panellinies panelladikes exetaseis
Alexandros Michailidis / SOOC
«Πόσο νόμιμο, δίκαιο και ηθικό είναι να απαιτεί αυτή η κυβέρνηση να πάρουμε καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα για να προετοιμάσουν ένα μαθητή ώστε να εξεταστεί με το δημόσιο ΔΩΡΕΑΝ σύστημα που επιβάλλει το Σύνταγμά μας;», διερωτάται η μητέρα αριστούχου υποψηφίου των πανελλαδικών 2021

Νέα ανοιχτή επιστολή προς τη Νίκη Κεραμέως, αλλά και το ΣτΕ, στέλνει, μέσω του alfavita.gr, μητέρα αριστούχου υποψηφίου των πανελλαδικών 2021, ο οποίος δεν καταφέρνει να περάσει σε αρχιτεκτονική σχολή λόγω Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής.

Όπως τονίζει, αν και ο γιος της συγκέντρωσε 19.001 μόρια, δεν κατάφερε να περάσει στη σχολή προτίμησής του, ενώ η οικογένεια αναγκάστηκε να πληρώσει για ιδιαίτερα μαθήματα.

«Πόσο νόμιμο, δίκαιο και ηθικό είναι να απαιτεί αυτή η κυβέρνηση να πάρουμε καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα για να προετοιμάσουν ένα μαθητή ώστε να εξεταστεί με το δημόσιο ΔΩΡΕΑΝ σύστημα που επιβάλλει το Σύνταγμά μας;», διερωτάται χαρακτηριστικά η μητέρα του υποψηφίου.

Αναλυτικά η επιστολή:

Προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Προς το ΣτΕ

Κυρία Υπουργέ, Κύριοι Νομικοί του ΣτΕ

είμαι μητέρα μαθητή που ονειρεύτηκε κάποτε να γίνει αρχιτέκτων. Ενός μαθητή που επί έξι μήνες κλείστηκε στο δωμάτιό του, διαβάζοντας υπομονετικά και σχεδιάζοντας ολομόναχος όποια σύνθεση μπορούσαμε να σκαρφιστούμε με τα χωνιά, τα κουτιά και τα ποτιστήρια που διαθέτουμε. Η ιδιωτική σχολή σχεδίου όπου είχε γραφτεί έκλεισε λόγω των οδηγιών σας. Ο γιός μου έκανε το καθήκον του και μας έκανε περήφανους! Έγραψε ό,τι χρειαζόταν, μάζεψε 19.001 μόρια και προετοιμάστηκε να δηλώσει τις σχολές όπου θα είχε δικαίωμα φυσιολογικά να αναμετρηθεί για την εισαγωγή του. Πού τέτοια τύχη… Λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο.

Δε θα σας κουράσω γιατί άλλοι γονείς και κυρίως παιδιά τα έγραψαν πολύ καλύτερα από εμένα.

Θα σας ρωτήσω όμως κυρία Υπουργέ.

Από το 31 Μαρτίου 2021 σας έχει γίνει επίκαιρη ερώτηση στη Βουλή με θέμα:

Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε τις ανισότητες που προκύπτουν για τους μαθητές στη διδασκαλία του Γραμμικού και του Ελευθέρου σχεδίου, και πώς θα εξασφαλιστούν οι ίσες ευκαιρίες και το αδιάβλητο κατά την εξέταση στις Πανελλαδικές εξετάσεις, ανάμεσα στους έχοντες και κατέχοντες που έχουν προετοιμαστεί επαρκώς και στη μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών που δεν έχουν προετοιμαστεί καθόλου , δύο μήνες πριν τις εξετάσεις, με υπαιτιότητα της Κυβέρνησης ?

Ήσασταν αλήθεια τόσο απασχολημένη σχεδιάζοντας τον αποτελειωμό των ονείρων της νεολαίας μας, ώστε να μην την απαντήσετε; Μάλλον. Πάντως μην ισχυριστείτε ότι δεν ξέρατε. Διότι γνωρίζατε πάρα πολύ καλά ότι οι μαθητές θα εξεταστούν σε ένα μάθημα που δε διδάχτηκαν ποτέ στο δημόσιο σχολείο με τρόπο τόσο κρίσιμο για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια.

Δεν περιμένω τίποτα από εσάς που με περισσό θράσος απαντάτε με ψεύδη και ανακρίβειες. Περιμένω όμως από τη Δικαιοσύνη αυτής της χώρας, από τους νομικούς, δικαστές και οποιονδήποτε λειτουργό αυτού του κράτους στο ΣτΕ, να μου απαντήσει πόσο νόμιμο, δίκαιο και ηθικό είναι να απαιτεί αυτή η κυβέρνηση να πάρουμε καθηγητές σε ιδιαίτερα μαθήματα για να προετοιμάσουν ένα μαθητή ώστε να εξεταστεί με το δημόσιο ΔΩΡΕΑΝ σύστημα που επιβάλλει το Σύνταγμά μας.

Πραγματικά περιμένω μια απάντηση.

Δήμητρα Καλόσακα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα