panellinies traumatismos
INTIME/ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Πλαίσιο και διαδικασίες προφορικής εξέτασης - Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 30 Μάϊου και ώρα 14:0 σε ζωντανή μετάδοση μέσα από το site της ΠΔΕ Κ.Μακεδονίας

Την ευκαιρία να ξεκαθαρίσουν τις διαδικασίες προφορικής εξέτασης θα έχουν οι υποψήφιοι στις Πανελλαδικές 2022 με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕΛ και ΕΠΑΛ μέσα από τη διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 30 Μαΐου. 

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί ζωντανά μέσα από το site της ΠΔΕ Κ.Μακεδονίας στο σύνδεσμο: https://www.webtv.kmaked.eu και διοργανώνεται από ο 1ο ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με το 1ο και 2ο ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Θεσσαλονίκης, με την υποστήριξη της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Σκοπός της τηλεσυνάντησης είναι η ενημέρωση των ενδιαφερόμενων υποψηφίων και των γονέων τους για τον τρόπο και τη διαδικασία εξέτασης στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των Ατόμων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες.

Το κοινό θα μπορεί να διατυπώσει ερωτήσεις προς τους εισηγητές μέσω της πλατφόρμας ερωτήσεων της Περιφερειακής Διεύθυνσης Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας στο link: https://www.submit.kmaked.eu. Επίσης θα υπάρχει και η δυνατότητα υποβολής liveερωτήσεων, μέσω του καναλιού Youtubeτης ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης

programma_ekdilosis_pan

Στην εκδήλωση θα συμμετέχουν διαδικτυακά:

α) Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου:

Αλεξούδα Γεωργία, ΣΕΕ πληροφορικής, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Βέτσιος Ελευθέριος, Οργανωτικός Συντονιστής 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Βορβή Ιωάννα, ΣΕΕ ΠΕ 02, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Καραμανλή Θεοδώρα, ΣΕΕ ΠΕ 80, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Κουκουλάκης Χάρης, ΣΕΕ ΠΕ 03, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας    

Λευκοπούλου Σουλτάνα, ΣΕΕ φυσικών επιστημών, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Μανιάκας Θεόδωρος, ΣΕΕ αγγλικής γλώσσας, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Μπεχλιβάνη Νικολέτα, ΣΕΕ 78, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Πούλος Γεώργιος, ΣΕΕ ΠΕ 03, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Στράντζαλης Πολύβιος, ΣΕΕ ΠΕ 01, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Τουμπεκτσής Σωκράτης, ΣΕΕ ΠΕ 04, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Τσερπέ Γεωργία, ΣΕΕ 79, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Χρυσανθοπούλου Κωνσταντίνα, ΣΕΕ γερμανικής γλώσσα, 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

β) Οι προϊστάμενοι των ΚΕΔΑΣΥ περιοχής ευθύνης του 1ου ΠΕΚΕΣ Κεντρικής Μακεδονίας

Σταγιόπουλος Πέτρος, Προϊστάμενος 1ου ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Τέλη Αφροδίτη, Προϊσταμένη 2ου ΚΕΔΑΣΥ Ανατολικής Θεσσαλονίκης

Τεχνική Υποστήριξη Μετάδοσης: Κώστας Ηλιάδης, ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας
 

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Πανελλαδικές 2025: Νέα πανωλεθρία για τα επτά Τμήματα Φυσικής

Μια πικρή «ιστορία» των Πανελληνίων εξετάσεων

«Οικογενειακή» υπόθεση οι Πανελλαδικές 2025: Αδέρφια από τη Θεσσαλονίκη κατακτούν μαζί την Ιατρική του ΑΠΘ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μαρινης
Σπύρος Μαρίνης (Πρόεδρος της ΔΟΕ) στο alfavita.gr: «Η αξιολόγηση διαλύει τη δημόσια παιδεία - Υποχρηματοδότηση και ελλείψεις οδηγούν σε αποδόμηση του σχολείου»
Συνέντευξη Προέδρου ΔΟΕ στο alfavita.gr για την αξιολόγηση, την υπόχρηματοδότηση, τις διώξεις εκπαιδευτικών και την εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης
Σπύρος Μαρίνης (Πρόεδρος της ΔΟΕ) στο alfavita.gr: «Η αξιολόγηση διαλύει τη δημόσια παιδεία - Υποχρηματοδότηση και ελλείψεις οδηγούν σε αποδόμηση του σχολείου»
daskala
Ιδιωτικά σχολεία: Σκάνδαλο με τις παραιτήσεις - Απλήρωτη εργασία σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς
Το «κόλπο» των ιδιωτικών σχολείων για μείωση κόστους - Πώς εκβιάζουν τους εκπαιδευτικούς να δουλεύουν «τζάμπα»
Ιδιωτικά σχολεία: Σκάνδαλο με τις παραιτήσεις - Απλήρωτη εργασία σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ
Η ήσυχη «επέκταση» των ελληνικών ΑΕΙ στη Μέση Ανατολή: Γιατί η Ιορδανία βλέπει την Ελλάδα ως φυσικό σύμμαχο στην εκπαίδευση
Δεν είναι τυχαίο ότι ο λόφος με τα ερείπια της ελληνιστικής περιόδου στην καρδιά της ιορδανικής πρωτεύουσας φέρει ακόμη το όνομα Φιλαδέλφεια
Η ήσυχη «επέκταση» των ελληνικών ΑΕΙ στη Μέση Ανατολή: Γιατί η Ιορδανία βλέπει την Ελλάδα ως φυσικό σύμμαχο στην εκπαίδευση