υποψηφίων κατά την διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων με την προσέγγιση της πρωτογενούς και καθολικής πρόληψης. Σε αυτό το πλαίσιο, επιχειρείται μια συνοπτική αναφορά στις γνωστικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές διαστάσεις του άγχους καθώς και στις πρακτικές αντιμετώπισής του. Η έννοια της φροντίδας των υποψηφίων από το σύστημα υποστήριξής τους (Γονείς /ή  και άλλα πρόσωπα φροντίδας από το οικογενειακό περιβάλλον, Εκπαιδευτικοί) καθώς και η φροντίδα εαυτού, αναδύονται ως κεντρικές σε αυτήν την κατεύθυνση.

123.jpg
Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Σε ποια ειδικότητα κάνουν αίτηση φιλόλογοι και μαθηματικοί

ΒΓΗΚΕ Η  προκήρυξη για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - Πώς κάνετε αίτηση και πότε

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

viasmos-kopela.jpg
Θεσσαλονίκη: Εισαγγελέας ερευνά καταγγελία 16χρονης αθλήτριας για ασέλγεια από προπονητή
Εισαγγελέας ερευνά την υπόθεση καταγγελίας 16χρονης αθλήτριας για ασέλγεια από τον προπονητή της
Θεσσαλονίκη: Εισαγγελέας ερευνά καταγγελία 16χρονης αθλήτριας για ασέλγεια από προπονητή
foitites_thessaloniki
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Να αναγνωριστούν όλα τα πτυχία των ελληνικών πανεπιστημίων
ΜΑΣ: Οι φοιτητές διαμαρτύρονται επειδή κόπιασαν για χρόνια και τελικά παίρνουν ένα πτυχίο που δεν κάνει ούτε για κορνίζα, καθώς τόσα χρόνια, από όταν...
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Να αναγνωριστούν όλα τα πτυχία των ελληνικών πανεπιστημίων